Inzerce

Jak vytvořit vlastní produkt? | David Balcar (Optimistic)

Chcete si vytvořit vlastní produkt? Pak pro vás máme rozhovor, ve kterém na příkladu českého produktu uvidíte, jak se to dělá a co všechno je důležité si předem spočítat.

Vybral jsem si pro to krásný příklad z českého trhu – značku Nemléko, která se nově přejmenovala na Optimistic. Prodává rostlinné nápoje a dezerty a s jejím spoluzakladatelem Davidem Balcarem jsme si povídali o tom, jak začínala.

David si pro vás připravil i detailní tabulku, která mu posloužila jako stručný byznys plán a pomohla mu zjistit, co všechno je důležité v rámci tvorby vlastního projektu zafinancovat, kolik stojí výroba produktu a jak stanovit cenu produktu.

Celý rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Jak vytvořit vlastní produkt prakticky:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

pavel-kunes-web

Vlastní grafika na Shoptetu: Co vše je možné a jak se připravit? | Pavel Kuneš

radim-tucek-web

Unikátní sortiment, analytika prodejů a vztahy s dodavateli e-shopu | Radim Tuček (CzechDesign.cz)

eva-nemckova-web

Eva Nemčková: Vytvoření e-shopu, budování vlastní značky, výchova úspěšných dětí

Právě vyšlo

marek-odehnal-web

Finanční krize: Co se z nich můžeme naučit pro naše investování? | Marek Odehnal

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier