Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Případová studie: Podzimní kampaň Pepe Jeans přinesla obrat 4,7 milionu Kč

Agentura ACOMWARE vytvořila zajímavou případovou studii, kterou na webu můžete vidět jako první na Mladém podnikateli. Týká se podzimní kampaně Pepe Jeans, která přinesla obrat ve výši 4,7 milionu korun. Co k takovým výsledkům vedlo?

Inzerce

Podzimní kampaň pro anglickou módní značku Pepe Jeans přinesla zajímavé výsledky. Podpora tří nových kolekcí zajistila při omezeném rozpočtu obrat až 4,7 milionu Kč. Pepe Jeans ACOMWARE pomáhá s marketingovými aktivitami a s dalším rozvojem již od roku 2013. U podzimní kampaně 2016 bylo jeho cílem dosáhnout lepších výsledků než loni a zároveň oslovit nové skupiny zákazníků.

Součástí kampaně byly následující kroky:

  • Příprava a spuštění responzivního e-shopu s cílem zkvalitnění uživatelského zážitku pro návštěvníky z mobilů.
  • Příprava nových kolekcí – kolekce Casual, Student a Office.
  • Návrh mediaplánu s důrazem na výkonnostní kanály (60 %).
  • Tvorba videí propagujících nové kolekce.
  • Příprava mobilních kampaní.
  • Propojení e-shopu s prodejnami – zavedení možnosti rychlé rezervace zboží na prodejně.

Výsledky kampaně byly více než uspokojivé – s nízkým rozpočtem 350 tisíc Kč bez DPH jsme dosáhli obratu 4,7 milionu Kč s DPH. Podařilo se nám zvýšit tržby i konverzní poměr o 21 %.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

ACOMWARE

ACOMWARE je specializovaná konzultační společnost pro e-commerce. Zaměřujeme se především na e-commerce poradenství, exportní strategie, multikanálový marketing a pomoc při vstupu na online trhy, výkonnostní marketing, digitální média a inteligentní e-mailovou komunikaci se zákazníky. Za 14 let fungování jsme obsloužili přes 3 000 internetových projektů.

Nenechte si ujít

vojta-bulir-web

Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz): E-mail marketing pro obsahové weby, případová studie Czech News Center

ondrej-prokop-web

Ondřej Prokop (Fresh Services): Kampaň na prodej bytů pro Metrostav, vývoj webu, spolupráce s velkými značkami

Premium
martina-bechynova-web

Platí na sítích „náš zákazník, náš pán“? Nastavte komunikaci jako Liftago | Martina Bechyňová

Právě vyšlo

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

TOP header

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Inzerce