Nenech si ujít další videa:
Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:
Customer Experience Management. Tak se jmenuje oddělení Tipsportu, které vede Michal Blahut. Zaměřuje se primárně na to, aby zákazníci sázkové kanceláře byli spokojeni a aby neodcházeli např. ke konkurenci. A o tom je dnešní video.
Tipsport je největší českou sázkovou kanceláří. Má kolem 300 tisíc zákazníků, roční obrat kolem 27 miliard korun a ročně uzavře kolem 150 milionů sázek (což je kolem 410 tisíc denně, 17 000 za hodinu, 285 každou minutu a 5 za vteřinu).
Práce pro sázkovou kancelář je naprosto odlišná od práce např. v e-shopu. Ve videu vám ukážeme zcela nový svět – svět, ve kterém zákazníci tráví na vašem webu i několik hodin denně, ve kterém se vyplatí mít „denní“ a „noční“ verzi webu a kde i krátký výpadek může zákazníkům způsobit velké škody.
Co všechno se dozvíte?
- Jak se dělá Customer Experience Management v sázkové kanceláři?
- V jakém počátečním rozpoložení zákazníci sázkovky jsou?
- Kvůli čemu vznikají se zákazníky nejčastěji spory?
- V čem se liší práce pro sázkovku a pro e-shop?
- Jak se v Tipsportu dělá up-sell a jak se zvyšuje life-time value zákazníka?
- Proč Tipsport vytváří tolik obsahu kolem sázek (od analýz po diskuzní fórum)?
- Jak komunitu rozvíjí?
- Proč musí zákazník před registrací na pobočku a je to velká bariéra při získávání nových registrací?
A mnoho dalšího. Jsem moc vděčný Michalovi za to, že mi umožnil položit několik otázek, na které se mu neodpovídalo snadno a kde ne vždy mohl být příliš konkrétní. Přesto věřím tomu, že je video velmi zajímavé a umožní vám nahlédnout do fungování firmy, jako je Tipsport.
Rozhovor najdeš i na iTunes. MP3 si můžeš stáhnout zde. Užij si poslech!
Další informace a ukázky:
Content marketing je pro Tipsport důležitý. Patří mezi jeho největší konkurenční výhody, a proto firma vytváří třeba…
Zveřejnil(a) Jiří Rostecký dne 14. duben 2016

Nabídka fotbalových zápasů s kurzy. Vpravo vidíte „košík“, v tomto případě tiket, na kterém má uživatel svoje sázky. Vidíte tam i způsob, jak mu Tipsport nabízí další sázky, které přidávali ostatní uživatelé.
- Takto vypadá jedna z analýz. Jenom v loňském roce uživatelé těchto analýz napsali 176 886 a inspirovali jimi 61 138 sázkařů.
Líbilo se ti video? Máme pro tebe i další!
- Jak vznikla jedna z největších českých sítí e-shopů Vivantis?
- Jak dělají marketing v Dáme jídlo?
- Jak vzniklo Liftago a jaký život má jeho zakladatel?
- V čem tkví úspěch Skypickeru a kdo za ním stojí?
Sleduj všechna naše videa. A pokud nechceš, aby ti něco uniklo, dej nám lajk na Facebooku:
Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)
Miroslav Hora
-Risk management v podnikání (nejen hazardu) by možná bylo dobré téma pro nějaký další rozhovor
Petr
-Ty Majkle, hodinu mluvit a nic neříct, dobrej výkon. Bavil mě konec. No ono ti co vám vydělával sází live a čumí do toho hodiny a ty používaj ten noční skin.