Inzerce

Inzerce

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Na seznamu nejzkušenějších podnikatelů, se kterými jsem měl kdy možnost natáčet rozhovor, dnes přibyde další jméno. Bude patřit zakladateli značky Emco, kterou určitě znáte díky jejím sušenkám, müsli, vločkám, ovesným kaším a dalším výrobkům. Firma vznikla v roce 1990 a založil ji můj dnešní host Zdeněk Jahoda.

Emco patří mezi značky, které určitě dobře znáte. Potkáváte je v obchodních centrech, supermarketech i na benzinovým pumpách. Nejspíš i vám se někdy dostal do ruky některý z jejích produktů, ale málokdo ví, že jde o českou rodinnou firmu s bohatou tradicí.

Když si koupíte třeba müsli, na zadní straně krabice najdete jméno Zdeněk Jahoda. Když jsem ho tam spatřil poprvé, myslel jsem si, že jde o marketingový konstrukt. Přeci jen „Jahoda“ je jméno, které se k müsli a sušenkám skvěle hodí. Jenže ono o žádný konstrukt nešlo, pan Jahoda skutečně existuje, firmu budoval přes 30 let a úspěšně ji předal svému synovi.

V rozhovoru jsme si povídali o tom, jak vybudovat dlouhodobě prosperující firmu, jak přemýšlet nad jejím řízením a jak přicházet s nápady, které si získají zájem zákazníků. Rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Další zkušení podnikatelé pro vás:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

petr-horak-web

Petr Horák (PPL CZ): Řízení firmy, budoucnost logistiky, firemní kultura

Právě vyšlo

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

michal-vojak-web

Product Discovery: Neutrácejte peníze na nápady bez smyslu | Michal Voják (DesignDev)

tomas-pajonk-web

Logistika ve velkých městech, B2B marketing, vývoj aplikace | Tomáš Pajonk (SolverTech)

Nejoblíbenější

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
jiri-janku-web

Poločas zakladatele eBRÁNY. Jiří Janků o přístupu k firmě

Premium
diana-radl-rogerova-web

Jak vybírat nejlepší zaměstnance do firmy? | Diana Rádl Rogerová (Deloitte)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
ivana-sediva-web

Růst firmy: Jak mu postavit pevné základy? | Ivana Šedivá

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)