Inzerce

Inzerce

Zuzana Veselá: Copywriterkou v agenturním světě vs. na volné noze

Na lidech, kteří opustili agenturní svět a vydali se na volnou nohu, je zajímavých mnoho věcí. Mimo jiné i to, že z pozice zaměstnance, který se většinou specializuje jen na předmět svojí činnosti, se dostali do pozice vlastního marketéra, accounta, obchodníka i účetního. Jak podobnou změnu zvládla copywriterka Zuzana Veselá?

Zuzka pracovala v Mladé frontě a poté nastoupila do agentury H1.cz (o tom, jak se H1.cz vyvíjí a jak řeší odchody svých odborníků nejen na volnou nohu, jsem si povídal se CEO firmy Filipem Kahounem). Před necelým rokem se vydala na volnou nohu.

Je vystudovaná právnička, je 29 let, je svobodná, bezdětná a žije v Praze. Alespoň to o sobě píše na svém webu. Jako ideální čas na přechod na volnou nohu ale vnímá něco úplně jiného: „Záleží na cílech každého člověka. Pokud chcete studovat vysokou školu, dodělejte ji, a potom si zkuste někde alespoň chviličku být zaměstnaní.“

Zuzka sama přiznává, že si ještě v mnoha věcech není jistá. Na začátku ji trápil strach, že se nezvládne uživit a nedokáže sehnat dostatek klientů. I proto podcenila svou cenotvorbu a dnes řeší, jak zdražit. Nečeká vás tedy rozhovor s dalším profesionálním freelancerem, který už má všechno skvěle vyladěné. Tentokrát je to s člověkem, který si prochází začátečnickými problémy a dokáže si živě vybavit všechny svoje chyby, které udělal. O to přínosnější tento rozhovor pro začínající freelancery bude.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Proč přejít na volnou nohu?
  • Jak zvládnout roli vlastního markeťáka, obchodníka, accounta apod.?
  • Na co si musela Zuzka po přechodu na volnou nohu zvyknout?
  • Co ji potrápilo nejvíce a kde nasekala nejvíce chyb?
  • Jak Zuzka uvažuje nad vlastním marketingem a dlouhodobými plány?
  • Co jí jako copywriterce pomáhá v její práci?
  • Proč nepodcenit cenotvorbu a jaké chyby v ní Zuzka udělala?
  • Jak se z copíka za 150 korun za normostranu posunout výš?
  • Co Zuzce pomáhá v organizaci její práce a plnění úkolů pro klienty?
  • Co by doporučila ostatním freelancerům, především začínajícím copywriterům?

O podnikání na volné noze toho máme více:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

eva-nemckova-web

Eva Nemčková: Vytvoření e-shopu, budování vlastní značky, výchova úspěšných dětí

alice-kavkova-web

Alice Kavková (4Kavky.cz): Rozjezd e-shopu, psaní a prodej knih, podnikání s rodinou

honza-bartos-web

Honza Bartoš: Tvorba on-line produktů, natáčení videí, reklama pro živnostníky

Právě vyšlo

petr-macek-web

Řízení cashflow firmy v době krize | Petr Macek (Caflou.cz)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

Nejoblíbenější

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

Komentáře

Vladimír Klaus Sledovat @vladimirklaus

Před 4 roky

Moc pěkné a upřímné povídání. Trápení s nízkou hodinovkou zná asi každý, jen je třeba občas opravdu do toho říznout. Slabší klienti odpadnou, noví silnější přijdou. ;-)

Odpovědět »

Zuzka V. Sledovat @Vesela_copy

Před 4 roky

Díky, Vladimíre, za odpověď i že jste si našel na video čas :). A říznu, slibuju!

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

jan-hummel-web

Jan Hummel (Fruitisimo): Začali jsme se zmrzlinovým stánkem. Letos plánujeme obrat 300 miliónů

Obsahový stratég a copywriter

Jaký je rozdíl mezi copywriterem a obsahovým stratégem?

jakub-pok-web

Jakub Pok (Škola paměti): Jak si zlepšit paměť a jak funguje lidský mozek?

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů

Inzerce