Zajímá vás, jak provozovat e-shop, který bude výdělečný, prosperující a fungující? Potom si poslechněte zkušenosti českých e-shopařů, kteří už na internetu uspěli. Provozovat e-shop totiž není jen o spuštění webových stránek. Samotná výroba e-shopu je jen jednou z výzev, které budete muset zvládnout.
Další obrovskou otázkou je, co prodávat na e-shopu a jak se odlišit od konkurence. Zaměřit se budete muset také na logistiku a marketing e-shopu. Nemine vás samozřejmě i řešení skladových prostor, dodavatelů, dopravců, zaměstnanců, zákaznické podpory e-shopu a mnoho dalšího.
Poslechněte si rozhovory s českými e-shopaři:
Kolem 80 % tržeb jim generuje vlastní značka produktů. Roční obrat mají bezmála 400 milionů korun. Poslechněte si, jak zvýšit marže ve vašem e-shopu a jak vytvořit privátky.
Před 2 roky
Připravte svůj e-shop na budoucí prodej. Zkušený investor vám poradí, jak dnes přemýšlet nad hodnotou vaší firmy, abyste ji jednou prodali za pořádný balík.
Před 2 roky
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Zajímá vás, jak provozovat e-shop, který bude výdělečný, prosperující a fungující? Potom si poslechněte zkušenosti e-shopařů, kteří už na internetu uspěli.
Před 5 roky
Zajímá vás, jak provozovat e-shop, který bude výdělečný, prosperující a fungující? Potom si poslechněte zkušenosti e-shopařů, kteří už na internetu uspěli.
Před 5 roky
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 8 měsíců
Před 8 měsíců
Před 6 měsíců
Před 6 měsíců