Poslechněte si 174 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.
Markeťáci z eVisions vám v dalším díle Novinek z Onlajnu opět ještě za čerstva odhalí, co hýbe světem online marketingu. Těšte se na novinky týkající se nového algoritmu Seznamu, reklamy na Instagramu či v Skliku, ale i přechodu na HTTPS.
Zajímá vás, jak si vede česká e-commerce? Pak se podívejte na www.ceska-ecommerce.cz , kde najdete aktualizované real time statistiky o tržbách, nejoblíbenějších segmentech, způsobech dopravy, ale i o tom, zda nakupují více muži nebo ženy. Do statistik se pak hlouběji ponoříte na blogu eVisions s Infografikou týkající se mobilní návštěvnosti.
Sklik koncem tohoto roku představil nový formát reklamy: reklamu kombinovanou.
V rámci obsahové sítě si tak navolíte různé obrázky, loga, různě dlouhé titulky či popisky. Seznam poté dle rozměrů konkrétní reklamní plochy vyhodnotí, jak jednotlivé prvky poskládá.
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Od 15. února začal Google Chrome blokovat některé druhy reklam. U desktopů tam spadají především vyskakovací okna, automaticky přehrávaná videa se zvukem nebo překrývající se okna s odpočtem. Mobilům pak vadí zejména bannery zabírající přes 30 % velikosti stránky nebo animované reklamy. Tento typ reklamy ze svého webu pomocí AdBlockeru klidně odstraňte, akorát jej zpomaluje.
Pokud jste stále nepřešli z internetového protokolu HTTP na HTTPS, učiňte tak co nejdříve, protože jako majitel e-shopu tím chráníte komunikaci se zákazníkem. Jestliže váš web do července 2018 nepoběží na HTTPS, Google Chrome jej označí jako nezabezpečený.
Seznam přichází s aktualizací algoritmu, od níž si slibuje vyšší relevanci výsledků vyhledávání vzhledem ke hledanému výrazu. V případě, že to dává smysl, vám pak vrátí více výsledků z jedné domény. Individuální výsledky vyhledávání a jednotlivých výrazů si vyzkoušejte na hledani.sbeta.cz.
V Německu se nyní vše točí okolo sestavování nové koalice CDU/CSU a SPD, a ačkoliv je e-commerce a digitální infrastruktura země ožehavým tématem, Němci se slibovaného ministerstva pro digitalizaci ještě nedočkají. Budoucí vládní koalice již nyní čelí velké kritice, že v kontextu Evropské unie Německo v digitalizaci zaostává.
Bouřlivá debata ohledně zákonu o odstraňování nezákonného obsahu ze sociálních sítích stále pokračuje. Německá kancléřka, Angela Merkel, zákon sice nadále obhajuje, nicméně už teď připouští jeho výraznější změny.
Spekuluje se rovněž o zákazu zasílání léků na předpis přes dopravní společnosti. Ačkoliv online lékárny byly v Německu na strmém vzestupu, po oznámení tohoto návrhu ztratily akcie internetových lékáren velkou část své hodnoty.
Instagram představil nový reklamní formát, tzv. Collection Ads, v němž dochází ke spojení videa a katalogu produktů. Budete si tak moci vybrat z většího množství zboží, přestože finální nákup bez opuštění aplikace Instagram prozatím neuskutečníte.
Nový typ Instagramové reklamy ve stories zvaný Carousel vám umožní dát až 3 příběhy vedle sebe. Kromě Instagramu, Facebooku nebo Pinterestu však existují další sociální sítě, na kterých byste rozhodně měli být vidět. Které to jsou? To se dozvíte v článku, který pro vás připravil Social Media Specialist Dominik Hlubina.
Pinterest slaví 1 rok od spuštění vyhledávací funkce Pinterest Lens, která vám na základě vlastního snímku nalezne obdobné obrázky. Každý den proběhne přes Lens více než 600 milionů vyhledávání, což jen svědčí o její rostoucí popularitě.
ICO znamená anglicky initial coin offering, tedy veřejná nabídka digitální měny. Facebook však hodlá proces identifikace a potlačování klamavé reklamy zdokonalovat a postupně zavede výjimky pro seriózní firmy obchodující s kryptoměnou.
Věděli jste, že chatboti na Facebooku čerpají inspiraci z filmových scénářů? Z důvodů uživatelských stížností na jejich neopravdovost Facebook jazyk chatbotů zlepšuje, a to za pomocí platformy Amazon Mechanical Turk, čímž by rád docílil chatbotů s osobností.
Analýza 100 milionů facebookových videí provedená společností BuzzSumo nám říká, že nejžádanějšími tématy zůstává jídlo, krása, móda a zvířata a nejsledovanějšími pak videa o délce 60 až 90 sekund. Zaměřte se i na live videa, jimž uživatelé věnují v průměru až 15 minut pozornosti, přičemž obdrží až o 25 % více komentářů než standardní videa.
Tip: Vyhněte se ve videích příliš dlouhé úvodnímu textu a dostaňte se ihned k pointě.
Na závěr bychom vás za celý tým eVisions chtěli pozvat na E-shop summit & expo, který se uskuteční 16.-17. března 2018, a kde vás u našeho stánku moc rádi uvidíme. ☺
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 3 dny
Před 3 dny
Před 5 dny
Před 5 dny
Před 4 týdny
Před 4 týdny
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce