Inzerce

UX

zuzana-vesela

Zuzana Veselá: E-shopaři mají často texty až na chvostu svých priorit

„Správný copywriter nikdy nepřizná, že by existovaly nějaké více či méně důležité texty,“ říká Zuzana v rozhovoru. Jak si e-shopař může pomoct?

Před 6 roky

Uživatelské testování zadarmo? Udělejte si ho sami!

Zjistěte, jak vnímají váš web návštěvníci, jak se po něm pohybují a co zbytečně snižuje vaše tržby. Doma, v klidu a zadarmo.

Před 6 roky

Inzerce

TOP obsah

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání

marian-jelinek-web

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně