Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Novinky z onlajnu: Sklik ruší bannery, výsledky DDA modelu Google AdWords a změny na sociálních sítích

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

Komerční sděleníVideoZprávy

Vítáme vás u Novinek z onlajnu, které pro vás připravuje marketingová agentura eVisions. Podíváme se na to, co se dělo u Facebooku, Pinterestu, Instagramu a také na nejnovější trendy v PPC.

Instagram roste

Instagram roste nejvíc v celé historii. Za poslední čtyři měsíce dosáhl nárůstu o 100 miliónů uživatelů a dosáhl tak hranice 700 miliónů aktivních uživatelů měsíčně. Podle neoficiálních údajů má v České republice svůj instagramový profil okolo 1,5 miliónů uživatelů. Pokud je vaše cílová skupina na Instagramu a vy stále nemáte svůj profil, nebo neznáte svou strategii, je čas o tom začít přemýšlet.

Pinterest Lens

Nedávno jsme vás informovali o novince Pinterest Lens, díky které můžete na Pinterestu vyhledávat pomocí obrázků. Pinterest šel zase o krok dál a aplikaci vylepšil, nyní bude schopen rozpoznat různé objekty v rámci jednoho obrázku a odkázat vás na relevantní nástěnky. Aplikace nově umožňuje také využívání QR kódů. Ty vás přenesou buď na konkrétní nástěnku anebo na samotný e-shop. Pinterest Lens je zatím dostupný pouze ve Spojených státech, ale my doufáme, že brzy bude i u nás v Čechách.

Facebook vs fake news

Další novinka se týká sociální sítě Facebook. Ta ve Velké Británii smazala tisíce falešných profilů. Důvodem jsou blížící se volby ve Velké Británii a snaha eliminovat šíření tzv. fake news. Facebook dokonce zveřejnil inzerát v novinách The Times a v deníku The Guardian, kde popisuje, jak zjistit, zda jsou zprávy falešné. Na téma fake news jsme připravili zajímavý článek, podívejte se na náš blog a dozvíte se více.

Seznam Webmaster Tools?

Seznam.cz v dubnu spustil vlastní rozhraní pro webmastery, které známe z Googlu nebo Bingu. Zatím se jedná pouze o betaverzi, a proto v ní najdete pouze jeden graf s informacemi o procházení vašeho webu roboty a indexaci ze strany Seznamu. Postupně by však měly další funkce přibývat.

Google URL

Máme samozřejmě i něco od Googlu. Ten nově umožňuje přidávat URL adresy vašeho webu do svého indexu přímo ze stránky výsledků vyhledávání.

Google AdWords

Od května 2016 běží v rozhraní Google AdWords model zvaný DDA (Data-Driven Attribution). Tento model pracuje se strojovým učením a nyní v roce 2017 se nám Google rozhodl odtajnit, zda znamenal tento model v jednotlivých kampaních spíše nárůst výkonnosti, nebo pokles. K překvapení všech znamenal nárůst. Využívání strojového učení ve vašich kampaních může být veliká výhoda. Zeptejte se tedy vašeho “PPCčkáře”, jestli model DDA používá.

Nová certifikace od Googlu

Ve svém profilu Google Partners nyní naleznete novou certifikaci, jmenuje se Mobilní weby a provede vás od základů až po pokročilá nastavení, která se týkají práce s reklamami právě na mobilních webech.

Seznam Sklik

Od 2. 5. 2017 Sklik definitivně zrušil těchto 5 rozměrů bannerů:

468 x 282
600 x 190
250 x 250
336 x 280
320 x 50

To znamená, že až budete zadávat grafikům bannery, nezapomeňte zohlednit, že těchto 5 už dělat nemusí.

APEK eCommerce akademie

Další novinka by měla zajímat především majitele e-shopů. Asociace pro elektronickou komerci APEK společně s firmami Google a Acomware přišly s novým vzdělávacím projektem – eCommerce akademií. Cílem tohoto projektu je pomoci e-shopům při expanzi na zahraniční trhy.

Chcete zůstat v obraze? Sledujte eVisions na InstagramuFacebooku a také si nenechte ujít novinky na našem blogu.

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: eVisions Advertising

eVisions Advertising je marketingová agentura poskytující kompletní služby v oblasti internetové reklamy.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    Skrýt reklamu