Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jan Heřmánek: Jak se vyrábí džemy Mlsný Filip, podniká pro radost a vyhrává ve světových soutěžích

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

„Mlsný Filip je první český producent, který třikrát po sobě získal ocenění na nejslavnější gurmánské soutěži světa. Nyní máme celkem 10 zlatých hvězd,“ hlásají stránky Mlsného Filipa s tím, že se jedná o obdobu michelinských hvězd u restaurací nebo jakéhosi Oscara za potraviny.

Za značkou Mlsný Filip a za všemi džemy, které pod ní najdete, stojí Jan Heřmánek. Ten podniká v oblasti marketingu a reklamy, ale výroba džemů je jeho srdcovou záležitostí, které se věnuje tak nějak po práci.

Nedělá to ale vůbec špatně. Jeho džemy jsou opravdu dobré a setkávají se s úspěchem nejen před porotou v soutěžích, ale i před samotnými zákazníky. Jak Mlsný Filip vznikl, jak Honza podniká pro radost a proč i vám doporučuje zkusit totéž? O tom je tento rozhovor, který vám rozhodně zlepší náladu.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak se v Česku dá s minimálními náklady rozjet výroba džemů, které začnou rychle sklízet úspěch ve světových soutěžích?
  • V čem tkví tajemství úspěchu a oné zázračné receptury Mlsného Filipa?
  • Proč se Mlsný Filip jmenuje zrovna Filip a proč tolik džemů Honza rozdá zadarmo?
  • Jak vypadá výroba džemů a jak se vytváří jednotlivé receptury?
  • Jak se džemy prodávají a co Mlsnému Filipovi přivádí nejvíce zákazníků?
  • Jak Honza podniká, jakou má životní filosofii a proč byste se od něj měli inspirovat?

Další videa, která pohladí na duši:

Inzerce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
josef-jelinek-web

125 let na trhu, v Česku tržby 955 milionů. Jak funguje byznys spotřebičů Miele? | Josef Jelínek

juraj-harkabuzik-web

Kde dělá vaše zákaznická podpora chyby? Odpoví mystery shopping | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

marek-odehnal-web

DIP majitelům firem umožňuje investovat. Jak to funguje? | Marek Odehnal

vodak-huba-web

Česká e-commerce: Jak je na tom podle Heureky a Shoptetu? | Michal Vodák a Samuel Huba

Premium
dalibor-cicman-web

Dalibor Cicman (GymBeam): Jak nastavit management a strukturu firmy?

petr-macek-web

Jak vybrat firemní systém pro malou firmu?| Petr Macek (Caflou)

Premium
adela-zugarova-web

Praží a prodávají kávu za desítky milionů. Jak roste Dos Mundos? | Adéla Zugarová

jiri-jemelka-web

Prodej firmy pohledem kupce. Co ho nejvíc zajímá? | Jiří Jemelka (JPF)