Inzerce

Inzerce

Daniel Piterák: Jak vznikla značka Danny P.?

Daniel Piterák není úspěšný jen v byznysu, ale i ve sportu. Byl u začátku společnosti STRV, dnes má vlastní značku Danny P. a kromě toho má několik titulů, medailí a dalších vyznamenání z pozemního hokeje.

Inzerce

Právě úspěch je tématem našeho rozhovoru. Danny P. se totiž možná jako první česká značka dostala do oficiální e-shopu Applu. Vyrábí vlastní peněženky, obaly na mobily, opasky, tašky a další produkty. Měsíčně jich prodá průměrně 300 a za rok 2015 měla obrat kolem 4 milionů korun, přičemž svůj e-shop otevřela až v říjnu.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Co se dá na peněžence ještě udělat nového?
  • Co rozhoduje o úspěchu podobné značky?
  • Jak probíhá spolupráce s Applem?
  • Co značce přinesl prodej přes e-shop Applu?
  • Jak se hledají dodavatelé kožených produktů?
  • Co jsou největší výzvy Danny P.?
  • Proč je Daniel úspěšný v tolika oblastech?
  • Jak mu sport pomáhá v byznysu?
danny-p-zakladatele
Dva zakladatelé značky Danny P. Lukáš Vondráček (vlevo) je primárně designér, Daniel Piterák firmu řídí.
danny-p-krajina
Je skvělé, že Danny P. své produkty vyrábí v Česku. Výběr dodavatele byl hodně zajímavý. Příběh zazní ve videu, stejně jako spojitost s krajinou na fotce.
danny-p-apple
Takhle to vypadá, když se váš produkt objeví v oficiálním obchodu Applu.
danny-p-penezenka
Tohle bude peněženka s pouzdrem na iPhone. Neptejte se, jak…

Související a podobná videa:

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

jan-puncochar-web

Jan Punčochář: Řízení restaurace, otevírání nového podniku, marketing v gastro byznysu

tomas-vala-web

Tomáš Vala: Jak zvládá pandemii SIKO, investice do technologií, krizové plány

richard-galovic-web

Richard Galovič: Jak se podniká s historickou značkou Favorit?

Právě vyšlo

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

marek-odehnal-web

Investování v roce 2021 | Marek Odehnal

ondrej-bereckei-web

Vylepšování webu e-shopu a zvyšování konverzního poměru | Ondřej Bereckei (Cycology.cz)

Nejoblíbenější

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

Komentáře

Daniel Javorský Sledovat @DJavoor

Před 5 roky

Ta věta „Pokud vydáte aplikaci, za kterou se už nestydíte, vydali jste ji pozdě“ se mnou dost zacloumala :-)

Odpovědět »

Matin

Před 3 roky

jakoby….

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

vit-endler-2-web

Vít Endler (finGOOD.cz): Jak si vybudovat finanční nezávislost?

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

Inzerce