Inzerce

Lukáš Přikryl: Jak využít chatboty i ve vaší firmě?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Pro hodně lidí je to ještě stále sci-fi. Pod pojmem „chatbot“ si představí tu nejsofistikovanější umělou inteligenci, která v komunikaci dokáže plně nahradit člověka. Z části jsou jejich představy reálné, přesto ale chatboti už dávno sci-fi nejsou a už teď hned je můžete využít i vy.

Lukáš Přikryl pracuje jako vedoucí digitálního marketingu a inovací v pojišťovně AXA Assistance, která jako první ve svém oboru nasadila do komunikace se zákazníky vlastního chatbota. Funguje na Facebook Messengeru a vyzkoušet si ho můžete zde.

Cílem tohoto chatbota je usnadnit zákazníkům vyjednání a zakoupení cestovního pojištění. Stačí odpovědět na několik otázek chatbota, potvrdit objednávku, zaplatit a cestovní pojištění je objednané. Vše trvá několik málo minut a zvládnete to třeba těsně před nástupem do letadla na vaši vysněnou dovolenou.

Přibližně tak nad vlastním chatbotem v AXA Assistance přemýšleli. Zároveň si chtěli vyzkoušet, co nasazené takové technologie obnáší a jaké si získá ohlasy. Lukáš Přikryl v rozhovoru přiznává, že byl až zaskočen jednoduchostí nasazení chatbota do praxe a že to může vyzkoušet opravdu každá firma, jejímž zákazníkům může automatická komunikace zpříjmenit a urychlit objednávkový proces.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak nasazení chatbota do praxe probíhá?
  • Kolik jeho vytvoření stojí?
  • Kdo vám s jeho tvorbou pomůže?
  • Kde si můžete stáhnout „základ“ pro vašeho chatbota?
  • Jak se tvoří jednotlivé scénáře, podle kterých chatbot reaguje?
  • Pro jaké firmy a v jakých situacích se chatbot vyplatí?
  • Jak na chatboty reagují zákazníci?
  • Jakou vidí v chatbotech budoucnost Lukáš Přikryl (a jaká s sebou ponese negativa)?

Jděte vstříc budoucnosti:

O budoucnosti, technologiích a trendech jsem natočil už několik rozhovorů. Nenechte si je ujít a inspirujte se ještě dnes:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Pro předplatitele
milan-duda-web

Kampaň Dvojky v CZC.cz: Jak dělat brandové kampaně? | Milan Duda

Pro předplatitele
bara-novakova-web

Psychologie v copywritingu | Bára Nováková

Pro předplatitele
martin-brablec-web

Martin Brablec: Jak řídit značku digitální agentury?

Právě vyšlo

adam-neuberger-web

Jak začít s investováním? | Adam Neuberger

Pro předplatitele
lenka-ondruchova-web

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová

max-kovar-web

Logistika: V čem se liší výrobní od té v e-commerce? | Max Kovář (Skladon)

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

Pro předplatitele
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

Pro předplatitele
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

Pro předplatitele
milan-duda-web

Kampaň Dvojky v CZC.cz: Jak dělat brandové kampaně? | Milan Duda

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)