Inzerce

Jan Heřmánek: Jak se vyrábí džemy Mlsný Filip, podniká pro radost a vyhrává ve světových soutěžích

„Mlsný Filip je první český producent, který třikrát po sobě získal ocenění na nejslavnější gurmánské soutěži světa. Nyní máme celkem 10 zlatých hvězd,“ hlásají stránky Mlsného Filipa s tím, že se jedná o obdobu michelinských hvězd u restaurací nebo jakéhosi Oscara za potraviny.

Inzerce

Za značkou Mlsný Filip a za všemi džemy, které pod ní najdete, stojí Jan Heřmánek. Ten podniká v oblasti marketingu a reklamy, ale výroba džemů je jeho srdcovou záležitostí, které se věnuje tak nějak po práci.

Nedělá to ale vůbec špatně. Jeho džemy jsou opravdu dobré a setkávají se s úspěchem nejen před porotou v soutěžích, ale i před samotnými zákazníky. Jak Mlsný Filip vznikl, jak Honza podniká pro radost a proč i vám doporučuje zkusit totéž? O tom je tento rozhovor, který vám rozhodně zlepší náladu.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak se v Česku dá s minimálními náklady rozjet výroba džemů, které začnou rychle sklízet úspěch ve světových soutěžích?
  • V čem tkví tajemství úspěchu a oné zázračné receptury Mlsného Filipa?
  • Proč se Mlsný Filip jmenuje zrovna Filip a proč tolik džemů Honza rozdá zadarmo?
  • Jak vypadá výroba džemů a jak se vytváří jednotlivé receptury?
  • Jak se džemy prodávají a co Mlsnému Filipovi přivádí nejvíce zákazníků?
  • Jak Honza podniká, jakou má životní filosofii a proč byste se od něj měli inspirovat?

Další videa, která pohladí na duši:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

jan-puncochar-web

Jan Punčochář: Řízení restaurace, otevírání nového podniku, marketing v gastro byznysu

tomas-vala-web

Tomáš Vala: Jak zvládá pandemii SIKO, investice do technologií, krizové plány

richard-galovic-web

Richard Galovič: Jak se podniká s historickou značkou Favorit?

Právě vyšlo

tomas-hlad-web

Design e-shopu. Jak nad ním přemýšlet? | Tomáš Hlad

adam-neuberger-web

Bitcoin: Co to je a kdy do něj investovat? | Adam Neuberger

pilin-macek-web

Power BI a automatizace reportů: Jak ušetřit práci zaměstnancům? | Petr Pilin a Jáchym Macek (iPodnik)

Nejoblíbenější

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů

vit-endler-web

Jak si sestavit osobní rozpočet? | Vít Endler (finGOOD.cz)

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání