Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Clubhouse: Podnikání a marketing

Jak ho využít v podnikání a marketingu?

Clubhouse je nová sociální síť postavená na hlase. Uživatelé si na ní vytváří různé virtuální místnosti, kde si navzájem povídají. Síť neumožňuje sdílení jiného obsahu než hlasu, není tedy možné podobně jako na jiných sítích sdílet textové statusy, fotky nebo videa. Lidé pouze mluví a společně diskutují o různých tématech, která si sami určí.

Síť se v Česku začala rozmáhat v lednu 2021, kdy se poprvé dostala do většího hledáčku tuzemských médií. V té době ovšem byla dostupná pouze na zařízeních se systémem iOS, a tudíž se na ni uživatelé jiných mobilních telefonů než těch od značky Apple připojit nemohli. Clubhouse nicméně garantoval, že aplikace pro Android a další systémy brzy představí.

Clubhouse se dá využít i v marketingu a podnikání. Pro vaši značku můžete vytvářet například místnosti, ve kterých budete sdružovat komunitu vašich zákazníků nebo fanoušků na sociálních sítích. Můžete otevřít diskuze na témata týkající se vašeho podnikání či něčeho aktuálního. Stejně tak můžete dát možnost vašemu publiku pokládat vám otázky a alespoň virtuálně se s vámi seznámit.

Ze začátku na Clubhousu nikdo v Česku peníze nevydělával. Postupně je nicméně možné na této sociální síti vybudovat takové publikum, které bude zajímavé pro další firmy a které jim můžete nabídnout. Podobně jako na jiných sítích tak můžete i na Clubhousu vytvářet partnerský obsah, za který dostanete zaplaceno. Vaše podnikání tak bude stát na příjmech od partnerů, kteří vám budou platit za reklamní prostor a spojení s jejich značkou.

Clubhouse také slíbil představení vlastních možností, jak skrze něj vydělávat peníze. Doporučujeme proto sledovat jeho webové stránky a blog.

Jak Clubhouse funguje a jak ho můžete využít i vy, zjistíte v našem rozhovoru:

Premium
ladislav-dyntar-web

eSport: Co o něm musíte vědět pro váš byznys? | Ladislav Dyntar

Premium
michal-vratny-web

Železná koule: Jak se buduje komunita? | Michal Vrátný

petr-srna-web

Influencer marketing: Jak z něj vytěžit maximum? | Petr Srna (World of Online)

Premium
jakub-vejmola-web

Jakub Vejmola alias Kicom: Byznys Bitcoinového Kanálu

Premium
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

barbora-balasova-web

Clubhouse: Co o něm zatím víme? | Barbora Balášová

daniel-krasny-web

Daniel Krásný: Jak vytvořit úspěšný blog?

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Premium
tomas-budnik-web

Udělejte z nuly jedničku. Bývalý ředitel O2 Tomáš Budník o řízení firem

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

Inzerce