Inzerce

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

Na seznamu nejzkušenějších podnikatelů, se kterými jsem měl kdy možnost natáčet rozhovor, dnes přibyde další jméno. Bude patřit zakladateli značky Emco, kterou určitě znáte díky jejím sušenkám, müsli, vločkám, ovesným kaším a dalším výrobkům. Firma vznikla v roce 1990 a založil ji můj dnešní host Zdeněk Jahoda.

Emco patří mezi značky, které určitě dobře znáte. Potkáváte je v obchodních centrech, supermarketech i na benzinovým pumpách. Nejspíš i vám se někdy dostal do ruky některý z jejích produktů, ale málokdo ví, že jde o českou rodinnou firmu s bohatou tradicí.

Když si koupíte třeba müsli, na zadní straně krabice najdete jméno Zdeněk Jahoda. Když jsem ho tam spatřil poprvé, myslel jsem si, že jde o marketingový konstrukt. Přeci jen „Jahoda“ je jméno, které se k müsli a sušenkám skvěle hodí. Jenže ono o žádný konstrukt nešlo, pan Jahoda skutečně existuje, firmu budoval přes 30 let a úspěšně ji předal svému synovi.

V rozhovoru jsme si povídali o tom, jak vybudovat dlouhodobě prosperující firmu, jak přemýšlet nad jejím řízením a jak přicházet s nápady, které si získají zájem zákazníků. Rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Další zkušení podnikatelé pro vás:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

petr-horak-web

Petr Horák (PPL CZ): Řízení firmy, budoucnost logistiky, firemní kultura

marek-premus-web

Zkušení zaměstnanci a manažeři: Jak je přivést do firmy? | Marek Premus (Alza.cz)

martin-kus-web

Budování a řízení e-shopu a značky Vuch | Martin Kůs

Právě vyšlo

juraj-harkabuzik-web

Jak vytvořit zákaznickou podporu e-shopu? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

petr-macek-web

Jak připravit firmu na oživení ekonomiky? | Petr Macek (Caflou.cz)

tomas-pilsky-web

Jak se změnil obchod v CZC.cz za 10 let? | Tomáš Pilský

Nejoblíbenější

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání