Inzerce

Inzerce

Případová studie: Podzimní kampaň Pepe Jeans přinesla obrat 4,7 milionu Kč

Agentura ACOMWARE vytvořila zajímavou případovou studii, kterou na webu můžete vidět jako první na Mladém podnikateli. Týká se podzimní kampaně Pepe Jeans, která přinesla obrat ve výši 4,7 milionu korun. Co k takovým výsledkům vedlo?

Inzerce

Podzimní kampaň pro anglickou módní značku Pepe Jeans přinesla zajímavé výsledky. Podpora tří nových kolekcí zajistila při omezeném rozpočtu obrat až 4,7 milionu Kč. Pepe Jeans ACOMWARE pomáhá s marketingovými aktivitami a s dalším rozvojem již od roku 2013. U podzimní kampaně 2016 bylo jeho cílem dosáhnout lepších výsledků než loni a zároveň oslovit nové skupiny zákazníků.

Součástí kampaně byly následující kroky:

  • Příprava a spuštění responzivního e-shopu s cílem zkvalitnění uživatelského zážitku pro návštěvníky z mobilů.
  • Příprava nových kolekcí – kolekce Casual, Student a Office.
  • Návrh mediaplánu s důrazem na výkonnostní kanály (60 %).
  • Tvorba videí propagujících nové kolekce.
  • Příprava mobilních kampaní.
  • Propojení e-shopu s prodejnami – zavedení možnosti rychlé rezervace zboží na prodejně.

Výsledky kampaně byly více než uspokojivé – s nízkým rozpočtem 350 tisíc Kč bez DPH jsme dosáhli obratu 4,7 milionu Kč s DPH. Podařilo se nám zvýšit tržby i konverzní poměr o 21 %.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

ACOMWARE

ACOMWARE je specializovaná konzultační společnost pro e-commerce. Zaměřujeme se především na e-commerce poradenství, exportní strategie, multikanálový marketing a pomoc při vstupu na online trhy, výkonnostní marketing, digitální média a inteligentní e-mailovou komunikaci se zákazníky. Za 14 let fungování jsme obsloužili přes 3 000 internetových projektů.

Nenechte si ujít

vojta-bulir-web

Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz): E-mail marketing pro obsahové weby, případová studie Czech News Center

ondrej-prokop-web

Ondřej Prokop (Fresh Services): Kampaň na prodej bytů pro Metrostav, vývoj webu, spolupráce s velkými značkami

lukas-adamek-web

Affiliate marketing v e-shopu Trenýrkárna.cz | Lukáš Adámek

Právě vyšlo

denis-radabolski-web

Cookies a analytika v marketingu | Denis Radabolski (Fragile)

Premium
jan-vlachynsky-web

Jan Vlachynský: Jak být dobrým šéfem?

Premium
michal-krutis-web

Marketingová strategie středně velké firmy | Michal Krutiš

Nejoblíbenější

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Komentáře

TOP obsah

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

radkin-honzak-web

Radkin Honzák: Vysoké pracovní nasazení, skutečné vyhoření, vnitřní napětí

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Premium
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik