Inzerce

Lukáš Přikryl: Jak využít chatboty i ve vaší firmě?

Pro hodně lidí je to ještě stále sci-fi. Pod pojmem „chatbot“ si představí tu nejsofistikovanější umělou inteligenci, která v komunikaci dokáže plně nahradit člověka. Z části jsou jejich představy reálné, přesto ale chatboti už dávno sci-fi nejsou a už teď hned je můžete využít i vy.

Lukáš Přikryl pracuje jako vedoucí digitálního marketingu a inovací v pojišťovně AXA Assistance, která jako první ve svém oboru nasadila do komunikace se zákazníky vlastního chatbota. Funguje na Facebook Messengeru a vyzkoušet si ho můžete zde.

Cílem tohoto chatbota je usnadnit zákazníkům vyjednání a zakoupení cestovního pojištění. Stačí odpovědět na několik otázek chatbota, potvrdit objednávku, zaplatit a cestovní pojištění je objednané. Vše trvá několik málo minut a zvládnete to třeba těsně před nástupem do letadla na vaši vysněnou dovolenou.

Přibližně tak nad vlastním chatbotem v AXA Assistance přemýšleli. Zároveň si chtěli vyzkoušet, co nasazené takové technologie obnáší a jaké si získá ohlasy. Lukáš Přikryl v rozhovoru přiznává, že byl až zaskočen jednoduchostí nasazení chatbota do praxe a že to může vyzkoušet opravdu každá firma, jejímž zákazníkům může automatická komunikace zpříjmenit a urychlit objednávkový proces.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak nasazení chatbota do praxe probíhá?
  • Kolik jeho vytvoření stojí?
  • Kdo vám s jeho tvorbou pomůže?
  • Kde si můžete stáhnout „základ“ pro vašeho chatbota?
  • Jak se tvoří jednotlivé scénáře, podle kterých chatbot reaguje?
  • Pro jaké firmy a v jakých situacích se chatbot vyplatí?
  • Jak na chatboty reagují zákazníci?
  • Jakou vidí v chatbotech budoucnost Lukáš Přikryl (a jaká s sebou ponese negativa)?

Jděte vstříc budoucnosti:

O budoucnosti, technologiích a trendech jsem natočil už několik rozhovorů. Nenechte si je ujít a inspirujte se ještě dnes:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

michal-hudecek-web

Marketing a prodej aplikace, výhry v soutěžích | Michal Hudeček (Včelka.cz)

katka-fiserova-web

Trendy v e-mail marketingu | Kateřina Fišerová (SmartEmailing.cz)

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

Právě vyšlo

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

petr-macek-web

Automatizace procesů pro firmy i živnostníky + ukázky | Petr Macek (Caflou.cz)

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

Nejoblíbenější

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?