Agentura ACOMWARE vytvořila zajímavou případovou studii, kterou na webu můžete vidět jako první na Mladém podnikateli. Týká se podzimní kampaně Pepe Jeans, která přinesla obrat ve výši 4,7 milionu korun. Co k takovým výsledkům vedlo?
Podzimní kampaň pro anglickou módní značku Pepe Jeans přinesla zajímavé výsledky. Podpora tří nových kolekcí zajistila při omezeném rozpočtu obrat až 4,7 milionu Kč. Pepe Jeans ACOMWARE pomáhá s marketingovými aktivitami a s dalším rozvojem již od roku 2013. U podzimní kampaně 2016 bylo jeho cílem dosáhnout lepších výsledků než loni a zároveň oslovit nové skupiny zákazníků.
Součástí kampaně byly následující kroky:
Výsledky kampaně byly více než uspokojivé – s nízkým rozpočtem 350 tisíc Kč bez DPH jsme dosáhli obratu 4,7 milionu Kč s DPH. Podařilo se nám zvýšit tržby i konverzní poměr o 21 %.
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 3 dny
Před 3 dny
Před 5 dny
Před 5 dny
Před 4 týdny
Před 4 týdny
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 4 měsíce
Před 4 měsíce
Před 3 měsíce
Před 3 měsíce