V dubnu 2019 došlo k předání vedení digitální agentury Fragile. Jejího zakladatele a dosavadního šéfa Dana Kafku vystřídal Radim Pelánek, který do té doby pracoval jako marketingový manažer oděvní značky H&M.
Jsou to tedy více než dva roky a my společně můžeme předání vyhodnotit a rozebrat největší zkušenosti, jaké při něm pánové získali. Dozvíte se, jak svého nástupce vybírat, jak ho do firmy začlenit a proč mu dát prostor a příliš mu do práce nezasahovat.
Rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 2 roky
Před 2 roky
Před 2 roky
Před 2 roky