To nejzajímavější a nejaktuálnější, co jsme za poslední dobu pochytili na scéně online marketingu a co by nemělo uniknout ani vám.
Dalším dílem vás provede Andy Pavelcová, Pavel Bělík, Petr Hlaváč a chybět nebude ani rozhovor s Bárou Šumnou, která nám popovídá o zajímavých konferencích, kterých se v nedávné době zúčastnila.
Pokud jste chtěli v minulosti cílit na návštěvníky webu Stream.cz, tak máte jedinečnou možnost. Sklik totiž do svého rozhraní zapracoval novou funkci, která umožní cílit na jednotlivé skupiny publik v rámci Streamu.
Mnoho uživatelů Skliku nebylo spokojeno s tím, že lze cílit pouze na konkrétní detaily produktů, ale ne na celé kategorie. Od června je však možné cílit na kategorii, kterou uživatel navštívil jako poslední. Nejpopulárnější produkty z těchto kategorií mu v reklamě zobrazí a doplní nejpopulárnější produkty celého e-shopu.
Facebook v nedávné době provedl pár změn, které trochu pozměnily fungování News Feedu a současně k tomu vydal několik doporučení, jak propojit uživatele se správným obsahem:
Instagram si pro nás připravil hned dvě milá překvapení. Za prvé jsou je možnost vkládání odkazů přímo do stories. Tato možnost je však dostupná zatím jen firemním účtům s více než 10 tis. followery.
Další novinkou jsou location stories. Pokud přidáte do své storie „sticker“ s lokací, může se váš příběh objevit lidem, kteří na instagramu vyhledali dotyčné místo. To samé platí i pro hashtagy, které do příběhů přidáte.
Dominantní vyhledávač na trhu Google Chrome dostane svůj vlastní blokátor reklamy. Pro společnost Google jsou příjmy z reklam naprosto zásadní, takže samozřejmě nepůjde o stoprocentní blokaci.
Google se zaměřil zejména na rušivé vyskakovací pop-upy a podobné typy reklam. Poté, co Google zrušil 30 vteřinové reklamy na Youtube, je toto dalším dobrým krokem pro uživatele.
Konference od Googlu nám odkryla některé zajímavé novinky:
I Seznam si pro nás připravil prví ročník plný zajímavých věcí:
Chcete zůstat v obraze? Sledujte eVisions na Instagramu, Facebooku a také si nenechte ujít novinky na našem blogu.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 1 týdnem
Před 1 týdnem