Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jan Heřmánek: Jak se vyrábí džemy Mlsný Filip, podniká pro radost a vyhrává ve světových soutěžích

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

„Mlsný Filip je první český producent, který třikrát po sobě získal ocenění na nejslavnější gurmánské soutěži světa. Nyní máme celkem 10 zlatých hvězd,“ hlásají stránky Mlsného Filipa s tím, že se jedná o obdobu michelinských hvězd u restaurací nebo jakéhosi Oscara za potraviny.

Za značkou Mlsný Filip a za všemi džemy, které pod ní najdete, stojí Jan Heřmánek. Ten podniká v oblasti marketingu a reklamy, ale výroba džemů je jeho srdcovou záležitostí, které se věnuje tak nějak po práci.

Nedělá to ale vůbec špatně. Jeho džemy jsou opravdu dobré a setkávají se s úspěchem nejen před porotou v soutěžích, ale i před samotnými zákazníky. Jak Mlsný Filip vznikl, jak Honza podniká pro radost a proč i vám doporučuje zkusit totéž? O tom je tento rozhovor, který vám rozhodně zlepší náladu.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak se v Česku dá s minimálními náklady rozjet výroba džemů, které začnou rychle sklízet úspěch ve světových soutěžích?
  • V čem tkví tajemství úspěchu a oné zázračné receptury Mlsného Filipa?
  • Proč se Mlsný Filip jmenuje zrovna Filip a proč tolik džemů Honza rozdá zadarmo?
  • Jak vypadá výroba džemů a jak se vytváří jednotlivé receptury?
  • Jak se džemy prodávají a co Mlsnému Filipovi přivádí nejvíce zákazníků?
  • Jak Honza podniká, jakou má životní filosofii a proč byste se od něj měli inspirovat?

Další videa, která pohladí na duši:

Inzerce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Okurková sezóna: Jak si zauditovat vlastní firmu? | Petr Macek (Caflou)

Premium
petr-bilek-web

Z malého stánku na 150 milionů ročně. Takhle vyrostlo BiOOO | Petr Bílek

Premium Nyní zdarma
jiri-rostecky-posunout

Jiřího klienti #5: Jak se v podnikání posunout dál?

marek-odehnal-web

První pololetí 2024 pohledem investora: Co se dělo na burzách? | Marek Odehnal

Premium
tomas-mahring-web

Na jejich blog chodí stovky tisíc lidí a prodali desítky tisíc kuchařek | Tomáš Mähring

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-prodej

Jiřího klienti #4: Každý prodává jinak

kovar-bazala-web

Umělá inteligence: Jak mění logistiku? | Max Kovář a Jaroslav Bazala

Premium
ondrej-kratky-web

Vyměnil Liftago za novou firmu. Co ho naučilo 11 let podnikání? | Ondřej Krátký