Poslechněte si 191 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.
Piero Šesták před 5 lety rozjel bez počátečního kapitálu digitální agenturu StoryTLRS. Ta měla v prvním roce obrat 2 miliony korun, ale loňský rok zakončila už s obratem 29 milionů. Pracuje pro ni 30členný tým a mezi jejími referencemi najdete třeba Henkel, Škodu Auto, Sazka, Reebok a další.
V posledním více jak roce se Piero rozhodl svůj byznys posunout dál a začal spojovat agentury kolem sebe do jedné komunikační skupiny Near & Dear Group. Povídat si budeme o tom, jak to celé funguje, co tím získal a jak nad svým byznysem přemýšlí. Rozhovor najdete i jako podcast o podnikání.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 6 dny
Před 6 dny
Před 2 týdny
Před 2 týdny
Před 8 měsíců
Před 8 měsíců
Před 2 týdny
Před 2 týdny