Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Karel Klodner (Lékárna.cz): Zkušenosti s dřívější firemní krizí, přístup ke konkurenci, řízení firmy

Přehrát celý rozhovor

Inzerce

Inzerce

Mým hostem je tentokrát ředitel Lékárna.cz Karel Klodner, který firmu začal řídit v roce 2013 v období, kdy se jí příliš nedařilo. Jak se z toho firma dostala a jak se jí daří zvládat krizi nyní, si budeme povídat v tomto rozhovoru.

S Karlem jsme probírali i to, jak se daří řídit firmu na dálku a jak dnes přistupuje k home-officu. Narazili jsme i na odlišnosti Lékárna.cz od konkurence, a to nejen v tom dobrém, ale i v tom špatném. A jelikož má firma neblahé zkušenosti i s dodavateli IT řešení, zavzpomínali jsme i na ně.

Celý rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.

Další rozhovory, které se vám budou líbit:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

michaela-steinhauser-web

Růst firmy: Jak ho zvládá Skinners? | Michaela Steinhauser

jindra-dohnal-web

Bez strategického myšlení nemáte v byznysu šanci | Jindra Dohnal (Creatixo)

Premium
jan-fabini-web

Jak se řídí značka Fabini: Od financí a strategie po nábor lidí a investory | Jan Fabini

Premium
petr-janosik-web

Takhle se za víc jak miliardu prodal Smartlook | Petr Janošík

marian-kamenistak-web

Jak udělat z vývojáře manažera? | Marián Kamenišťák

Premium
martin-kus-web

Vuch: Strategie firmy, riskování, finance i vstup investora | Martin Kůs

jindra-dohnal-web

Tým je odrazem svého lídra. Jak ho zlepšit? | Jindra Dohnal (Creatixo)

Komentáře

Marek Cseytey

Před 3 roky

Já si Karla pamatuju i z hokeje. Byl předsedou fanklubu hokejového klubu v Pardubicích. Za něj došlo k nejvýraznějšímu rozmachu, začalo to mít nějaký řád (tehdy v hokeji nějaké fankluby moc neexistovali, nebylo se od koho učit) a fanoušci Pardubic začali být velmi respektováni. Jakmile z postu odešel, pomalu začal úpadek fanklubu. Generační obměna nedokázala navázat na předešlé fanoušky a už to nikdy nebylo ono. I proto se na éru „Karlose“ vzpomíná jen v dobrém.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
dominik-stroukal

Byznys pohledem ekonoma. Na co se teď zaměřit a je správný čas na prodej firmy? | Dominik Stroukal

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

Premium
pavel-hadrbolec-web

Finanční ředitel T-Mobilu: Jak se buduje zdravá firma? | Pavel Hadrbolec

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Inzerce