Registrace do katalogů je rozšířená a hlavně velmi jednoduchá forma získávání zpětných odkazů na vaši webovou stránku. Registraci můžete provést sami nebo si na to můžete zaplatit, což nestojí mnoho.
Inzerce
Katalog stránek je taková webová stránka, která se specializuje shromažďováním odkazů na jiné stránky. Tyto odkazy jsou rozděleny podle kategorií, do kterých patří. Katalogy mohou být všeobecné nebo oborové. Díky registraci do katalogů získáte zpětné odkazy na vaši stránku, což má vliv na zlepšení pozic ve vyhledávačích. Pokud je katalog kvalitní, může vaší stránce přenechat i část svého PageRanku nebo získáte návštěvníky přímo z katalogu.
Do kterých katalogů se neregistrujte
Neregistrujte se však do každého katalogu, který najdete. Vyplatí se raději registrovat do menšího počtu katalogů, které budou kvalitní, než do mnoha, které jsou nové, pro vyhledávače nevýznamné nebo zastaralé. Také se nevyplatí registrovat do katalogů, které mají některé z těchto vlastností:
mají zakázanou indexaci – tedy odkazy obsahují atribut nofollow, což znamená, že takový odkaz nemá pro vyhledávač žádný význam, a tak ani pro vás,
odkaz neodkazuje přímo na vaši stránku – odkazy jsou přesměrovány. To, zda je odkaz přímý si zkontrolujete ve stavovém řádku vašeho prohlížeče, když na odkazu podržíte myšítko,
registrace do katalogu je placená – existuje mnoho kvalitních katalogů, kde není potřebný poplatek za registraci, proto využijte raději ty bez poplatku,
některé katalogy požadují zpětný odkaz – tím pádem se jedná o klasickou výměnu odkazů, a tu si raději promyslete, jestli se vám to vyplatí, protože katalog má v jednotlivých kategoriích již velké množství externích odkazů. Taková výměna odkazů by měla větší užitek spíše pro katalog než pro vás.
Smysl registrace
Registrace do katalogů měla dříve určitě větší význam než v současnosti. Nyní se vyhledávače, hlavně Google, snaží, aby vznikaly odkazy přirozeně, což by mělo přinést větší užitek ve výsledcích vyhledávání. Přesto vám registrace do katalogů určitě pomůže při získání zpětných odkazů a posunete se na vyšší pozice ve vyhledávání, ale to nemusí trvat věčně. Vyhledávač může vaši stránku ohodnotit jako nedůvěryhodnou a váš web se propadne ve výsledcích vyhledávání.
Doporučujeme
Premium rozhovoryexkluzivně pro předplatitele
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Tip 1: Pokud se rozhodnete pro registraci do katalogů, vybírejte si kvalitní katalogy, které mají už nějaký PageRank. Neregistrujte stránky do nových, nespravovaných katalogů, které se nezobrazují ve vyhledávačích. Ušetříte spoustu času.
Tip 2:
Registraci do katalogů kombinujte i s jinými formami linkbuildingu, jako je například výměna odkazů, psaní PR článků, nákup odkazů nebo jinou formou linkbuildingu a vyhnete se případné penalizaci, která nemusí nastat, ale může.
Kde se nezapomeňte registrovat
Určitě se nezapomeňte registrovat do velkých katalogů, jako je Dmoz.org nebo katalogy Seznamu (firmy.cz a odkazy.seznam.cz), Dmoz.org je významný katalog pro vyhledávač Google. Dnes se už však o Dmoz.org tak dobře nestará a někdy je problém tam vůbec váš odkaz dostat.
Seznam katalogů, kde je možné se registrovat, najdete například na stránce seznamkatalogu.cz. Můžete si katalogy seřadit podle Pagerank nebo S-ranku a registrovat se jen do kvalitních katalogů.
Tip 3: Nezapomeňte na tato pravidla při registraci:
jasný, stručný titulek, který bude obsahovat klíčové slovo nebo výraz,
popis v rozmezí do 250 znaků, který bude obsahovat také klíčová slova nebo výrazy,
registrujte web do kategorií, do kterých opravdu patří.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Student oboru Finance, bankovnictví a investování na Ekonomické fakultě Technické univerzity v Košicích. Mladý podnikatel, který rozjíždí svou činnost.
Prej myšítko – na tenhle název jste přišli prosím kde? Sem se aspoň dobře pobavil.
DMOZ – podle odborníků mrtvý web, který sice ještě generuje nějaké výhody pro člověka s odkazem, ale už nemá takovou sílu jako to bývalo. Google jej nepotřebuje. Už samo osobě věta o problému se tam dostat něco značí
Dovolím se kolegy zastat. Slovo „myšítko“ není nic nenormálního. Stačí si jej hodit do Googlu a najdete, že se používá. Ne tak často, ale přeci. Byla by chyba, kdybychom se drželi jen otřelých frází a nevyužili rozmanitosti našeho jazyka. :)
No registrace do katalogů už neplní takový význam jako kdysi, ale pořád dokáže řádně pomoc Vašemu webu ve vyhledávačích. Vyzkoušel jsem některé weby vytvořit pouze s odkazy z katalogů a dostaly se na první stránky. Je pravda velká konkurence moc nebyla, ale zde je poznal, že registrace do katalogů není tak marná jak každý tvrdí. Vyhledávače milují zpětné odkazy a seznam dokonce skoro jakýkoliv zpětný odkaz. Takže já jsem stále pro registraci do katalogů je to doposud nejlevnější forma reklamy. Já osobně preferuji službu od registrujdokatalogu.cz kde vše za mě udělají kvalitně.
