Výroba e-shopu není náročná. Pokud si chcete vytvořit e-shop, můžete k tomu použít některé z dostupných krabicových řešení, díky kterým si vlastní e-shop spustíte během chvíle. Možností je samozřejmě i výroba e-shopu na míru, případně na nějakém systému, jako je třeba PrestaShop nebo WordPress.
Pokud začínáte podnikat, doporučujeme vám využít krabicové řešení, jako je například v Česku nejpoužívanější Shoptet. Na něm si za poměrně malé peníze tvorbu e-shopu vyzkoušíte, a jakmile začnete vydělávat, můžete se porozhlédnout po něčem dalším.
Poslechněte si, jak výroba e-shopu probíhá a jakým chybám v ní předejít:
VIDEO: Podívejte se, jak e-shop Cycology.cz zvyšuje konverzní poměr svých webových stránek a jak získává nové objednávky. Praktické tipy pro malé i velké e-shopy.
Před 2 měsíci
Zjistěte, jak efektivně spolupracovat s webdesignérem a při tvorbě vašeho webu dojít k nejlepšímu výsledku. Jakub je i autorem designu našich stránek.
Před 4 měsíci
Jak se rozhodnout mezi vývojem vlastního e-shopu na míru, krabicovým řešením nebo open-source řešením? Zjistěte výhody a nevýhody každého z nich.
Před 7 měsíci
Vyhledávání je jednou ze základních funkcí každého e-shopu. Bohužel se na většině webů za posledních 20 let příliš nezměnilo. Dobře nastavené vyhledávání ale dokáže výrazně zlepšit uživatelský zážitek zákazníků a zvýšit i tržby e-shopu. O tom, co všechno by mělo…
Před 10 měsíci
Klára Borlová je zakladatelkou e-shopu LittleShoes.cz, na kterém prodává zejména dětskou obuv. Postupně ale svůj sortiment rozšiřuje a přidává i boty pro dospělé. V rozhovoru jsme si povídali o jejích začátcích a o zkušenostech, které může předat ostatním podnikatelům. Probrali…
Před 2 roky
Většina jednotlivců i firem si kupuje nové. Jenomže mnohdy jim stačí notebooky repasované. Marcel Martínek vybudoval firmu počítače24.cz, ve které nakupuje již použité notebooky, poskytne jim důkladný servis a za nižší cenu je prodává skoro jako nové. V čem je…
Před 3 roky