Inzerce

Inzerce

Lukáš Přikryl: Jak využít chatboty i ve vaší firmě?

Pro hodně lidí je to ještě stále sci-fi. Pod pojmem „chatbot“ si představí tu nejsofistikovanější umělou inteligenci, která v komunikaci dokáže plně nahradit člověka. Z části jsou jejich představy reálné, přesto ale chatboti už dávno sci-fi nejsou a už teď hned je můžete využít i vy.

Lukáš Přikryl pracuje jako vedoucí digitálního marketingu a inovací v pojišťovně AXA Assistance, která jako první ve svém oboru nasadila do komunikace se zákazníky vlastního chatbota. Funguje na Facebook Messengeru a vyzkoušet si ho můžete zde.

Cílem tohoto chatbota je usnadnit zákazníkům vyjednání a zakoupení cestovního pojištění. Stačí odpovědět na několik otázek chatbota, potvrdit objednávku, zaplatit a cestovní pojištění je objednané. Vše trvá několik málo minut a zvládnete to třeba těsně před nástupem do letadla na vaši vysněnou dovolenou.

Přibližně tak nad vlastním chatbotem v AXA Assistance přemýšleli. Zároveň si chtěli vyzkoušet, co nasazené takové technologie obnáší a jaké si získá ohlasy. Lukáš Přikryl v rozhovoru přiznává, že byl až zaskočen jednoduchostí nasazení chatbota do praxe a že to může vyzkoušet opravdu každá firma, jejímž zákazníkům může automatická komunikace zpříjmenit a urychlit objednávkový proces.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak nasazení chatbota do praxe probíhá?
  • Kolik jeho vytvoření stojí?
  • Kdo vám s jeho tvorbou pomůže?
  • Kde si můžete stáhnout „základ“ pro vašeho chatbota?
  • Jak se tvoří jednotlivé scénáře, podle kterých chatbot reaguje?
  • Pro jaké firmy a v jakých situacích se chatbot vyplatí?
  • Jak na chatboty reagují zákazníci?
  • Jakou vidí v chatbotech budoucnost Lukáš Přikryl (a jaká s sebou ponese negativa)?

Jděte vstříc budoucnosti:

O budoucnosti, technologiích a trendech jsem natočil už několik rozhovorů. Nenechte si je ujít a inspirujte se ještě dnes:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

sm-neziskovky-web

E-mail marketing pro neziskovky | Lucie Hošková a Markéta Danišová

robert-stipek-web

Robert Štípek (KOFEIN): Kvalita marketérů v Česku

vojta-bulir-web

Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz): E-mail marketing pro obsahové weby, případová studie Czech News Center

Právě vyšlo

jakub-kaderavek-web

Koho si najmout na váš web na WordPressu? | Jakub Kadeřávek

marek-odehnal-web

Jak v podnikání vytvořit skutečné jmění? | Marek Odehnal

jakub-cerny-web

Zvýšení tržeb e-shopu díky vyhledávání na webu: Jak na to? | Jakub Černý

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

jan-tichy-web

Jan Tichý: Co se změní, když freelancer založí vlastní agenturu?

jiri-rostecky-web

Jiří Rostecký: Budování MladýPodnikatel.cz, zvládání úspěchu, problémy podnikatelů

pavlina-louzenska-web

Pavlína Louženská: Hnát se za něčím je strašně zábavný

katerina-wich-web

Kateřina Wich (Radost dětem): Za 6 let jsme potěšili zhruba 4000 dětí

Inzerce