Pro hodně lidí je to ještě stále sci-fi. Pod pojmem „chatbot“ si představí tu nejsofistikovanější umělou inteligenci, která v komunikaci dokáže plně nahradit člověka. Z části jsou jejich představy reálné, přesto ale chatboti už dávno sci-fi nejsou a už teď hned je můžete využít i vy.
Lukáš Přikryl pracuje jako vedoucí digitálního marketingu a inovací v pojišťovně AXA Assistance, která jako první ve svém oboru nasadila do komunikace se zákazníky vlastního chatbota. Funguje na Facebook Messengeru a vyzkoušet si ho můžete zde.
Cílem tohoto chatbota je usnadnit zákazníkům vyjednání a zakoupení cestovního pojištění. Stačí odpovědět na několik otázek chatbota, potvrdit objednávku, zaplatit a cestovní pojištění je objednané. Vše trvá několik málo minut a zvládnete to třeba těsně před nástupem do letadla na vaši vysněnou dovolenou.
Přibližně tak nad vlastním chatbotem v AXA Assistance přemýšleli. Zároveň si chtěli vyzkoušet, co nasazené takové technologie obnáší a jaké si získá ohlasy. Lukáš Přikryl v rozhovoru přiznává, že byl až zaskočen jednoduchostí nasazení chatbota do praxe a že to může vyzkoušet opravdu každá firma, jejímž zákazníkům může automatická komunikace zpříjmenit a urychlit objednávkový proces.
O budoucnosti, technologiích a trendech jsem natočil už několik rozhovorů. Nenechte si je ujít a inspirujte se ještě dnes:
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 1 týdnem
Před 1 týdnem
Před 2 týdny
Před 2 týdny