Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Jaroslav Kaucký: Obdivuji freelancery, že si tak věří

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 191 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

S vybranými hosty jsem před několika měsíci začal natáčet krátká bonusová videa. Nazval jsem je WarmUpy, protože měly fungovat jako takové „rozcvičky“ před natáčením rozhovoru, který následoval hned po nich. Totéž jsem udělal i u Jardy Kauckého, ale trochu jsme se rozpovídali, a proto jsem se rozhodl toto video vydat zcela samostatně.

Inzerce

Jarda totiž v agentuře ACOMWARE vede tým marketingových konzultantů. Zajímalo mne proto, co taková práce obnáší a jak se člověk může jako marketér vypracovat do seniorní pozice. Občas totiž slýchám (a bohužel jsem tomu často i svědkem), že se někdo začne nazývat seniorním marketérem po necelém roce v oboru. A klienti si jeho úroveň znalostí často nedokáží předem ověřit.

V rozhovoru jsme se nakonec rozpovídali i o rozdílu mezi marketéry v agenturách a freelancery. Zajímavý byl i Jardův názor na budoucnost online marketingu a na srovnání marketérů a youtuberů.

Pozn.: Původní videorozhovor o expanzi e-shopu vznikl v rámci placené spolupráce agentury ACOMWARE s Mladým podnikatelem. Toto kratší video vzniklo zcela na můj popud.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Doporučujeme:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

lukas-havlasek-web

Lukáš Havlásek (Shopsys): Řízení firmy, tvorba strategie, finanční plány

daniel-gamrot-web

Daniel Gamrot: Co udělat, když jste zavaleni prací a nestíháte?

martin-matejka-web

Martin Matějka: Začátky podnikání na volné noze, vlastní ego, pracovní návyky

Právě vyšlo

petr-macek-web

Průzkum: Jak vidí české firmy svou budoucnost? | Petr Macek (Caflou)

Premium
jan-moravcik-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? Příklad GentlemanStore.cz | Jan Moravčík

jiri-rostecky-jiri-jemelka-web

Jirka Rostecký o řízení firem: Vytvořte si dobré majitelské zadání | Jiří Jemelka (JPF)

Nejoblíbenější

jakub-oska-web

Jirka Rostecký o rozjezdu podnikání: Pokud opravdu chcete, cestu si najdete | Jakub Oška (BYMFIT.cz)

Premium
daniel-kmoch-web

Finanční ředitel Bonami: Na záchranu firmy jsme měli 6 měsíců | Daniel Kmoch

Premium
dominik-stroukal

Byznys pohledem ekonoma. Na co se teď zaměřit a je správný čas na prodej firmy? | Dominik Stroukal

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
filip-drimalka-web

AI mění řízení firem. Co můžete vyzkoušet už nyní? | Filip Dřímalka

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

jiri-rostecky-jiri-jemelka-web

Jirka Rostecký o řízení firem: Vytvořte si dobré majitelské zadání | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Inzerce