Inzerce

Výroba e-shopu

Výroba e-shopu není náročná. Pokud si chcete vytvořit e-shop, můžete k tomu použít některé z dostupných krabicových řešení, díky kterým si vlastní e-shop spustíte během chvíle. Možností je samozřejmě i výroba e-shopu na míru, případně na nějakém systému, jako je třeba PrestaShop nebo WordPress.

Pokud začínáte podnikat, doporučujeme vám využít krabicové řešení, jako je například v Česku nejpoužívanější Shoptet. Na něm si za poměrně malé peníze tvorbu e-shopu vyzkoušíte, a jakmile začnete vydělávat, můžete se porozhlédnout po něčem dalším.

Poslechněte si, jak výroba e-shopu probíhá a jakým chybám v ní předejít:

ondrej-bereckei-web

Vylepšování webu e-shopu a zvyšování konverzního poměru | Ondřej Bereckei (Cycology.cz)

VIDEO: Podívejte se, jak e-shop Cycology.cz zvyšuje konverzní poměr svých webových stránek a jak získává nové objednávky. Praktické tipy pro malé i velké e-shopy.

Před 2 měsíci

ondrej-hajek-web

Přechod z krabicového řešení webu na vlastní | Ondřej Hájek (eHub.cz)

Kdy se firmě vyplatí vyvíjet vlastní technické řešení webu a kdy je lepší investovat do volně dostupných na internetu? Poslechněte si zkušenosti společnosti eHub.cz

Před 3 měsíci

Inzerce

jakub-haluska-web

Jak spolupracovat s grafikem při tvorbě designu webu? | Jakub Haluška

Zjistěte, jak efektivně spolupracovat s webdesignérem a při tvorbě vašeho webu dojít k nejlepšímu výsledku. Jakub je i autorem designu našich stránek.

Před 4 měsíci

jan-prokes-web

Jak si vybrat e-shopové řešení? | Jan Prokeš (Elasticr)

Jak se rozhodnout mezi vývojem vlastního e-shopu na míru, krabicovým řešením nebo open-source řešením? Zjistěte výhody a nevýhody každého z nich.

Před 7 měsíci

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
jakub-cerny-web

Jakub Černý (Persoo): Jak zvýšit tržby e-shopu díky kvalitnímu vyhledávání?

Vyhledávání je jednou ze základních funkcí každého e-shopu. Bohužel se na většině webů za posledních 20 let příliš nezměnilo. Dobře nastavené vyhledávání ale dokáže výrazně zlepšit uživatelský zážitek zákazníků a zvýšit i tržby e-shopu. O tom, co všechno by mělo…

Před 10 měsíci

klara-borlova-web

Klára Borlová: Tvorba e-shopu LittleShoes.cz, změny e-shopového řešení, financování růstu

Klára Borlová je zakladatelkou e-shopu LittleShoes.cz, na kterém prodává zejména dětskou obuv. Postupně ale svůj sortiment rozšiřuje a přidává i boty pro dospělé. V rozhovoru jsme si povídali o jejích začátcích a o zkušenostech, které může předat ostatním podnikatelům. Probrali…

Před 2 roky

marcel-martinek-web

Marcel Martínek (počítače24.cz): Proč kupovat repasované notebooky, e-shop na Prestashopu, fokus zakladatele

Většina jednotlivců i firem si kupuje nové. Jenomže mnohdy jim stačí notebooky repasované. Marcel Martínek vybudoval firmu počítače24.cz, ve které nakupuje již použité notebooky, poskytne jim důkladný servis a za nižší cenu je prodává skoro jako nové. V čem je…

Před 3 roky

TOP obsah

juraj-sutoris-web

Juraj Sutoris: Krach v podnikání, pád na dno, drogová závislost

vit-endler-web

Jak si sestavit osobní rozpočet? | Vít Endler (finGOOD.cz)

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů