Inzerce

Inzerce

Filip Muška: Jak přemýšlet nad podobou kanceláří vaší firmy?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Společnost CBRE pomáhá firmám s budováním kancelářských prostor, výběrem vhodné lokality a navržením interiéru tak, aby se v něm zaměstnanci cítili co nejlépe a podávali co nejvyšší výkon. Filip Muška se takto podílel na přípravě už desítek kanceláří a v našem rozhovoru se dělí o své zkušenosti.

Inzerce

Povídali jsme si o tom, co všechno ovlivňuje výkonnost zaměstnanců v kanceláři, jak prostory dimenzovat tak, aby v nich byla příjemná atmosféra, a jak vytvořit klidné a produktivní prostředí. Celý rozhovor si můžete přehrát v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Co firmy nejčastěji podceňuji při výběru nových kanceláří?
  • Jak nad kancelářemi přemýšlet a jak je vybavit?
  • Co nejvíce ovlivňuje produktivitu a štěstí zaměstnanců?
  • Jak kancelářské prostory změní nové technologie?
  • Proč by i vaše firma měla nad kancelářemi přemýšlet lépe?
  • Jak budování skutečně efektivních kanceláří probíhá?

Další rozhovory, které vás zaujmou:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

pavel-paradys-web

Jak vzniká agentura? Příběh Blueglue | Pavel Paradýs

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

kafka-pelanek-web

Předání firmy nástupci | Daniel Kafka & Radim Pelánek (Fragile)

Právě vyšlo

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

michal-vojak-web

Product Discovery: Neutrácejte peníze na nápady bez smyslu | Michal Voják (DesignDev)

Nejoblíbenější

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
jiri-janku-web

Poločas zakladatele eBRÁNY. Jiří Janků o přístupu k firmě

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?

Premium
eduard-mika-web

Seniorní management. Jak ho přivést a motivovat? | Eduard Míka (Reflex Capital, ex-MALL.cz)

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání