Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Případová studie: Podzimní kampaň Pepe Jeans přinesla obrat 4,7 milionu Kč

ACOMWARE
Před 7 roky

Agentura ACOMWARE vytvořila zajímavou případovou studii, kterou na webu můžete vidět jako první na Mladém podnikateli. Týká se podzimní kampaně Pepe Jeans, která přinesla obrat ve výši 4,7 milionu korun. Co k takovým výsledkům vedlo?

Podzimní kampaň pro anglickou módní značku Pepe Jeans přinesla zajímavé výsledky. Podpora tří nových kolekcí zajistila při omezeném rozpočtu obrat až 4,7 milionu Kč. Pepe Jeans ACOMWARE pomáhá s marketingovými aktivitami a s dalším rozvojem již od roku 2013. U podzimní kampaně 2016 bylo jeho cílem dosáhnout lepších výsledků než loni a zároveň oslovit nové skupiny zákazníků.

Součástí kampaně byly následující kroky:

  • Příprava a spuštění responzivního e-shopu s cílem zkvalitnění uživatelského zážitku pro návštěvníky z mobilů.
  • Příprava nových kolekcí – kolekce Casual, Student a Office.
  • Návrh mediaplánu s důrazem na výkonnostní kanály (60 %).
  • Tvorba videí propagujících nové kolekce.
  • Příprava mobilních kampaní.
  • Propojení e-shopu s prodejnami – zavedení možnosti rychlé rezervace zboží na prodejně.

Výsledky kampaně byly více než uspokojivé – s nízkým rozpočtem 350 tisíc Kč bez DPH jsme dosáhli obratu 4,7 milionu Kč s DPH. Podařilo se nám zvýšit tržby i konverzní poměr o 21 %.

Inzerce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: ACOMWARE

ACOMWARE je specializovaná konzultační společnost pro e-commerce. Zaměřujeme se především na e-commerce poradenství, exportní strategie, multikanálový marketing a pomoc při vstupu na online trhy, výkonnostní marketing, digitální média a inteligentní e-mailovou komunikaci se zákazníky. Za 14 let fungování jsme obsloužili přes 3 000 internetových projektů.

Komentáře

Vybraná témata

Nenechte si ujít

demanova-rezort-web

Jak se dělá marketing populárního slovenského rezortu? | Jozef Droppa a Ondřej Lipták

vojta-bulir-web

Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz): E-mail marketing pro obsahové weby, případová studie Czech News Center

ondrej-prokop-web

Ondřej Prokop (Fresh Services): Kampaň na prodej bytů pro Metrostav, vývoj webu, spolupráce s velkými značkami

Premium
martina-bechynova-web

Platí na sítích „náš zákazník, náš pán“? Nastavte komunikaci jako Liftago | Martina Bechyňová

lukas-adamek-web

Affiliate marketing v e-shopu Trenýrkárna.cz | Lukáš Adámek

popradska-kava

Michal Pastier (ZARAGUZA): Jak se vytvářela populární reklama pro Popradskou Kávu?

Premium
martin-komarek-web

Sklad pro rychle rostoucí e-shop. Jak ho buduje Grizly.cz? | Martin Komárek

marek-odehnal-web

Jak investuje největší hedge fond světa? | Marek Odehnal