Inzerce

Petr Skondrojanis (COCUMA.cz): Jak poznat skutečného lídra a jak se jím můžete stát i vy?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Pokud podnikáte a zaměstnáváte lidi, určitě byste se chtěli stát skutečným lídrem, který je pro své zaměstnance vzorem, dokáže je vést k úspěšným cílům a na kterého se mohou spolehnout. Lídrů ale máme v Česku zatím poměrně málo. Společně s Petrem Skondrojanisem jsme rozebrali, jak se takovým lídrem můžete stát i vy.

Petr provozuje portál COCUMA.cz, který pomáhá firmám s prezentací na trhu práce a přivedením těch nejlepších talentů, které trh nabízí. Díky tomu se setkal s mnoha zkušenými lídry a mohl se učit jejich praktikám vedení lidí a hodnotám, které prosazují.

Ačkoliv najdete o leadershipu spoustu knih a článků, Petr svá doporučení staví na české zkušenosti v tuzemských firmách a jejich firemní kultury. V rozhovoru zjistíte, jak poznat, zda jste spíše lídr, nebo manažer, a jak se takový lídr chová.

Celý rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.

Další rozhovory s Petrem Skondrojanisem:

Další rozhovory s Petrem najdete v rubrice Firemní kultura

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

petr-meloun-web

Komunikace ve firmě: Jak být lepším šéfem? | Petr Meloun (BazarovéRegály.cz)

tomas-widlak-web

CTO radí: Jak nastavit firmu, aby pro vás chtěli vývojáři pracovat? | Tomáš Widlák (Lemonero)

petr-macek-web

Vracíme se z home-officu do kanceláří? | Petr Macek (Caflou.cz)

Právě vyšlo

samuel-huba-web

Samuel Huba: Budoucnost a strategie Shoptetu

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Premium
milan-duda-web

Kampaň Dvojky v CZC.cz: Jak dělat brandové kampaně? | Milan Duda

Nejoblíbenější

Premium
lenka-ondruchova-web

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová

Premium
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

Premium
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

Premium
milan-duda-web

Kampaň Dvojky v CZC.cz: Jak dělat brandové kampaně? | Milan Duda