Inzerce

Inzerce

Jan Heřmánek: Jak se vyrábí džemy Mlsný Filip, podniká pro radost a vyhrává ve světových soutěžích

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

„Mlsný Filip je první český producent, který třikrát po sobě získal ocenění na nejslavnější gurmánské soutěži světa. Nyní máme celkem 10 zlatých hvězd,“ hlásají stránky Mlsného Filipa s tím, že se jedná o obdobu michelinských hvězd u restaurací nebo jakéhosi Oscara za potraviny.

Za značkou Mlsný Filip a za všemi džemy, které pod ní najdete, stojí Jan Heřmánek. Ten podniká v oblasti marketingu a reklamy, ale výroba džemů je jeho srdcovou záležitostí, které se věnuje tak nějak po práci.

Nedělá to ale vůbec špatně. Jeho džemy jsou opravdu dobré a setkávají se s úspěchem nejen před porotou v soutěžích, ale i před samotnými zákazníky. Jak Mlsný Filip vznikl, jak Honza podniká pro radost a proč i vám doporučuje zkusit totéž? O tom je tento rozhovor, který vám rozhodně zlepší náladu.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak se v Česku dá s minimálními náklady rozjet výroba džemů, které začnou rychle sklízet úspěch ve světových soutěžích?
  • V čem tkví tajemství úspěchu a oné zázračné receptury Mlsného Filipa?
  • Proč se Mlsný Filip jmenuje zrovna Filip a proč tolik džemů Honza rozdá zadarmo?
  • Jak vypadá výroba džemů a jak se vytváří jednotlivé receptury?
  • Jak se džemy prodávají a co Mlsnému Filipovi přivádí nejvíce zákazníků?
  • Jak Honza podniká, jakou má životní filosofii a proč byste se od něj měli inspirovat?

Další videa, která pohladí na duši:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

jan-puncochar-web

Jan Punčochář: Řízení restaurace, otevírání nového podniku, marketing v gastro byznysu

tomas-vala-web

Tomáš Vala: Jak zvládá pandemii SIKO, investice do technologií, krizové plány

richard-galovic-web

Richard Galovič: Jak se podniká s historickou značkou Favorit?

Právě vyšlo

Premium
jan-vlachynsky-web

Jan Vlachynský: Jak být dobrým šéfem?

Premium
michal-krutis-web

Marketingová strategie středně velké firmy | Michal Krutiš

adam-neuberger-web

Nákup kryptoměn: Jak na něj? | Adam Neuberger (Probinex)

Nejoblíbenější

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

Premium
eduard-mika-web

Seniorní management. Jak ho přivést a motivovat? | Eduard Míka (Reflex Capital, ex-MALL.cz)

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání