Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Peter Hajduček a rok 2017 Footshopu: Interní nastavení firmy, zahraniční expanze, zvládání růstu

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Konec roku 2017 se nezastavitelně blíží a stejně jako každý rok i letos se naskýtá příležitost rekapitulovat. Rozhodl jsem toho využít a společně s vybranými hosty vás inspirovat jejich úspěchy i neúspěchy uplynulého roku a nechat vás nahlédnout do zákulisí jejich podnikání.

Prvním hostem série těchto bilančních rozhovorů je Peter Hajduček. Náš dubnový rozhovor, ve kterém jsme probírali začátky e-shopu Footshop, efektivitu e-shopařů, ale třeba i pořádání eventů přímo na firemních prodejnách, se vám velmi líbil a řadí se mezi nejpopulárnější rozhovory roku 2017.

V dnešním rozhovoru jsme se zaměřili na jiná témata. Probrali jsme třeba to, jak Footshop zvládá svůj růst, jak se mění jeho personální hierarchie a co to dělá s interními procesy. Zmínili jsme i zahraniční expanzi, hledání nových zaměstnanců, nezvládnutý vývoj webu i neotevřený obchod v Budapešti.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jaký měl Footshop rok 2017?
  • Co se mu povedlo a co naopak nevyšlo?
  • Jak probíhá zahraniční expanze Footshopu?
  • Jak firma zvládá svůj růst a jak ji to mění?
  • Jaké problémy s rychlým růstem musí Peter řešit?
  • Proč se firmě nedaří v oblasti vývoje a jak to chce řešit?
  • Co Footshopu funguje z hlediska hiringu a motivace zaměstnanců?
  • A mnoho dalšího!

Další videa, která nesmíte minout:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
martin-komarek-web

Sklad pro rychle rostoucí e-shop. Jak ho buduje Grizly.cz? | Martin Komárek

marek-odehnal-web

Jak investuje největší hedge fond světa? | Marek Odehnal

katka-luskova-web

Z korporátu na volnou nohu. Jak rozjet úspěšný byznys? | Jiří Rostecký & Katka Lusková

Premium
gabriela-teissing-web

Expanze do zahraničí za 100 milionů. Jak Creative Dock dobývá svět? | Gabriela Teissing

jiri-jemelka-web

Do čeho ve firmě investovat peníze? | Jiří Jemelka (JPF)

jiri-rostecky-web

Jiří Rostecký: Jak růst na volné noze? | Marián Kamenišťák

Premium
marcel-klaus-web

1,5 miliardy ročně. Jak Marcel Klaus vybudoval největšího výrobce dřevěných palet v Česku?

kovar-gabco-web

Fulfillment: Je pro každého? A co firmy se specifickými produkty? | Max Kovář a Roman Gabčo (Skladon)