Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Odkazy ve zdarma dostupných šablonách aneb Nic není ve skutečnosti zadarmo

Inzerce

Inzerce

Věnujete se vytváření různých druhů designů nebo šablon? Využijte tuto dovednost jako nástroj na získávání zpětných odkazů. Je to v celku jednoduché.

Inzerce

Pokud je něco zdarma, lidi to hned zaujme. Pokud je to hezké, zaujme to dvojnásobně. Umíte vytvářet webové šablony? Využijte to! Není podstatné, jaký druh šablon vytváříte, zda se jedná o CSS šablony, WordPress šablony nebo e-shopové šablony pro PrestaShop. Zkuste vytvořit pěknou šablonu a poskytnout ji uživatelům internetu zdarma. V šabloně budete mít samozřejmě zabudovaný zpětný odkaz, a pokud někdo použije vaši šablonu, automaticky bude odkazovat na vás.

Jak se říká, kolik lidí, tolik chutí, čím více free šablon nabídnete, tím vyšší šance, že je použije více lidí, a to znamená více zpětných odkazů. Nemusíte stále vytvářet nové originální šablony. Někdy stačí nabídnout různé barevné varianty a už máte více free šablon v nabídce.

Pokud chcete získávat zpětné odkazy na stránku s tématem například ekonomika, vytvořte takovou free šablonu, která bude určena pro uživatele s tímto zaměřením. Zpětný odkaz ze stránky se stejnou nebo podobnou tématikou bude mít větší hodnotu než odkazy ze stránek, které s tou vaší vůbec nesouvisí.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Jak chránit šablonu před smazáním odkazu

K free šablonám se většinou přikládá textový soubor, kde jsou určeny podmínky, za jakých se může šablona používat. Mělo by tam být uvedeno, že se nesmí mazat tvůrce šablony nebo něco podobného. Přesto tato pravidla někteří uživatelé nerespektují a odkazy ze šablony mažou. Váš odkaz se může nacházet v patičce, kde je místo pro tvůrce šablony. Ale z hlediska vyhledávačů patičky postupně ztrácí význam. Proto zkuste umístit odkaz i jinde. Například můžete odkaz umístit do sidebaru. Přesto je velká pravděpodobnost, že váš odkaz bude vymazán.

Některé časti stránky si můžete zkusit zakódovat. To je jeden způsob, jak předejít vymazání odkazu. Ale žádná ochrana není 100%, ale jako ochranný prvek to postačí minimálně pro méně zkušené programátory. Přes vyhledávač najdete několik stránek, kde si můžete zakódovat šablonu zdarma. Také najdete několik stránek, které vám zakódují šablonu za poplatek.

Kde umístit free šablony

Šablony, které nabízíte zdarma můžete umístit na vlastní webovou stránku nebo je můžete umístit na stránky, které jsou zaměřeny na poskytování různých druhů šablon. Získáte tím i další zpětné odkazy, neboť kromě toho, že jsou odkazy v šabloně, můžete odkaz umístit i v popisu na stránkách, kde poskytujete svou free šablonu. Takový odkaz je vhodný hlavně pro stránky, jejichž tématem je tvorba stránek, design a podobně.

Níže si můžete prohlédnout pár stránek, kde můžete vložit svou free šablonu. Ve skutečnosti je takových stránek mnohem více.

Kde umístit  free šablony:

Do komentářů nám můžete sdělit, kde stahujete šablony vy a jaký máte názor na umísťování odkazů do patiček.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Vladimír Macko

Student oboru Finance, bankovnictví a investování na Ekonomické fakultě Technické univerzity v Košicích. Mladý podnikatel, který rozjíždí svou činnost.

Nenechte si ujít

pravdik-hlisnikovska-web

Jak se zachránila firma se ztrátou 37 milionů korun? | Elena Hlisnikovská a Michal Pravdík

Premium
dalibor-musil-web

Změna oboru na volné noze. Jak rozjet něco nového? | Dalibor Musil

Premium
michal-vodak-web

Heureka: E-commerce čekají obrovské změny. Co mají e-shopy dělat? | Michal Vodák

petr-macek-web

Průzkum: Jak vidí české firmy svou budoucnost? | Petr Macek (Caflou)

Premium
jan-moravcik-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? Příklad GentlemanStore.cz | Jan Moravčík

jiri-rostecky-jiri-jemelka-web

Jirka Rostecký o řízení firem: Vytvořte si dobré majitelské zadání | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
ondrej-vanek-web

Proč jsou malé firmy tak křehké? A jak to změnit? | Ondřej Vaněk (Blindspot)

gabriela-mrkvicova-web

Zkušená networkerka: Jak v byznysu budovat kvalitní vztahy? | Gabriela Mrkvicová (Smart Network)

Komentáře

Ryan

Před 11 roky

Aw, this was a really nice post. In coepnct I would like to put in writing like this additionally – taking time and precise effort to make a very good article… however what can I say… I procrastinate alot and on no account appear to get something done.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Inzerce