Inzerce

Inzerce

Jakub Vejmola alias Kicom: Byznys Bitcoinového Kanálu

Rozhovor je určen pro naše předplatitele: Přehrát celé video

V Česku nenajdete většího tvůrce obsahu v oblasti kryptoměn, než je Jakub Vejmola. Komunita ho zná spíše jako Kicoma, autora Bitcoinového Kanálu, který jen na YouTube sleduje kolem 75 tisíc odběratelů a jeho videa mají více než 8,5 milionu zhlédnutí.

Když jsem si s Jakubem před natáčením povídal, přiznal mi, že od začátku své kariéry na YouTube přemýšlel nad tím, jak z ní vybudovat prosperující byznys, jak diverzifikovat svůj příjem a jak vytvořit něco, co bude moci dál dlouhodobě rozvíjet. Rozhodně tedy nepatří mezi youtubery, kterým se jejich úspěch „stal tak nějak sám“, ale naopak si ho tvrdě a promyšleně vydřel.

Ačkoliv byste možná čekali, že Kicom vydělává nejvíce peněz na investicích do kryptoměn, ve skutečnosti má jeho podnikání hned celou řadu zdrojů příjmů. Od reklamy ve videích, vlastních produktů, e-shopu po přednášky ve firmách a mnoho dalšího.

Článek je pro předplatitele

Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.

Získat přístup

nebo se přihlašte

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Jak získat nové klienty při podnikání na volné noze?

martin-borl-web

Marketing e-shopu s obuví LittleShoes.cz | Martin Borl

Premium
michal-krutis-web

Marketingová strategie středně velké firmy | Michal Krutiš

Právě vyšlo

Premium
jan-vlachynsky-web

Jan Vlachynský: Jak být dobrým šéfem?

adam-neuberger-web

Nákup kryptoměn: Jak na něj? | Adam Neuberger (Probinex)

igor-strecko-web

Konsolidace na webhostingovém trhu | Igor Strečko (Webglobe)

Nejoblíbenější

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy

vit-endler-2-web

Vít Endler (finGOOD.cz): Jak si vybudovat finanční nezávislost?