Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 161 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Jednou z největších výzev pro digitální agentury, ale i jakékoliv jiné lidi, je přivedení co nejzkušenějších zaměstnanců, neboli seniorů. Těch na trhu není tolik, a proto se musí často spoléhat i na práci méně zkušených lidí, kterým se často říká junioři.

Inzerce

Jak ty zkušenější i méně zkušené zaměstnance do firmy přivést a jak je sladit, jsem si povídal s HR manažerkou agentury Fragile Pavlou Arnoldovou. Dozvíte se, kde nové zaměstnance hledat, jak je vybírat a jak je začlenit do kolektivu vaší firmy.

Rozhovor si můžete poslechnout i v našem podcastu.

Další tipy pro hledání zaměstnanců:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

pavol-adamcak-web

60 e-commerce specialistů pod jednou střechou. Jak se buduje Dexfinity? | Pavol Adamčák

petr-volf-web

Jak spolupracovat s digitálními agenturami a nenapálit se? | Petr Volf

petr-macek-web

Řízení cashflow firmy v době krize | Petr Macek (Caflou.cz)

Právě vyšlo

peter-mac-web

Customer care: Jak funguje v Shoptetu? | Peter Mac

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
ruslan-skopal-web

Vstup investora do e-shopu. Jak proběhl u Trenýrkárny? | Ruslan Skopal

Nejoblíbenější

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Inzerce