Inzerce

Inzerce

Případová studie: Podzimní kampaň Pepe Jeans přinesla obrat 4,7 milionu Kč

Agentura ACOMWARE vytvořila zajímavou případovou studii, kterou na webu můžete vidět jako první na Mladém podnikateli. Týká se podzimní kampaně Pepe Jeans, která přinesla obrat ve výši 4,7 milionu korun. Co k takovým výsledkům vedlo?

Podzimní kampaň pro anglickou módní značku Pepe Jeans přinesla zajímavé výsledky. Podpora tří nových kolekcí zajistila při omezeném rozpočtu obrat až 4,7 milionu Kč. Pepe Jeans ACOMWARE pomáhá s marketingovými aktivitami a s dalším rozvojem již od roku 2013. U podzimní kampaně 2016 bylo jeho cílem dosáhnout lepších výsledků než loni a zároveň oslovit nové skupiny zákazníků.

Součástí kampaně byly následující kroky:

  • Příprava a spuštění responzivního e-shopu s cílem zkvalitnění uživatelského zážitku pro návštěvníky z mobilů.
  • Příprava nových kolekcí – kolekce Casual, Student a Office.
  • Návrh mediaplánu s důrazem na výkonnostní kanály (60 %).
  • Tvorba videí propagujících nové kolekce.
  • Příprava mobilních kampaní.
  • Propojení e-shopu s prodejnami – zavedení možnosti rychlé rezervace zboží na prodejně.

Výsledky kampaně byly více než uspokojivé – s nízkým rozpočtem 350 tisíc Kč bez DPH jsme dosáhli obratu 4,7 milionu Kč s DPH. Podařilo se nám zvýšit tržby i konverzní poměr o 21 %.

ACOMWARE

ACOMWARE je specializovaná konzultační společnost pro e-commerce. Zaměřujeme se především na e-commerce poradenství, exportní strategie, multikanálový marketing a pomoc při vstupu na online trhy, výkonnostní marketing, digitální média a inteligentní e-mailovou komunikaci se zákazníky. Za 14 let fungování jsme obsloužili přes 3 000 internetových projektů.

Nenechte si ujít

vojta-bulir-web

Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz): E-mail marketing pro obsahové weby, případová studie Czech News Center

ondrej-prokop-web

Ondřej Prokop (Fresh Services): Kampaň na prodej bytů pro Metrostav, vývoj webu, spolupráce s velkými značkami

lukas-adamek-web

Affilliate marketing v e-shopu Trenýrkárna.cz | Lukáš Adámek

Právě vyšlo

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Doporučené články

jakub-plas

VIDEO: Jakub Plas (Ordr.cz): Spousta úspěšných firem vzniká z potřeby svého zakladatele

popradska-kava

Michal Pastier (ZARAGUZA): Jak se vytvářela populární reklama pro Popradskou Kávu?

matyas-smutny-web

Matyáš Smutný: Jak neuspět v podnikání a spadnout na úplné dno?

Krizová komunikace

Jak mělo KFC řešit problém na Facebooku s dopravou zdarma?

Inzerce