Inzerce

UX

scenare-web

Uživatelské testování webu: Navrhujeme scénář testování

Většina webových stránek je rozsáhlá a nemůžete po testerech chtít, aby s námi proklikali jednu stránku za druhou. Proto si vybereme několik důleąžitých oblastí a připravíme pro testery úkoly.

Před 6 roky

Uživatelské testování

Uživatelské testování: Jak vybrat testery?

V předchozím díle jsme si ukázali, co všechno můžeme testovat, nyní je důležité rozhodnout se s kým testovat. Jak a kde najít vhodné testery?

Před 6 roky

Inzerce

Použitelnost webových stránek: Co vše můžete testovat?

V tomto článku si představíme několik základních metod testování a začneme tvořit testovací scénář. Jaké existují metody testování a co vše si můžete otestovat?

Před 6 roky

sipky-web

Informační architektura webu: Co to je a jak ji vytvořit?

Jak efektivně se uživatelé na vašich stránkách pohybují a jak snadno dojdou k hledaným informacím, je otázkou mnoha různých faktorů. Jedním z těch nejdůležitějších je informační architektura webu. Zjistěte, jak si ji udělat.

Před 6 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

Experiment: Jak pomocí A/B testování zvýšit efektivitu textového obsahu

Autentická případová studie o testování obsahu na webových stránkách. Překvapivá zjištění doplňují tipy, které zvládne aplikovat doslova každý.

Před 6 roky

zuzana-vesela

Zuzana Veselá: E-shopaři mají často texty až na chvostu svých priorit

„Správný copywriter nikdy nepřizná, že by existovaly nějaké více či méně důležité texty,“ říká Zuzana v rozhovoru. Jak si e-shopař může pomoct?

Před 6 roky

Uživatelské testování zadarmo? Udělejte si ho sami!

Zjistěte, jak vnímají váš web návštěvníci, jak se po něm pohybují a co zbytečně snižuje vaše tržby. Doma, v klidu a zadarmo.

Před 6 roky

TOP obsah

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek