Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Daniel Piterák: Jak vznikla značka Danny P.?

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Daniel Piterák není úspěšný jen v byznysu, ale i ve sportu. Byl u začátku společnosti STRV, dnes má vlastní značku Danny P. a kromě toho má několik titulů, medailí a dalších vyznamenání z pozemního hokeje.

Právě úspěch je tématem našeho rozhovoru. Danny P. se totiž možná jako první česká značka dostala do oficiální e-shopu Applu. Vyrábí vlastní peněženky, obaly na mobily, opasky, tašky a další produkty. Měsíčně jich prodá průměrně 300 a za rok 2015 měla obrat kolem 4 milionů korun, přičemž svůj e-shop otevřela až v říjnu.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Co se dá na peněžence ještě udělat nového?
  • Co rozhoduje o úspěchu podobné značky?
  • Jak probíhá spolupráce s Applem?
  • Co značce přinesl prodej přes e-shop Applu?
  • Jak se hledají dodavatelé kožených produktů?
  • Co jsou největší výzvy Danny P.?
  • Proč je Daniel úspěšný v tolika oblastech?
  • Jak mu sport pomáhá v byznysu?
danny-p-zakladatele
Dva zakladatelé značky Danny P. Lukáš Vondráček (vlevo) je primárně designér, Daniel Piterák firmu řídí.
danny-p-krajina
Je skvělé, že Danny P. své produkty vyrábí v Česku. Výběr dodavatele byl hodně zajímavý. Příběh zazní ve videu, stejně jako spojitost s krajinou na fotce.
danny-p-apple
Takhle to vypadá, když se váš produkt objeví v oficiálním obchodu Applu.
danny-p-penezenka
Tohle bude peněženka s pouzdrem na iPhone. Neptejte se, jak…

Související a podobná videa:

Inzerce

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Daniel Javorský Sledovat @DJavoor

Před 8 roky

Ta věta „Pokud vydáte aplikaci, za kterou se už nestydíte, vydali jste ji pozdě“ se mnou dost zacloumala :-)

Odpovědět »

Matin

Před 7 roky

jakoby….

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
martin-komarek-web

Sklad pro rychle rostoucí e-shop. Jak ho buduje Grizly.cz? | Martin Komárek

marek-odehnal-web

Jak investuje největší hedge fond světa? | Marek Odehnal

katka-luskova-web

Z korporátu na volnou nohu. Jak rozjet úspěšný byznys? | Jiří Rostecký & Katka Lusková

Premium
gabriela-teissing-web

Expanze do zahraničí za 100 milionů. Jak Creative Dock dobývá svět? | Gabriela Teissing

jiri-jemelka-web

Do čeho ve firmě investovat peníze? | Jiří Jemelka (JPF)

jiri-rostecky-web

Jiří Rostecký: Jak růst na volné noze? | Marián Kamenišťák

Premium
marcel-klaus-web

1,5 miliardy ročně. Jak Marcel Klaus vybudoval největšího výrobce dřevěných palet v Česku?

kovar-gabco-web

Fulfillment: Je pro každého? A co firmy se specifickými produkty? | Max Kovář a Roman Gabčo (Skladon)