Inzerce

Inzerce

Lenka Hrudíková (CBRE): Proč firmy stále častěji využívají sdílené kanceláře?

Když se řekne coworking, většina lidí si představí prostor plný freelancerů nebo začínajících podnikatelů. Skutečnost je ale taková, že sdílené kanceláře využívají stále více i firmy, a to včetně velkých korporací.

Inzerce

Dělají to z několika důvodů, které v našem rozhovoru vysvětlila Lenka Hrudíková ze společnosti CBRE. S jejím kolegou Filipem Muškou jsem si před několika dny povídal o tom, jak přemýšlet nad kancelářskými prostory a jak je přizpůsobit tak, aby v nich vaši zaměstnanci byli co nejproduktivnější.

Oba rozhovory najdete i v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jaké druhy sdílených kanceláří existují?
  • Proč je firmy využívají stále častěji?
  • Proč mohou být vhodné i pro vaši firmu?
  • Co všechno v nich firmy získávají?
  • Jak ovlivňují pracovní výkonnost jejich zaměstnanců?
  • Jaké prostory můžete využít v České republice?
  • Jak se trh se sdílenými kancelářemi průběžně proměňuje?

Další rozhovory, které si nenechte ujít:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

martin-kus-web

Budování a řízení e-shopu a značky Vuch | Martin Kůs

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

ondrej-hajek-web

Skupování konkurence a rozšiřování podílu na trhu | Ondřej Hájek (eHub.cz)

Právě vyšlo

jakub-kaderavek-web

Koho si najmout na váš web na WordPressu? | Jakub Kadeřávek

marek-odehnal-web

Jak v podnikání vytvořit skutečné jmění? | Marek Odehnal

jakub-cerny-web

Zvýšení tržeb e-shopu díky vyhledávání na webu: Jak na to? | Jakub Černý

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

lide4

4 otázky, které si položte dříve, než začnete rozšiřovat svůj tým

jiri-komar-web

Jiří Komár (AdVisio): Event marketing jako nástroj pro hledání zaměstnanců

Vladimír Rejholec

Vladimír Rejholec: Je podnikání na internetu i pro lidi se závazky?

Inzerce