Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

VIDEO: Michal Blahut: Jak v Tipsportu pracují se svými zákazníky?

Přehrát celý rozhovor

Inzerce

Inzerce

Customer Experience Management. Tak se jmenuje oddělení Tipsportu, které vede Michal Blahut. Zaměřuje se primárně na to, aby zákazníci sázkové kanceláře byli spokojeni a aby neodcházeli např. ke konkurenci. A o tom je dnešní video.

Tipsport je největší českou sázkovou kanceláří. Má kolem 300 tisíc zákazníků, roční obrat kolem 27 miliard korun a ročně uzavře kolem 150 milionů sázek (což je kolem 410 tisíc denně, 17 000 za hodinu, 285 každou minutu a 5 za vteřinu).

Práce pro sázkovou kancelář je naprosto odlišná od práce např. v e-shopu. Ve videu vám ukážeme zcela nový svět – svět, ve kterém zákazníci tráví na vašem webu i několik hodin denně, ve kterém se vyplatí mít „denní“ a „noční“ verzi webu a kde i krátký výpadek může zákazníkům způsobit velké škody.

Co všechno se dozvíte?

  • Jak se dělá Customer Experience Management v sázkové kanceláři?
  • V jakém počátečním rozpoložení zákazníci sázkovky jsou?
  • Kvůli čemu vznikají se zákazníky nejčastěji spory?
  • V čem se liší práce pro sázkovku a pro e-shop?
  • Jak se v Tipsportu dělá up-sell a jak se zvyšuje life-time value zákazníka?
  • Proč Tipsport vytváří tolik obsahu kolem sázek (od analýz po diskuzní fórum)?
  • Jak komunitu rozvíjí?
  • Proč musí zákazník před registrací na pobočku a je to velká bariéra při získávání nových registrací?

A mnoho dalšího. Jsem moc vděčný Michalovi za to, že mi umožnil položit několik otázek, na které se mu neodpovídalo snadno a kde ne vždy mohl být příliš konkrétní. Přesto věřím tomu, že je video velmi zajímavé a umožní vám nahlédnout do fungování firmy, jako je Tipsport.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Rozhovor najdeš i na iTunes. MP3 si můžeš stáhnout zde. Užij si poslech!

Další informace a ukázky:

Content marketing je pro Tipsport důležitý. Patří mezi jeho největší konkurenční výhody, a proto firma vytváří třeba…

Zveřejnil(a) Jiří Rostecký dne 14. duben 2016

nabidka
Nabídka fotbalových zápasů s kurzy. Vpravo vidíte „košík“, v tomto případě tiket, na kterém má uživatel svoje sázky. Vidíte tam i způsob, jak mu Tipsport nabízí další sázky, které přidávali ostatní uživatelé.
vrstva s komunitnima informacema
Informace pro sázkaře („komunitní vrstva“) o utkání mezi Ostravou a Libercem.
Analýza Tipsport
Takto vypadá jedna z analýz. Jenom v loňském roce uživatelé těchto analýz napsali 176 886 a inspirovali jimi 61 138 sázkařů.

Líbilo se ti video? Máme pro tebe i další!

Sleduj všechna naše videa. A pokud nechceš, aby ti něco uniklo, dej nám lajk na Facebooku:

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

Premium
martin-kus-web

Vuch: Strategie firmy, riskování, finance i vstup investora | Martin Kůs

Premium
zdenek-vlcek-web

3 roky neinvestují do reklamy. Jak rostou JablečnéDíly.cz? | Zdeněk Vlček

Premium
jan-herka-web

Wuders: Jak se buduje a řídí firma na nábytek? | Jan Herka

Premium
michal-vodak-web

Heureka: E-commerce čekají obrovské změny. Co mají e-shopy dělat? | Michal Vodák

jakub-oska-web

Jirka Rostecký o rozjezdu podnikání: Pokud opravdu chcete, cestu si najdete | Jakub Oška (BYMFIT.cz)

martin-jares-web

Zákaznická spokojenost: Co ji nejvíce ovlivňuje? | Martin Jareš (Foxdeli)

demanova-rezort-web

Jak se dělá marketing populárního slovenského rezortu? | Jozef Droppa a Ondřej Lipták

Komentáře

Miroslav Hora

Před 7 roky

Risk management v podnikání (nejen hazardu) by možná bylo dobré téma pro nějaký další rozhovor

Odpovědět »

Petr

Před 7 roky

Ty Majkle, hodinu mluvit a nic neříct, dobrej výkon. Bavil mě konec. No ono ti co vám vydělával sází live a čumí do toho hodiny a ty používaj ten noční skin.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

jitka-dvorakova

Jitka Dvořáková živě na E-shop Klubu. Co prozradila o řízení CZC.cz?

Premium
ondrej-klega

Hledáte investora pro váš e-shop? Takhle získáte eRockets | Ondřej Klega

Inzerce