Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Získejte zákazníky, registrujte se do vyhledávačů zboží!

Pokud vlastníte internetový obchod, určitě chcete, aby vám co nejvíce vynášel. Čím vyšší budete mít návštěvnost, tím je vyšší šance, že budete mít i více zákazníků. Návštěvnost a zpětné odkazy vám zajistí i registrace do vyhledávačů.

Inzerce

Vyhledávače zboží slouží pro internetové obchody, které vkládají do vyhledávačů zboží XML feed. Díky tomu si může zákazník porovnávat produkty, o které má zájem, a to někdy i v desítkách obchodů. Tak si může zákazník vybrat nejlepší nabídku. Abyste mohli konkurovat dalším obchodům se stejným sortimentem, je také důležité, abyste měli přehled o jejich nabídce, vyrovnat se jí, případně dát lepší nabídku.

Výsledkem je, že registrací získáte zpětné odkazy, ale také můžete získat i reálné zákazníky. To však už závisí i na cenách a kvalitě produktů.

Kde se registrovat

České vyhledávače zboží, do kterých se vyplatí registrovat:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

  • Heureka.cz
  • Zbozi.cz
  • Srovnanicen.cz
  • Hyperzbozi.cz
  • Hledejceny.cz
  • Monitor.cz

Pokud jste zaměřeni i na slovenský trh, určitě se registrujte do následujících vyhledávačů:

  • Najnakup.sk
  • Heureka.sk
  • Monitor-cien.sk
  • Pricemania.sk
  • Tovar.sk

Na internetu se samozřejmě nachází mnohem více takových vyhledávačů, do kterých se můžete registrovat. Do čím více vyhledávačů se zaregistrujete, tím získáte více zpětných odkazů, tudíž budete mít i větší šanci získat více zákazníků.

Jak se registrovat

  1. Vyberte si vyhledávač nebo vyhledávače, do kterých se chcete registrovat. Jak jsem výše zmínil, registrací do více vyhledávačů získáte více potencionálních zákazníků.
  2. Přečtěte si pořádně podmínky vyhledávačů zboží. Hlavně strukturu, jak má vypadat XML feed. Struktura feedu je různá.  Na stránkách jednotlivých vyhledávačů najdete, jak má vypadat.
  3. Generujte XML feed z vašeho e-shopu. Některé e-shopy již mají zabudovanou funkci generování feedu. Při některých systémech, jako například PrestaShop, je třeba si zakoupit modul na generování XML feedu.
  4. Upřednostňujte automatické generování feedu v určitých intervalech. Zajistíte tak aktuálnost produktů, což hraje velkou roli v tom, zda vás vyhledávač potrestá, nebo ne.
  5. Registrujte se do vyhledávače zboží a vložte XML feed.
  6. Dávejte si pozor na pravidla, abyste nebyl penalizován.

Na co si dávat pozor

Nezapomeňte si pořádně přečíst podmínky, pod kterými váš e-shop registrujete. Po porušení podmínek můžete být potrestán a váš e-shop může být vyřazen.

Mezi základní pravidla na stránce Heureka.cz, které byste měli dodržovat, patří:

  • pravdivé a aktuální informace o produktech,
  • cena produktů musí být v Kč a musí být konečná, včetně všech poplatků,
  • pravdivé informace o dostupnosti produktů.

Samozřejmě několik pravidel, které je třeba dodržovat. Každý vyhledávač si může upravovat pravidla podle sebe, proto se nemusí shodovat. Z tohoto důvodu si je raději přečtěte.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Vladimír Macko

Student oboru Finance, bankovnictví a investování na Ekonomické fakultě Technické univerzity v Košicích. Mladý podnikatel, který rozjíždí svou činnost.

Nenechte si ujít

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

Právě vyšlo

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

jiri-peslar-web

Jak dosáhnout svých snů? | Jiří Peslar

Premium
viktor-kustein-web

Z mladých talentů budoucí hvězdy firmy. Takhle to dělá Vivantis nebo Rockaway | Viktor Kustein

Nejoblíbenější

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Premium
filip-drimalka-web

AI mění řízení firem. Co můžete vyzkoušet už nyní? | Filip Dřímalka

Inzerce