Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

Přehrát celý rozhovor

Inzerce

Inzerce

Na seznamu nejzkušenějších podnikatelů, se kterými jsem měl kdy možnost natáčet rozhovor, dnes přibyde další jméno. Bude patřit zakladateli značky Emco, kterou určitě znáte díky jejím sušenkám, müsli, vločkám, ovesným kaším a dalším výrobkům. Firma vznikla v roce 1990 a založil ji můj dnešní host Zdeněk Jahoda.

Inzerce

Emco patří mezi značky, které určitě dobře znáte. Potkáváte je v obchodních centrech, supermarketech i na benzinovým pumpách. Nejspíš i vám se někdy dostal do ruky některý z jejích produktů, ale málokdo ví, že jde o českou rodinnou firmu s bohatou tradicí.

Když si koupíte třeba müsli, na zadní straně krabice najdete jméno Zdeněk Jahoda. Když jsem ho tam spatřil poprvé, myslel jsem si, že jde o marketingový konstrukt. Přeci jen „Jahoda“ je jméno, které se k müsli a sušenkám skvěle hodí. Jenže ono o žádný konstrukt nešlo, pan Jahoda skutečně existuje, firmu budoval přes 30 let a úspěšně ji předal svému synovi.

V rozhovoru jsme si povídali o tom, jak vybudovat dlouhodobě prosperující firmu, jak přemýšlet nad jejím řízením a jak přicházet s nápady, které si získají zájem zákazníků. Rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Další zkušení podnikatelé pro vás:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
michal-vratny-web

Železná koule: Jak se buduje komunita? | Michal Vrátný

Premium
karel-parizek-web

Jak řídit marketingový tým? | Karel Pařízek

jan-lastuvka-web

Expanze Lemonera do zahraničí | Jan Laštůvka

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

petr-horak-web

Petr Horák (PPL CZ): Řízení firmy, budoucnost logistiky, firemní kultura

Premium
marek-premus-web

Zkušení zaměstnanci a manažeři: Jak je přivést do firmy? | Marek Premus (Alza.cz)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

john-vanhara-web

John Vanhara a Jirka Rostecký: Vzdělávejte se a nebojte si říct o pomoc

Premium
martin-fuks-web

V představenstvu Seznamu byl pár dní, pak se pozvracel na schodech a změnil svůj život | Martin Fuks

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Inzerce