Inzerce

Clubhouse: Podnikání a marketing

Jak ho využít v podnikání a marketingu?

Clubhouse je nová sociální síť postavená na hlase. Uživatelé si na ní vytváří různé virtuální místnosti, kde si navzájem povídají. Síť neumožňuje sdílení jiného obsahu než hlasu, není tedy možné podobně jako na jiných sítích sdílet textové statusy, fotky nebo videa. Lidé pouze mluví a společně diskutují o různých tématech, která si sami určí.

Síť se v Česku začala rozmáhat v lednu 2021, kdy se poprvé dostala do většího hledáčku tuzemských médií. V té době ovšem byla dostupná pouze na zařízeních se systémem iOS, a tudíž se na ni uživatelé jiných mobilních telefonů než těch od značky Apple připojit nemohli. Clubhouse nicméně garantoval, že aplikace pro Android a další systémy brzy představí.

Clubhouse se dá využít i v marketingu a podnikání. Pro vaši značku můžete vytvářet například místnosti, ve kterých budete sdružovat komunitu vašich zákazníků nebo fanoušků na sociálních sítích. Můžete otevřít diskuze na témata týkající se vašeho podnikání či něčeho aktuálního. Stejně tak můžete dát možnost vašemu publiku pokládat vám otázky a alespoň virtuálně se s vámi seznámit.

Ze začátku na Clubhousu nikdo v Česku peníze nevydělával. Postupně je nicméně možné na této sociální síti vybudovat takové publikum, které bude zajímavé pro další firmy a které jim můžete nabídnout. Podobně jako na jiných sítích tak můžete i na Clubhousu vytvářet partnerský obsah, za který dostanete zaplaceno. Vaše podnikání tak bude stát na příjmech od partnerů, kteří vám budou platit za reklamní prostor a spojení s jejich značkou.

Clubhouse také slíbil představení vlastních možností, jak skrze něj vydělávat peníze. Doporučujeme proto sledovat jeho webové stránky a blog.

Jak Clubhouse funguje a jak ho můžete využít i vy, zjistíte v našem rozhovoru:

barbora-balasova-web

Clubhouse: Co o něm zatím víme? | Barbora Balášová

daniel-krasny-web

Daniel Krásný: Jak vytvořit úspěšný blog?

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků

tereza-cencova-web

Tereza Čencová: Jak se stát influencerem a jak s influencery spolupracovat?

karel-kovy-kovar-web

Karel „Kovy“ Kovář: Jak se stát úspěšným youtuberem?

TOP obsah

juraj-sutoris-web

Juraj Sutoris: Krach v podnikání, pád na dno, drogová závislost

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?