Inzerce

Inzerce

Daniel Kafka: Budování agentury Fragile, zvládání stresu v podnikání, blížící se finanční krize

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Daniel Kafkaje zakladatelem fullservisové digitální agentury Fragile, která na trhu působí už přes 10 let. Letos se mu povedlo vyhrát ocenění Osobnost digitálního marketingu WebTop100.

Inzerce

Na Danovi se mi líbí způsob, jakým přistupuje k životu. Na rozdíl od mnoha jiných podnikatelů, které znám, nepovažuje svoji firmu za středobod všeho, ale aktivně se věnuje poměrně náročným koníčkům, rodině a mnoha dalším věcem.

V rozhovoru jsme si proto povídali, jak se mu daří tohle všechno zvládnout, jak doporučuje ostatním, aby si nastavili svůj život, a jak zvládat stres, který s podnikáním souvisí. Zabrousili jsme i do nejhorších momentů jeho podnikání a do přípravy na blížící se finanční krizi. Rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Další rozhovory o budování agentur:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

petr-volf-web

Jak spolupracovat s digitálními agenturami a nenapálit se? | Petr Volf

petr-macek-web

Řízení cashflow firmy v době krize | Petr Macek (Caflou.cz)

Právě vyšlo

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

michal-vojak-web

Product Discovery: Neutrácejte peníze na nápady bez smyslu | Michal Voják (DesignDev)

Nejoblíbenější

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
jiri-janku-web

Poločas zakladatele eBRÁNY. Jiří Janků o přístupu k firmě

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy

Premium
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

josef-matejka-web

Josef Matějka (CZC.cz): Smysl života po prodeji firmy, zvládání stresu v podnikání, investice do technologií

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)