Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Lenka Hrudíková (CBRE): Proč firmy stále častěji využívají sdílené kanceláře?

Přehrát celý rozhovor

Inzerce

Inzerce

Když se řekne coworking, většina lidí si představí prostor plný freelancerů nebo začínajících podnikatelů. Skutečnost je ale taková, že sdílené kanceláře využívají stále více i firmy, a to včetně velkých korporací.

Inzerce

Dělají to z několika důvodů, které v našem rozhovoru vysvětlila Lenka Hrudíková ze společnosti CBRE. S jejím kolegou Filipem Muškou jsem si před několika dny povídal o tom, jak přemýšlet nad kancelářskými prostory a jak je přizpůsobit tak, aby v nich vaši zaměstnanci byli co nejproduktivnější.

Oba rozhovory najdete i v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jaké druhy sdílených kanceláří existují?
  • Proč je firmy využívají stále častěji?
  • Proč mohou být vhodné i pro vaši firmu?
  • Co všechno v nich firmy získávají?
  • Jak ovlivňují pracovní výkonnost jejich zaměstnanců?
  • Jaké prostory můžete využít v České republice?
  • Jak se trh se sdílenými kancelářemi průběžně proměňuje?

Další rozhovory, které si nenechte ujít:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

michaela-steinhauser-web

Růst firmy: Jak ho zvládá Skinners? | Michaela Steinhauser

jindra-dohnal-web

Bez strategického myšlení nemáte v byznysu šanci | Jindra Dohnal (Creatixo)

Premium
jan-fabini-web

Jak se řídí značka Fabini: Od financí a strategie po nábor lidí a investory | Jan Fabini

Premium
petr-janosik-web

Takhle se za víc jak miliardu prodal Smartlook | Petr Janošík

marian-kamenistak-web

Jak udělat z vývojáře manažera? | Marián Kamenišťák

Premium
martin-kus-web

Vuch: Strategie firmy, riskování, finance i vstup investora | Martin Kůs

jindra-dohnal-web

Tým je odrazem svého lídra. Jak ho zlepšit? | Jindra Dohnal (Creatixo)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Premium
filip-drimalka-web

AI mění řízení firem. Co můžete vyzkoušet už nyní? | Filip Dřímalka

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

Inzerce