Inzerce

Peter Hajduček a rok 2017 Footshopu: Interní nastavení firmy, zahraniční expanze, zvládání růstu

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Konec roku 2017 se nezastavitelně blíží a stejně jako každý rok i letos se naskýtá příležitost rekapitulovat. Rozhodl jsem toho využít a společně s vybranými hosty vás inspirovat jejich úspěchy i neúspěchy uplynulého roku a nechat vás nahlédnout do zákulisí jejich podnikání.

Prvním hostem série těchto bilančních rozhovorů je Peter Hajduček. Náš dubnový rozhovor, ve kterém jsme probírali začátky e-shopu Footshop, efektivitu e-shopařů, ale třeba i pořádání eventů přímo na firemních prodejnách, se vám velmi líbil a řadí se mezi nejpopulárnější rozhovory roku 2017.

V dnešním rozhovoru jsme se zaměřili na jiná témata. Probrali jsme třeba to, jak Footshop zvládá svůj růst, jak se mění jeho personální hierarchie a co to dělá s interními procesy. Zmínili jsme i zahraniční expanzi, hledání nových zaměstnanců, nezvládnutý vývoj webu i neotevřený obchod v Budapešti.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jaký měl Footshop rok 2017?
  • Co se mu povedlo a co naopak nevyšlo?
  • Jak probíhá zahraniční expanze Footshopu?
  • Jak firma zvládá svůj růst a jak ji to mění?
  • Jaké problémy s rychlým růstem musí Peter řešit?
  • Proč se firmě nedaří v oblasti vývoje a jak to chce řešit?
  • Co Footshopu funguje z hlediska hiringu a motivace zaměstnanců?
  • A mnoho dalšího!

Další videa, která nesmíte minout:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Pro předplatitele
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing zákaznické podpory e-shopu: Jak probíhá v praxi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Pro předplatitele
ondrej-bumbalek-web

Přepnutí české firmy do zahraničí | Ondřej Bumbálek (SportObchod.cz)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

Pro předplatitele
bara-novakova-web

Psychologie v copywritingu | Bára Nováková

Pro předplatitele
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
radovan-vavra-web

Radovan Vávra: Jak přemýšlet nad budoucností firmy?

Pro předplatitele
martin-rozhon-web

Zkušení zaměstnanci. Jak je najít a jak s nimi pracovat? | Martin Rozhoň

Pro předplatitele
margareta-krizova-web

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

Pro předplatitele
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

Pro předplatitele
margareta-krizova-web

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová