Poslechněte si 174 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.
Tématem dalšího dílu Novinek z onlajnu, který pro vás natočil mediální tým agentury eVisions, je expanze do zahraničí. Jak k ní přistupovat se dozvíte od expanzního specialisty, Milana Fialy, a v rámci rozhovoru také od Tomáše Bartka, marketingového ředitele e-shopu VašeČočky.cz. Holky z eVisions se s vámi zase podělí o 6 teambuildingových aktivit, které skvěle utuží kolektiv.
Facebook testuje skrytí počtu lajků u příspěvků sdílených na Instagramu. Chce totiž, aby se uživatelé soustředili na samotný obsah než na počet srdíček u příspěvku.
Od 19. srpna se mírně změní příspěvky v mobilním feedu a nově se tak budou zobrazovat pouze 3 řádky textu. Spolu s tím se mění i poměr stran na 4:5, což znamená méně prostoru pro tvorbu stop scrolling příspěvků na Facebooku.
Německý módní gigant Zalando vyhlásil na počest svého ročního působení v Česku slevu 70 % na všechny své produkty. Zájem Čechů byl natolik enormní, že po několika hodinách muselo Zalando slevu stáhnout, načež v médiích i na sociálních sítích byl e-shop okamžitě nařčen z podvodu zákazníka. Těžko říci, zda se opravdu jedná o podvod, nicméně jedno je jisté: e-shopy jako Zalando či ABOUT YOU skutečně umí přilákat zákazníky i pozornost.
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Hostem rozhovoru byl tentokrát pan Tomáš Bartek, marketingový ředitel e-shopu Vašečočky.cz, který nám prozradil, jaké evropské trhy jsou dle něj v rámci působnosti klíčové a na co se v rámci expanze do zahraničízaměřit. Celý rozhovor opět najdete v samostatném videu na YouTube kanálu eVisions.
Od Milana Fialy, country manažera pro Německo a expanzního specialisty, se v několika tipech dozvíte, jak na úspěšnou expanzina německý trh:
Rádi byste utužili pracovní kolektiv, ale klasické teambuildingy už vám přijdou ohrané? Inspirujte se 6 tipy na teambuildingové aktivity, které se osvědčily holkám z eVisions.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 6 hodinami
Před 6 hodinami
Před 4 dny
Před 4 dny
Před 6 dny
Před 6 dny
Před 4 týdny
Před 4 týdny
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce