Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Jak provozovat e-shop

Zajímá vás, jak provozovat e-shop, který bude výdělečný, prosperující a fungující? Potom si poslechněte zkušenosti českých e-shopařů, kteří už na internetu uspěli. Provozovat e-shop totiž není jen o spuštění webových stránek. Samotná výroba e-shopu je jen jednou z výzev, které budete muset zvládnout.

Další obrovskou otázkou je, co prodávat na e-shopu a jak se odlišit od konkurence. Zaměřit se budete muset také na logistiku a marketing e-shopu. Nemine vás samozřejmě i řešení skladových prostor, dodavatelů, dopravců, zaměstnanců, zákaznické podpory e-shopu a mnoho dalšího.

Poslechněte si rozhovory s českými e-shopaři:

Jiří Rostecký

Jak rozjet úspěšný e-shop?

Detailní návod, jak rozjet vlastní e-shop. Dozvíte se, na co se na začátku zaměřit, jak nastartovat marketing a kde hledat první zákazníky.

Před 2 roky

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Kolem 80 % tržeb jim generuje vlastní značka produktů. Roční obrat mají bezmála 400 milionů korun. Poslechněte si, jak zvýšit marže ve vašem e-shopu a jak vytvořit privátky.

Před 2 roky

Inzerce

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Připravte svůj e-shop na budoucí prodej. Zkušený investor vám poradí, jak dnes přemýšlet nad hodnotou vaší firmy, abyste ji jednou prodali za pořádný balík.

Před 2 roky

radim-tucek-web

Unikátní sortiment, analytika prodejů a vztahy s dodavateli e-shopu | Radim Tuček (CzechDesign.cz)

Prodávají velmi unikátní a specifické produkty. Poslechněte si, jak je získávají, jak jednají s jejich výrobci a jak nad sortimentem e-shopu přemýšlet.

Před 3 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

katerina-hanusova-web

Tragédie v rodině a rozjezd prosperujícího e-shopu | Kateřina Hanušová (NaSvačinu.cz)

E-shop pro ni byl jen koníčkem. Po smrti manžela se ale stal hlavním zdrojem obživy pro ni i její 3 děti. Jak ho rozjela a co jí pomohlo překonat těžké období?

Před 3 roky

veronika-tylusova-web

Veronika Tylušová: Založení e-shopu ProPrcky.cz, hledání výrobců, marketing na internetu

Zajímá vás, jak provozovat e-shop, který bude výdělečný, prosperující a fungující? Potom si poslechněte zkušenosti e-shopařů, kteří už na internetu uspěli.

Před 5 roky

dominik-rihak-web

Dominik Řihák (Top-Obaly.cz): Využití obalových materiálů e-shopu, logistika, zefektivnění skladu, B2B marketing

Zajímá vás, jak provozovat e-shop, který bude výdělečný, prosperující a fungující? Potom si poslechněte zkušenosti e-shopařů, kteří už na internetu uspěli.

Před 5 roky

martin-michal-peniska-web

E-shop Klub podruhé: Jak probíhala diskuze e-shopů uprostřed skladu TisknuLevně.cz?

Zajímá vás, jak provozovat e-shop, který bude výdělečný, prosperující a fungující? Potom si poslechněte zkušenosti e-shopařů, kteří už na internetu uspěli.

Před 5 roky

jan-pils-web

Jan Pils: Budování Kytary.cz, komunitní marketing, spolupráce s vendory

Zajímá vás, jak provozovat e-shop, který bude výdělečný, prosperující a fungující? Potom si poslechněte zkušenosti e-shopařů, kteří už na internetu uspěli.

Před 5 roky

radko-sekerka-web

Radko Sekerka (Mall Group): Ponákupní proces, retenční marketing, problémy s dopravci

Zajímá vás, jak provozovat e-shop, který bude výdělečný, prosperující a fungující? Potom si poslechněte zkušenosti e-shopařů, kteří už na internetu uspěli.

Před 5 roky

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz buduje svou síť kamenných prodejen?

Zajímá vás, jak provozovat e-shop, který bude výdělečný, prosperující a fungující? Potom si poslechněte zkušenosti e-shopařů, kteří už na internetu uspěli.

Před 6 roky

petra-plemlova-web

Petra Plemlová: Budování e-shopů, prioritizace, marketing a vývoj svépomocí

Zajímá vás, jak provozovat e-shop, který bude výdělečný, prosperující a fungující? Potom si poslechněte zkušenosti e-shopařů, kteří už na internetu uspěli.

Před 6 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

jiri-rostecky-jiri-jemelka-web

Jirka Rostecký o řízení firem: Vytvořte si dobré majitelské zadání | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Inzerce