Inzerce

Výroba hmotného produktu, tvorba e-shopu a práce s invalidy | Jan Prokeš a Jiří Černý

Tipnete si, kdo provozuje e-shop Tescomy? Družstvo invalidů ERGOTEP. To služby svých členů nabízí firmám a pomáhá jim jak s tvorbou e-shopu, tak třeba s distribucí a logistikou, backofficem a mnoha dalšími věcmi. Společně s Elasticrem navíc provozuje vlastní e-shop Raeda.cz a vyvíjí dokonce speciální chytrý invalidní vozík.

V rozhovoru jsem si povídal s ředitelem Ergotepu Jiřím Černým a s ředitelem Elasticru Honzou Prokešem. Rozebrali jsem, jak celý e-shop Raeda.cz vznikl a jak probíhá výroba vlastního produktu. Došlo i na otázky ohledně jeho prodeje a marketingu a na to, jak ryze internetovou vývojářskou firmu změní vývoj něčeho hmotného.

Celý rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Tipy pro vaši vlastní výrobu:

Přemýšlíte také o výrobě vlastního hmotného produktu, nebo na něm už pracujete? Vybral jsem pro vás několik rozhovorů, ve kterých se právě vlastní výrobě věnujeme:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

martin-strbak-web

Personalizace e-shopu: Jak pracovat s daty? | Martin Štrbák (Persoo)

patrik-babinec-web

Nadchněte vaše zákazníky. Budování zákaznické zkušenosti na e-shopu | Patrik Babinec (Skladon)

jan-lastuvka-web

Kolik stojí vytvoření e-shopu? | Jan Laštůvka (Lemonero)

Právě vyšlo

petr-macek-web

Projektové řízení: Jakých základních pravidel se držet? | Petr Macek (Caflou.cz)

vit-endler-web

Hledáte investora? Co ho bude nejvíce zajímat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

tomas-hlad-web

Design e-shopu. Jak nad ním přemýšlet? | Tomáš Hlad

Nejoblíbenější

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

martin-kasa-web

Martin Kasa: Investice do startupů, nemovitostí i bitcoinů, byznys s Pilulkou, ochrana spotřebitele

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?