Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Zpětné odkazy

marek-hnatek-web

Sbíráte zpětné odkazy? Udělejte si linkbuildingový průzkum trhu

Zpětné odkazy jsou stále důležitým hodnotícím faktorem. Velmi zjednodušeně se dá říci, že když na vás odkáže Karlova univerzita nebo iDNES, bude to jasný signál pro vyhledávače, že jste lepší než konkurence. Jak ale kvalitní zpětné odkazy získat? Sepsal jsem…

Před 6 roky

Linkbuilding

Jan Bělohradský: Jak může malý e-shop budovat zpětné odkazy?

V tomto rozhovoru si povíme, jak může i malý e-shop budovat zpětné odkazy a posilovat svoje pozice v SEO. Svépomocí a s minimálními náklady.

Před 7 roky

Inzerce

Zpětné odkazy

Vyzkoušejte: 8 tipů, jak mohou e-shopy získávat zpětné odkazy

Vyčerpávající guestpost Miloslava Hamsy. Sami si můžete jeho metody vyzkoušet a zkusit pro svůj e-shop získat další zpětné odkazy.

Před 8 roky

Odkazové příležitosti

Jak hledat příležitosti pro získávání zpětných odkazů?

Odkazových příležitostí je kolem nás mnoho. A to doslova. Bohužel je většina z nás nevidí, a proto je v tomto rozhovoru rozebereme.

Před 8 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

link-lide-web

12 mýtů linkbuildingu, kterým možná věříte i vy

Kolem budování zpětných odkazů se vznáší spousta různých mýtů. V tomto článku ověříme, zda jsou pravdivé.

Před 8 roky

linkbuilding-stul-web

6 znaků kvalitního odkazu

Společně s linkbuilderem Zdeňkem Dvořákem jsme dali dohromady 6 znaků kvalitního zpětného odkazu. Tento článek vám tak může posloužit jako základní nástroj pro hodnocení.

Před 8 roky

Linkbuilding může být dobrý sluha, ale i velmi zlý pán, říkají přední čeští odborníci

V Čechách je po linkbuildingu obrovská poptávka, ale zároveň zde panuje velmi malá nabídka. Trh je sice přesycený různými pseudo-linkbuildery, kteří nabízí vše od registrace do katalogů až po tvorbu pečlivě přeplněných patiček, ale to má s linkbuildingem společného asi tolik, co…

Před 10 roky

Broken linkbuildingu v praxi aneb Jak vám to pomůže při získávání zpětných odkazů?

Zpětné odkazy jsou stále důležitou součástí optimalizace pro vyhledávače a získat zmínky z kvalitních webů není jednoduchá práce. Jedna ze starších metod, která ale díky úpravám algoritmů dnes znovu slaví úspěchy, je takzvaný broken linkbuilding. V tomto článku vám na jednom konkrétním…

Před 10 roky

10 otázek o SEO, na které vám prozradím odpověď

Už několik měsíců pravidelně kontroluji různá česká fóra o optimalizaci pro vyhledávače a pokud objevím dotaz, na který znám odpověď, a tazateli zatím nikdo neporadil s jeho problémem, zkusím mu pomoct. Po čase jsem zjistil, že se některé dotazy často…

Před 10 roky

Získejte zákazníky, registrujte se do vyhledávačů zboží!

Pokud vlastníte internetový obchod, určitě chcete, aby vám co nejvíce vynášel. Čím vyšší budete mít návštěvnost, tím je vyšší šance, že budete mít i více zákazníků. Návštěvnost a zpětné odkazy vám zajistí i registrace do vyhledávačů. Vyhledávače zboží slouží pro…

Před 11 roky

Odkazy ve zdarma dostupných šablonách aneb Nic není ve skutečnosti zadarmo

Věnujete se vytváření různých druhů designů nebo šablon? Využijte tuto dovednost jako nástroj na získávání zpětných odkazů. Je to v celku jednoduché. Pokud je něco zdarma, lidi to hned zaujme. Pokud je to hezké, zaujme to dvojnásobně. Umíte vytvářet webové…

Před 11 roky

Registrace do katalogů: Má to vůbec smysl? A do jakých katalogů registrovat?

Registrace do katalogů je rozšířená a hlavně velmi jednoduchá forma získávání zpětných odkazů na vaši webovou stránku. Registraci můžete provést sami nebo si na to můžete zaplatit, což nestojí mnoho. Katalog stránek je taková webová stránka, která se specializuje shromažďováním odkazů…

Před 11 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
martin-fuks-web

V představenstvu Seznamu byl pár dní, pak se pozvracel na schodech a změnil svůj život | Martin Fuks

Premium
pavel-hadrbolec-web

Finanční ředitel T-Mobilu: Jak se buduje zdravá firma? | Pavel Hadrbolec

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Premium
dominik-stroukal

Byznys pohledem ekonoma. Na co se teď zaměřit a je správný čas na prodej firmy? | Dominik Stroukal

Inzerce