Inzerce

Inzerce

Získejte zákazníky, registrujte se do vyhledávačů zboží!

Pokud vlastníte internetový obchod, určitě chcete, aby vám co nejvíce vynášel. Čím vyšší budete mít návštěvnost, tím je vyšší šance, že budete mít i více zákazníků. Návštěvnost a zpětné odkazy vám zajistí i registrace do vyhledávačů.

Inzerce

Vyhledávače zboží slouží pro internetové obchody, které vkládají do vyhledávačů zboží XML feed. Díky tomu si může zákazník porovnávat produkty, o které má zájem, a to někdy i v desítkách obchodů. Tak si může zákazník vybrat nejlepší nabídku. Abyste mohli konkurovat dalším obchodům se stejným sortimentem, je také důležité, abyste měli přehled o jejich nabídce, vyrovnat se jí, případně dát lepší nabídku.

Výsledkem je, že registrací získáte zpětné odkazy, ale také můžete získat i reálné zákazníky. To však už závisí i na cenách a kvalitě produktů.

Kde se registrovat

České vyhledávače zboží, do kterých se vyplatí registrovat:

  • Heureka.cz
  • Zbozi.cz
  • Srovnanicen.cz
  • Hyperzbozi.cz
  • Hledejceny.cz
  • Monitor.cz

Pokud jste zaměřeni i na slovenský trh, určitě se registrujte do následujících vyhledávačů:

  • Najnakup.sk
  • Heureka.sk
  • Monitor-cien.sk
  • Pricemania.sk
  • Tovar.sk

Na internetu se samozřejmě nachází mnohem více takových vyhledávačů, do kterých se můžete registrovat. Do čím více vyhledávačů se zaregistrujete, tím získáte více zpětných odkazů, tudíž budete mít i větší šanci získat více zákazníků.

Jak se registrovat

  1. Vyberte si vyhledávač nebo vyhledávače, do kterých se chcete registrovat. Jak jsem výše zmínil, registrací do více vyhledávačů získáte více potencionálních zákazníků.
  2. Přečtěte si pořádně podmínky vyhledávačů zboží. Hlavně strukturu, jak má vypadat XML feed. Struktura feedu je různá.  Na stránkách jednotlivých vyhledávačů najdete, jak má vypadat.
  3. Generujte XML feed z vašeho e-shopu. Některé e-shopy již mají zabudovanou funkci generování feedu. Při některých systémech, jako například PrestaShop, je třeba si zakoupit modul na generování XML feedu.
  4. Upřednostňujte automatické generování feedu v určitých intervalech. Zajistíte tak aktuálnost produktů, což hraje velkou roli v tom, zda vás vyhledávač potrestá, nebo ne.
  5. Registrujte se do vyhledávače zboží a vložte XML feed.
  6. Dávejte si pozor na pravidla, abyste nebyl penalizován.

Na co si dávat pozor

Nezapomeňte si pořádně přečíst podmínky, pod kterými váš e-shop registrujete. Po porušení podmínek můžete být potrestán a váš e-shop může být vyřazen.

Mezi základní pravidla na stránce Heureka.cz, které byste měli dodržovat, patří:

  • pravdivé a aktuální informace o produktech,
  • cena produktů musí být v Kč a musí být konečná, včetně všech poplatků,
  • pravdivé informace o dostupnosti produktů.

Samozřejmě několik pravidel, které je třeba dodržovat. Každý vyhledávač si může upravovat pravidla podle sebe, proto se nemusí shodovat. Z tohoto důvodu si je raději přečtěte.

Vladimír Macko

Student oboru Finance, bankovnictví a investování na Ekonomické fakultě Technické univerzity v Košicích. Mladý podnikatel, který rozjíždí svou činnost.

Nenechte si ujít

konstantin-margaretis-web

Budování managementu firmy | Konstantin Margaretis (Skladon)

jakub-kaderavek-web

Koho si najmout na váš web na WordPressu? | Jakub Kadeřávek

marek-odehnal-web

Jak v podnikání vytvořit skutečné jmění? | Marek Odehnal

Právě vyšlo

jakub-cerny-web

Zvýšení tržeb e-shopu díky vyhledávání na webu: Jak na to? | Jakub Černý

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

petr-volf-web

Jak spolupracovat s digitálními agenturami a nenapálit se? | Petr Volf

Nejoblíbenější

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

michal-koubek-web

Michal Koubek: Rozjezd firmy IdeaSupport.cz, finanční plánování, problémy podnikatelů

libor-pospisil-web

VIDEO: Libor Pospíšil: Většinu času trávím pozorováním lidí

kvasnicka-img

Jan Kvasnička o freelancingu: Není nic horšího, než když člověk sedí doma a čeká na zázrak

michal-hanacek-web

Michal Hanáček (Pilulka.cz): Jak na vendor marketing e-shopu?

Inzerce