Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Zuzana Veselá: Copywriterkou v agenturním světě vs. na volné noze

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Na lidech, kteří opustili agenturní svět a vydali se na volnou nohu, je zajímavých mnoho věcí. Mimo jiné i to, že z pozice zaměstnance, který se většinou specializuje jen na předmět svojí činnosti, se dostali do pozice vlastního marketéra, accounta, obchodníka i účetního. Jak podobnou změnu zvládla copywriterka Zuzana Veselá?

Zuzka pracovala v Mladé frontě a poté nastoupila do agentury H1.cz (o tom, jak se H1.cz vyvíjí a jak řeší odchody svých odborníků nejen na volnou nohu, jsem si povídal se CEO firmy Filipem Kahounem). Před necelým rokem se vydala na volnou nohu.

Je vystudovaná právnička, je 29 let, je svobodná, bezdětná a žije v Praze. Alespoň to o sobě píše na svém webu. Jako ideální čas na přechod na volnou nohu ale vnímá něco úplně jiného: „Záleží na cílech každého člověka. Pokud chcete studovat vysokou školu, dodělejte ji, a potom si zkuste někde alespoň chviličku být zaměstnaní.“

Zuzka sama přiznává, že si ještě v mnoha věcech není jistá. Na začátku ji trápil strach, že se nezvládne uživit a nedokáže sehnat dostatek klientů. I proto podcenila svou cenotvorbu a dnes řeší, jak zdražit. Nečeká vás tedy rozhovor s dalším profesionálním freelancerem, který už má všechno skvěle vyladěné. Tentokrát je to s člověkem, který si prochází začátečnickými problémy a dokáže si živě vybavit všechny svoje chyby, které udělal. O to přínosnější tento rozhovor pro začínající freelancery bude.

Inzerce

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Proč přejít na volnou nohu?
  • Jak zvládnout roli vlastního markeťáka, obchodníka, accounta apod.?
  • Na co si musela Zuzka po přechodu na volnou nohu zvyknout?
  • Co ji potrápilo nejvíce a kde nasekala nejvíce chyb?
  • Jak Zuzka uvažuje nad vlastním marketingem a dlouhodobými plány?
  • Co jí jako copywriterce pomáhá v její práci?
  • Proč nepodcenit cenotvorbu a jaké chyby v ní Zuzka udělala?
  • Jak se z copíka za 150 korun za normostranu posunout výš?
  • Co Zuzce pomáhá v organizaci její práce a plnění úkolů pro klienty?
  • Co by doporučila ostatním freelancerům, především začínajícím copywriterům?

O podnikání na volné noze toho máme více:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Vladimír Klaus Sledovat @vladimirklaus

Před 7 roky

Moc pěkné a upřímné povídání. Trápení s nízkou hodinovkou zná asi každý, jen je třeba občas opravdu do toho říznout. Slabší klienti odpadnou, noví silnější přijdou. ;-)

Odpovědět »

Zuzka V. Sledovat @Vesela_copy

Před 7 roky

Díky, Vladimíre, za odpověď i že jste si našel na video čas :). A říznu, slibuju!

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
salvator-soska-web

Byznys s ponožkami. Proč už nestačí prodávat jen ty barevné? | Salvátor Soška

Premium
marketa-jinochova-web

Budování malé značky, prodej po Instagramu, růst nákladů | Markéta Jinochová (MANKAI Paper)

Premium
jiri-pernica-web

Rozjeďte podnikání díky Facebook reklamě. Efektivní strategie | Jiří Pernica

Premium
martin-kudera-web

Vlastní produkty: Prodej přes marketplaces a kamenné prodejny | Martin Kudera (Živina.cz)

juraj-harkabuzik-web

Rozjezd nové služby, outsourcing zákaznické podpory, české e-shopy | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

eva-nemckova-web

Eva Nemčková: Vytvoření e-shopu, budování vlastní značky, výchova úspěšných dětí

alice-kavkova-web

Alice Kavková (4Kavky.cz): Rozjezd e-shopu, psaní a prodej knih, podnikání s rodinou