Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Lukáš Přikryl: Jak využít chatboty i ve vaší firmě?

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Pro hodně lidí je to ještě stále sci-fi. Pod pojmem „chatbot“ si představí tu nejsofistikovanější umělou inteligenci, která v komunikaci dokáže plně nahradit člověka. Z části jsou jejich představy reálné, přesto ale chatboti už dávno sci-fi nejsou a už teď hned je můžete využít i vy.

Lukáš Přikryl pracuje jako vedoucí digitálního marketingu a inovací v pojišťovně AXA Assistance, která jako první ve svém oboru nasadila do komunikace se zákazníky vlastního chatbota. Funguje na Facebook Messengeru a vyzkoušet si ho můžete zde.

Cílem tohoto chatbota je usnadnit zákazníkům vyjednání a zakoupení cestovního pojištění. Stačí odpovědět na několik otázek chatbota, potvrdit objednávku, zaplatit a cestovní pojištění je objednané. Vše trvá několik málo minut a zvládnete to třeba těsně před nástupem do letadla na vaši vysněnou dovolenou.

Přibližně tak nad vlastním chatbotem v AXA Assistance přemýšleli. Zároveň si chtěli vyzkoušet, co nasazené takové technologie obnáší a jaké si získá ohlasy. Lukáš Přikryl v rozhovoru přiznává, že byl až zaskočen jednoduchostí nasazení chatbota do praxe a že to může vyzkoušet opravdu každá firma, jejímž zákazníkům může automatická komunikace zpříjmenit a urychlit objednávkový proces.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak nasazení chatbota do praxe probíhá?
  • Kolik jeho vytvoření stojí?
  • Kdo vám s jeho tvorbou pomůže?
  • Kde si můžete stáhnout „základ“ pro vašeho chatbota?
  • Jak se tvoří jednotlivé scénáře, podle kterých chatbot reaguje?
  • Pro jaké firmy a v jakých situacích se chatbot vyplatí?
  • Jak na chatboty reagují zákazníci?
  • Jakou vidí v chatbotech budoucnost Lukáš Přikryl (a jaká s sebou ponese negativa)?

Jděte vstříc budoucnosti:

O budoucnosti, technologiích a trendech jsem natočil už několik rozhovorů. Nenechte si je ujít a inspirujte se ještě dnes:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
martin-komarek-web

Sklad pro rychle rostoucí e-shop. Jak ho buduje Grizly.cz? | Martin Komárek

marek-odehnal-web

Jak investuje největší hedge fond světa? | Marek Odehnal

katka-luskova-web

Z korporátu na volnou nohu. Jak rozjet úspěšný byznys? | Jiří Rostecký & Katka Lusková

Premium
gabriela-teissing-web

Expanze do zahraničí za 100 milionů. Jak Creative Dock dobývá svět? | Gabriela Teissing

jiri-jemelka-web

Do čeho ve firmě investovat peníze? | Jiří Jemelka (JPF)

jiri-rostecky-web

Jiří Rostecký: Jak růst na volné noze? | Marián Kamenišťák

Premium
marcel-klaus-web

1,5 miliardy ročně. Jak Marcel Klaus vybudoval největšího výrobce dřevěných palet v Česku?

kovar-gabco-web

Fulfillment: Je pro každého? A co firmy se specifickými produkty? | Max Kovář a Roman Gabčo (Skladon)