Inzerce

Zuzana Veselá: Copywriterkou v agenturním světě vs. na volné noze

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Na lidech, kteří opustili agenturní svět a vydali se na volnou nohu, je zajímavých mnoho věcí. Mimo jiné i to, že z pozice zaměstnance, který se většinou specializuje jen na předmět svojí činnosti, se dostali do pozice vlastního marketéra, accounta, obchodníka i účetního. Jak podobnou změnu zvládla copywriterka Zuzana Veselá?

Zuzka pracovala v Mladé frontě a poté nastoupila do agentury H1.cz (o tom, jak se H1.cz vyvíjí a jak řeší odchody svých odborníků nejen na volnou nohu, jsem si povídal se CEO firmy Filipem Kahounem). Před necelým rokem se vydala na volnou nohu.

Je vystudovaná právnička, je 29 let, je svobodná, bezdětná a žije v Praze. Alespoň to o sobě píše na svém webu. Jako ideální čas na přechod na volnou nohu ale vnímá něco úplně jiného: „Záleží na cílech každého člověka. Pokud chcete studovat vysokou školu, dodělejte ji, a potom si zkuste někde alespoň chviličku být zaměstnaní.“

Zuzka sama přiznává, že si ještě v mnoha věcech není jistá. Na začátku ji trápil strach, že se nezvládne uživit a nedokáže sehnat dostatek klientů. I proto podcenila svou cenotvorbu a dnes řeší, jak zdražit. Nečeká vás tedy rozhovor s dalším profesionálním freelancerem, který už má všechno skvěle vyladěné. Tentokrát je to s člověkem, který si prochází začátečnickými problémy a dokáže si živě vybavit všechny svoje chyby, které udělal. O to přínosnější tento rozhovor pro začínající freelancery bude.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Proč přejít na volnou nohu?
  • Jak zvládnout roli vlastního markeťáka, obchodníka, accounta apod.?
  • Na co si musela Zuzka po přechodu na volnou nohu zvyknout?
  • Co ji potrápilo nejvíce a kde nasekala nejvíce chyb?
  • Jak Zuzka uvažuje nad vlastním marketingem a dlouhodobými plány?
  • Co jí jako copywriterce pomáhá v její práci?
  • Proč nepodcenit cenotvorbu a jaké chyby v ní Zuzka udělala?
  • Jak se z copíka za 150 korun za normostranu posunout výš?
  • Co Zuzce pomáhá v organizaci její práce a plnění úkolů pro klienty?
  • Co by doporučila ostatním freelancerům, především začínajícím copywriterům?

O podnikání na volné noze toho máme více:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

juraj-harkabuzik-web

Rozjezd nové služby, outsourcing zákaznické podpory, české e-shopy | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

eva-nemckova-web

Eva Nemčková: Vytvoření e-shopu, budování vlastní značky, výchova úspěšných dětí

Právě vyšlo

igor-kibrik-web

Jak se odlišit od konkurence? Strategie webu s recepty | Igor Kibrik

Pro předplatitele
pav-jindra-web

Znalost zákazníka. Proč webová analytika nestačí? | Matez Jindra & Honza Páv

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Co určuje jejich hodnotu a proč kolísá? | Adam Neuberger (Probinex)

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Komentáře

Vladimír Klaus Sledovat @vladimirklaus

Před 5 roky

Moc pěkné a upřímné povídání. Trápení s nízkou hodinovkou zná asi každý, jen je třeba občas opravdu do toho říznout. Slabší klienti odpadnou, noví silnější přijdou. ;-)

Odpovědět »

Zuzka V. Sledovat @Vesela_copy

Před 5 roky

Díky, Vladimíre, za odpověď i že jste si našel na video čas :). A říznu, slibuju!

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)