Nebuďte na podnikání sami. Čerpejte know-how zkušených podnikatelů. Praktické informace pro vaši firmu. Přidejte se mezi podnikatele, co rostou s námi.
Na našich stránkách používáme cookies. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s použitím všech cookies. Kliknutím na „Nastavení“ nám můžete poskytnout souhlas jen s konkrétními cookies. Zjistit více Přijmout všeOdmítnout všeNastavení
Nastavení cookies
Nastavení cookies
Tento web používá cookies, aby zlepšil váš zážitek při procházení našeho webu. Z nich jsou cookies, které jsou ohodnoceny jako nezbytné, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou třeba pro základní fungování webových stránek. Používáme také soubory cookies třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a pochopit, jak náš web užíváte. Tyto soubory cookies budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s Vaším souhlasem. Současně máte možnost se z těchto cookies odhlásit. Odhlášení z těchto souborů cookies však může ovlivnit váš zážitek z užívání webových stránek.
Nezbytné soubory cookies jsou zásadní pro správnou funkci webových stránek. Tyto cookies zajišťují základní a bezpečnostní funkce webu zcela anonymně.
Cookie
Délka
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”.
cookielawinfo-checkbox-functional
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”.
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”.
cookielawinfo-checkbox-others
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”.
PHPSESSID
relační
Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách.
viewed_cookie_policy
11 měsíců
Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookies pomáhají provádět funkce, jako je například sdílení obsahu webových stránek na sociálních sítích, sbírání zpětné vazby a další funkce třetích stran.
Cookie
Délka
Popis
language
relační
Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele.
sb
2 roky
Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek.
sp_landing
1 den
Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem.
sp_t
1 rok
Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem.
wordpress_logged_in_*
14,5 dne
Cookie slouží k autorizaci přihlášení
wordpress_sec_*
14,5 dne
Cookie slouží k autorizaci přihlášení
wordpress_test_cookie
wpj_is_logged_in
14,5 dne
Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený
Analytické soubory cookies slouží k pochopení interakce mezi návštěvníky a webem. Tyto soubory cookies poskytují informace o statistikách, počtech návštěvníků, míře okamžitých odchodů, zdroji návštěvnosti atd.
Cookie
Délka
Popis
_ga
2 roky
Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem.
_gat
1 den
Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností.
_gid
1 den
Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem.
_hjAbsoluteSessionInProgress
30 minut
Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát.
_hjFirstSeen
30 minut
Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka.
_hjid
365 dní
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
_hjIncludedInPageviewSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu.
_hjIncludedInSessionSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky.
_hjIncludedInSessionSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu.
_hjRecordingEnable
relační
Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran.
_hjRecordingLastActivity
relační
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
_hjRecordingLastActivity
Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace.
_hjTLDTest
relační
Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky.
CONSENT
2 roky
Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù.
hjViewportId
relační
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
Vuid
2 roky
Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny.
Reklamní soubory cookies se používají k poskytování relevantních reklam a marketingových kampaní návštěvníkům. Tyto soubory cookies sledují návštěvníky na různých webových stránkách a shromažďují informace za účelem poskytování reklam přizpůsobených na míru.
Cookie
Délka
Popis
_fbp
3 měsíce
Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv.
fr
3 měsíce
Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti
NID
6 měsíců
Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam.
VISITOR_INFO1_LIVE
6 měsíců
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače.
YSC
relační
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce.
yt-remote-connected-devices
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače.
yt-remote-device-id
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače.
yt.innertube::nextId
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl.
yt.innertube::requests
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl.
Radek
Před 11 roky
Prej myšítko – na tenhle název jste přišli prosím kde? Sem se aspoň dobře pobavil.
DMOZ – podle odborníků mrtvý web, který sice ještě generuje nějaké výhody pro člověka s odkazem, ale už nemá takovou sílu jako to bývalo. Google jej nepotřebuje. Už samo osobě věta o problému se tam dostat něco značí
Odpovědět »
Jiří Rostecký
Před 11 roky
Dovolím se kolegy zastat. Slovo „myšítko“ není nic nenormálního. Stačí si jej hodit do Googlu a najdete, že se používá. Ne tak často, ale přeci. Byla by chyba, kdybychom se drželi jen otřelých frází a nevyužili rozmanitosti našeho jazyka. :)
Odpovědět »
Patrik
Před 11 roky
No registrace do katalogů už neplní takový význam jako kdysi, ale pořád dokáže řádně pomoc Vašemu webu ve vyhledávačích. Vyzkoušel jsem některé weby vytvořit pouze s odkazy z katalogů a dostaly se na první stránky. Je pravda velká konkurence moc nebyla, ale zde je poznal, že registrace do katalogů není tak marná jak každý tvrdí. Vyhledávače milují zpětné odkazy a seznam dokonce skoro jakýkoliv zpětný odkaz. Takže já jsem stále pro registraci do katalogů je to doposud nejlevnější forma reklamy. Já osobně preferuji službu od registrujdokatalogu.cz kde vše za mě udělají kvalitně.
Odpovědět »