Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

UX

michal-blahut-web

VIDEO: Michal Blahut: Jak v Tipsportu pracují se svými zákazníky?

410 tisíc denně, 17 000 za hodinu, 285 každou minutu a 5 za vteřinu. Tolik proběhne sázek u Tipsportu.

Před 7 roky

jan-tichy-web

VIDEO: Jan Tichý: Co a jak by měly e-shopy měřit a vyhodnocovat?

Pochopte, jak nad analytikou přemýšlet a jak se dostat k datům, která potřebujete.

Před 8 roky

Inzerce

natalie-bartasova-web

Natálie Bartasová: Jak se tvoří persony?

Herman Nielsen jednou pronesl: „Hlavní ctností person je schopnost se vcítit do jedince, který používá náš produkt nebo službu.“ Dnes se podíváme na to, jak moc hluboko bychom při jejich tvorbě měli jít.

Před 8 roky

uzivatelske-testovani-eshopu-web

Jiří Suchý: Jak provést uživatelské testování vašeho e-shopu?

Uživatelské testování e-shopu může odhalit spoustu chyb. Jak takové testování probíhá, kolik stojí a jak si jej může udělat začátečník, jsem se ptal Jiřího Suchého z agentury Dobrý web a ExperienceU.

Před 8 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

aitom-testovani-img

Jak probíhá uživatelské testování použitelnosti webu?

Máte domluvené testery, připravená scénář, takže se můžete pustit do samotného testování. Kolik lidí u testu reálně potřebujete a na co nezapomenout?

Před 8 roky

AB testování

Jak A/B testovat jako král?

Doba, kdy světu vládli králové a královny je nenávratně pryč. Ne pro vás. Máte svou firmu, svůj eshop, své království. Rozdělujete a panujete.

Před 8 roky

scenare-web

Uživatelské testování webu: Navrhujeme scénář testování

Většina webových stránek je rozsáhlá a nemůžete po testerech chtít, aby s námi proklikali jednu stránku za druhou. Proto si vybereme několik důleąžitých oblastí a připravíme pro testery úkoly.

Před 8 roky

Uživatelské testování

Uživatelské testování: Jak vybrat testery?

V předchozím díle jsme si ukázali, co všechno můžeme testovat, nyní je důležité rozhodnout se s kým testovat. Jak a kde najít vhodné testery?

Před 8 roky

Použitelnost webových stránek: Co vše můžete testovat?

V tomto článku si představíme několik základních metod testování a začneme tvořit testovací scénář. Jaké existují metody testování a co vše si můžete otestovat?

Před 8 roky

sipky-web

Informační architektura webu: Co to je a jak ji vytvořit?

Jak efektivně se uživatelé na vašich stránkách pohybují a jak snadno dojdou k hledaným informacím, je otázkou mnoha různých faktorů. Jedním z těch nejdůležitějších je informační architektura webu. Zjistěte, jak si ji udělat.

Před 8 roky

Experiment: Jak pomocí A/B testování zvýšit efektivitu textového obsahu

Autentická případová studie o testování obsahu na webových stránkách. Překvapivá zjištění doplňují tipy, které zvládne aplikovat doslova každý.

Před 8 roky

zuzana-vesela

Zuzana Veselá: E-shopaři mají často texty až na chvostu svých priorit

„Správný copywriter nikdy nepřizná, že by existovaly nějaké více či méně důležité texty,“ říká Zuzana v rozhovoru. Jak si e-shopař může pomoct?

Před 8 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
pavel-hadrbolec-web

Finanční ředitel T-Mobilu: Jak se buduje zdravá firma? | Pavel Hadrbolec

Premium
daniel-kral-web

Amazon. Takhle na něm prodává Dermacol | Daniel Král

john-vanhara-web

John Vanhara a Jirka Rostecký: Vzdělávejte se a nebojte si říct o pomoc

Premium
dominik-stroukal

Byznys pohledem ekonoma. Na co se teď zaměřit a je správný čas na prodej firmy? | Dominik Stroukal

Inzerce