Inzerce

VIDEO: Michal Blahut: Jak v Tipsportu pracují se svými zákazníky?

Customer Experience Management. Tak se jmenuje oddělení Tipsportu, které vede Michal Blahut. Zaměřuje se primárně na to, aby zákazníci sázkové kanceláře byli spokojeni a aby neodcházeli např. ke konkurenci. A o tom je dnešní video.

Tipsport je největší českou sázkovou kanceláří. Má kolem 300 tisíc zákazníků, roční obrat kolem 27 miliard korun a ročně uzavře kolem 150 milionů sázek (což je kolem 410 tisíc denně, 17 000 za hodinu, 285 každou minutu a 5 za vteřinu).

Práce pro sázkovou kancelář je naprosto odlišná od práce např. v e-shopu. Ve videu vám ukážeme zcela nový svět – svět, ve kterém zákazníci tráví na vašem webu i několik hodin denně, ve kterém se vyplatí mít „denní“ a „noční“ verzi webu a kde i krátký výpadek může zákazníkům způsobit velké škody.

Co všechno se dozvíte?

  • Jak se dělá Customer Experience Management v sázkové kanceláři?
  • V jakém počátečním rozpoložení zákazníci sázkovky jsou?
  • Kvůli čemu vznikají se zákazníky nejčastěji spory?
  • V čem se liší práce pro sázkovku a pro e-shop?
  • Jak se v Tipsportu dělá up-sell a jak se zvyšuje life-time value zákazníka?
  • Proč Tipsport vytváří tolik obsahu kolem sázek (od analýz po diskuzní fórum)?
  • Jak komunitu rozvíjí?
  • Proč musí zákazník před registrací na pobočku a je to velká bariéra při získávání nových registrací?

A mnoho dalšího. Jsem moc vděčný Michalovi za to, že mi umožnil položit několik otázek, na které se mu neodpovídalo snadno a kde ne vždy mohl být příliš konkrétní. Přesto věřím tomu, že je video velmi zajímavé a umožní vám nahlédnout do fungování firmy, jako je Tipsport.

Rozhovor najdeš i na iTunes. MP3 si můžeš stáhnout zde. Užij si poslech!

Další informace a ukázky:

Content marketing je pro Tipsport důležitý. Patří mezi jeho největší konkurenční výhody, a proto firma vytváří třeba…

Zveřejnil(a) Jiří Rostecký dne 14. duben 2016

nabidka
Nabídka fotbalových zápasů s kurzy. Vpravo vidíte „košík“, v tomto případě tiket, na kterém má uživatel svoje sázky. Vidíte tam i způsob, jak mu Tipsport nabízí další sázky, které přidávali ostatní uživatelé.
vrstva s komunitnima informacema
Informace pro sázkaře („komunitní vrstva“) o utkání mezi Ostravou a Libercem.
Analýza Tipsport
Takto vypadá jedna z analýz. Jenom v loňském roce uživatelé těchto analýz napsali 176 886 a inspirovali jimi 61 138 sázkařů.

Líbilo se ti video? Máme pro tebe i další!

Sleduj všechna naše videa. A pokud nechceš, aby ti něco uniklo, dej nám lajk na Facebooku:

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

ondrej-ratajsky-web

Vzdělávání klientů v B2B: Proč a jak na něj? | Ondřej Ratajský (SmartEmailing.cz)

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

barbora-balasova-web

Clubhouse: Co o něm zatím víme? | Barbora Balášová

Právě vyšlo

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

vit-endler-web

Aktuálně v e-commerce: Na čem teď pracovat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

andrea-tesakova-web

Překlady a lokalizace webu. Jak to procesně zvládnout? | Andrea Tesáková (Expandeco)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Miroslav Hora

Před 5 roky

Risk management v podnikání (nejen hazardu) by možná bylo dobré téma pro nějaký další rozhovor

Odpovědět »

Petr

Před 5 roky

Ty Majkle, hodinu mluvit a nic neříct, dobrej výkon. Bavil mě konec. No ono ti co vám vydělával sází live a čumí do toho hodiny a ty používaj ten noční skin.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)