Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

VIDEO: Michal Blahut: Jak v Tipsportu pracují se svými zákazníky?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 159 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Customer Experience Management. Tak se jmenuje oddělení Tipsportu, které vede Michal Blahut. Zaměřuje se primárně na to, aby zákazníci sázkové kanceláře byli spokojeni a aby neodcházeli např. ke konkurenci. A o tom je dnešní video.

Tipsport je největší českou sázkovou kanceláří. Má kolem 300 tisíc zákazníků, roční obrat kolem 27 miliard korun a ročně uzavře kolem 150 milionů sázek (což je kolem 410 tisíc denně, 17 000 za hodinu, 285 každou minutu a 5 za vteřinu).

Práce pro sázkovou kancelář je naprosto odlišná od práce např. v e-shopu. Ve videu vám ukážeme zcela nový svět – svět, ve kterém zákazníci tráví na vašem webu i několik hodin denně, ve kterém se vyplatí mít „denní“ a „noční“ verzi webu a kde i krátký výpadek může zákazníkům způsobit velké škody.

Co všechno se dozvíte?

  • Jak se dělá Customer Experience Management v sázkové kanceláři?
  • V jakém počátečním rozpoložení zákazníci sázkovky jsou?
  • Kvůli čemu vznikají se zákazníky nejčastěji spory?
  • V čem se liší práce pro sázkovku a pro e-shop?
  • Jak se v Tipsportu dělá up-sell a jak se zvyšuje life-time value zákazníka?
  • Proč Tipsport vytváří tolik obsahu kolem sázek (od analýz po diskuzní fórum)?
  • Jak komunitu rozvíjí?
  • Proč musí zákazník před registrací na pobočku a je to velká bariéra při získávání nových registrací?

A mnoho dalšího. Jsem moc vděčný Michalovi za to, že mi umožnil položit několik otázek, na které se mu neodpovídalo snadno a kde ne vždy mohl být příliš konkrétní. Přesto věřím tomu, že je video velmi zajímavé a umožní vám nahlédnout do fungování firmy, jako je Tipsport.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Rozhovor najdeš i na iTunes. MP3 si můžeš stáhnout zde. Užij si poslech!

Další informace a ukázky:

Content marketing je pro Tipsport důležitý. Patří mezi jeho největší konkurenční výhody, a proto firma vytváří třeba…

Zveřejnil(a) Jiří Rostecký dne 14. duben 2016

nabidka
Nabídka fotbalových zápasů s kurzy. Vpravo vidíte „košík“, v tomto případě tiket, na kterém má uživatel svoje sázky. Vidíte tam i způsob, jak mu Tipsport nabízí další sázky, které přidávali ostatní uživatelé.
vrstva s komunitnima informacema
Informace pro sázkaře („komunitní vrstva“) o utkání mezi Ostravou a Libercem.
Analýza Tipsport
Takto vypadá jedna z analýz. Jenom v loňském roce uživatelé těchto analýz napsali 176 886 a inspirovali jimi 61 138 sázkařů.

Líbilo se ti video? Máme pro tebe i další!

Sleduj všechna naše videa. A pokud nechceš, aby ti něco uniklo, dej nám lajk na Facebooku:

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

martin-jares-web

Ponákupní marketing e-shopu. Jak se dělá? | Martin Jareš (Foxdeli)

Premium
karel-parizek-web

Jak řídit marketingový tým? | Karel Pařízek

Premium
juraj-slesar-web

Knihkupectví Martinus: Nic jako lovebrand neexistuje | Juraj Šlesar

Právě vyšlo

lukas-hejtmanek-web

200 farmářů v Kambodži. Jak funguje byznys pepře pepperfield? | Lukáš Hejtmánek

Premium
milan-petr-web

Finanční zdraví firmy, potenciál růstu a kamenné prodejny | Milan Petr (McPen)

Premium
martin-penicka-web

Zažité metody nefungují. Řízení firmy je velmi komplexní | Martin Pěnička (TisknuLevně.cz)

Nejoblíbenější

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Komentáře

Miroslav Hora

Před 7 roky

Risk management v podnikání (nejen hazardu) by možná bylo dobré téma pro nějaký další rozhovor

Odpovědět »

Petr

Před 7 roky

Ty Majkle, hodinu mluvit a nic neříct, dobrej výkon. Bavil mě konec. No ono ti co vám vydělával sází live a čumí do toho hodiny a ty používaj ten noční skin.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

jitka-dvorakova

Jitka Dvořáková živě na E-shop Klubu. Co prozradila o řízení CZC.cz?

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Inzerce