Inzerce

Inzerce

Tomáš Fiala a rok 2017 Stable.cz: Skupování menší konkurence, setkávání se zákazníky, pokažený pricing nové služby

Je tady další díl ze série bilančních rozhovorů, ve kterých s hosty probírám jejich největší úspěchy i neúspěchy za rok 2017. Dnešním hostem je Tomáš Fiala – jednatel hostingové společnosti Stable.cz, ve které se letos rozhodně nenudili.

Rostou sice „jen“ o 10 %, ale stačí jim to. K tomu skupují menší konkurenci – letos například hosting Protitux. S Tomášem jsme probírali, jak takové akvizice fungují a jak se nové hostingy integrují do Stable.cz.

Jako jeden z neúspěchů jsme rozebrali novou službu, která se jmenuje Klerk a u které se firmě vůbec nepovedlo správně nastavit cenu, za níž ji bude zákazníkům prodávat. Proč se to pokazilo a jak se taková chyba řeší? I tom byl tento rozhovor.

A kromě toho jsme probrali i důvod, proč Stable.cz není schopný spustit nový web, proč letos nově začal Tomáš se svými kolegy objíždět svoje zákazníky a setkávat se s nimi a co firma plánuje na příští rok.

Stable.cz je partnerem Mladého podnikatele. Tento rozhovor ovšem není součástí placené inzerce a vznikl zcela na můj popud. Proto není označen štítkem Komerční sdělení jako veškerá inzerce na tomto webu, ale je korektní uvést, že na Mladém podnikateli Stable.cz aktivně inzeruje.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak se Stable.cz daří a proč neroste rychleji?
  • Proč skupuje menší konkurenci a jak ji následně integruje do sebe?
  • Proč Tomášův tým začal objíždět klienty a co se při těchto setkáních dozvěděl?
  • Proč není Stable.cz schopný spustit nový web a co jeho vývoj tak brzdí?
  • Co se nepovedlo při spoustění služby Klerk?
  • Co Stable.cz plánuje do příštího roku?

Další videa, která si nenechte ujít:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

pavel-prouza-web

Pavel Prouza (FlixBus): Budování týmu, leadership, sdílení vize napříč firmou

martin-planka-web

Martin Planka (SOLARplan.cz): Řízení projektů a procesů v malé firmě, vhodné nástroje, zaučení zaměstnanců

tomas-janu-web

Tomáš Janů: Jak se dělá e-commerce v Avastu?

Právě vyšlo

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Nejoblíbenější

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

tomas-janu-web

Tomáš Janů: Jak se dělá e-commerce v Avastu?

vladimir-kovar-web

68. nejbohatší Čech Vladimír Kovář: Jak vybudoval Unicorn a co mu v podnikání pomáhá nejvíce?

vetyska-velky

VIDEO: Jan Vetyška: Málokdo si uvědomuje, jaká dřina je provozovat e-shop

Lukáš Hrdlička

Lukáš Hrdlička: Jak se naučit prezentovat a uhranout publikum?

Inzerce