Inzerce

Inzerce

Šárka Litvinová (ASIANA, Letuška.cz): Budování úspěšné firmy, boj s konkurencí, tendry a nové technologie

Začínali krátce po revoluci. Manželé Litvinovi založili malou cestovní agenturu, jejíž název jim poradil indický guru. Z malé agentury se ale postupem času stala velká a Šárka Litvinová dnes řídí společnost ASIANA, která provozuje např. portál Letuška.cz.

V rozhovoru jsme si povídali třeba o tom, jak se začínalo podnikat v roce 1989, proč se manželé Litvinovi rozhodli vstoupit zrovna do světa cestovního ruchu a jak získávali svoje první klienty. Probrali jsme ale i to, jak se jim dnes daří přizpůsobovat novým technologiím a jak vyvíjí úspěšné projekty.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak vznikla společnost ASIANA?
  • Jak se podnikalo krátce po revoluci a stojí za úspěchem ASIANA?
  • Jak vznikaly portály jako Letuška.cz a co dalšího firma vlastní?
  • Co Šárce Litvinové pomáhá vyznat se ve světě moderních technologií?
  • Jak firma zvládá těžkou konkurenci a proč se soudí?
  • Jak si Šárka Litvinová urovnává myšlenky v hlavě a jak dělá inventuru ve své firmě?
  • Díky čemu se jí s manželem daří úspěšně podnikat a jak mají rozdělené své role?

Podnikatelé tu sdílí svoje zkušenosti. Podívejte se:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

martin-mates-web

Růst firmy a budování managementu | Martin Mates (Econea.cz)

ondrej-hajek-web

Skupování konkurence a rozšiřování podílu na trhu | Ondřej Hájek (eHub.cz)

Právě vyšlo

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

cerny-prokes-web

Výroba hmotného produktu, tvorba e-shopu a práce s invalidy | Jan Prokeš a Jiří Černý

Nejoblíbenější

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

vladimir-marik-web

Vladimír Mařík: Průmysl 4.0 v e-commerce, bezpečnost technologií, budoucnost práce

alza-uspesna-web

Ondřej Bělský: Proč je Alza úspěšná?

tomas-bartek-web

Tomáš Bártek: Jak expanduje do zahraničí e-shop VašeČočky.cz?

david-herold-web

David Herold (KetoMix.cz): Založení e-shopu bez zkušeností v marketingu, investor pro e-shop, osobnost zakladatele

Inzerce