Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Speciálně pro členy Expertního boardu 21

To jsem já. :-)

Dobrý den!

Jmenuji se Jirka Rostecký a tvořím tento portál. Je to největší český vzdělávací web pro podnikatele. Takřka každý den natáčím nové rozhovory, ve kterých podrobně zpovídám majitele firem, manažery a další specialisty z byznysu. Mým cílem je vzdělávat podnikatele a pomáhat jim růst, prosperovat a řídit své firmy efektivněji a lépe.

Speciálně pro Expertní board 21 jsem vybral 3 rozhovory, které si můžete přehrát zcela zdarma. Ty nejlepší rozhovory najdete v premium sekci, kde je už více než 70 podrobných a praktických rozhovorů s TOP podnikateli a manažery, jako je například jeden z nejbohatších Čechů Jan Bednář, šéfka CZC.cz Jitka Dvořáková, ředitelka Deloitte Diana Rádl Rogerová, spoluzakladatel Pilulka.cz Petr Kasa, bývalý generální ředitel O2 Tomáš Budník a mnoho dalších.

Premium obsah si můžete zakoupit právě teď na této stránce.

10% sleva pro Expertní board 21

Zadejte při registraci speciální slevový kód EXPERTNIBOARD21 a získáte slevu 10 % na 1 platbu.

JYSK: Jak se řídí známý obchodní řetězec s nábytkem?

Jeho ředitel Peter Brányik má desítky let zkušeností z vedení firem. Poslechněte si, jak funguje firemní kultura JYSKu, jak vyhodnocuje práci svých zaměstnanců na prodejnách po Česku a Slovensku a jak je motivuje k růstu.

Jak předat firmu nástupci a zaměřit se na strategii?

Chcete se z operativy posunout do strategické role, nebo se firmě už vůbec nevěnovat? Zkušený byznysmen Martin Hausenblas vám poradí, jak se to povedlo jemu v jeho miliardové firmě MALFINY (dříve Adler).

Jak se tvoří vlastní značky produktů?

Grizly.cz je úspěšný e-shop, který prodává vlastní značky produktů. Jejich tvorba přitom nemusí být tak náročná, jak to vypadá. A nabízí i mnohem vyšší marže. Poslechněte si zakladatele firmy Dominika Píchala a zjistěte, jak přemýšlí nad strategií firmy.

10% sleva pro Expertní board 21

Zadejte při registraci speciální slevový kód EXPERTNIBOARD21 a získáte slevu 10 % na 1 platbu.

Další rozhovory:

Premium
jiri-rostecky-senta-cermakova-web

Jirka Rostecký: Úspěch v podnikání určuje i naše rodina | Senta Čermáková

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

Premium
pavel-milan-cerny-web

Vybudoval Econea.cz, ale nakonec z ní odešel. Cesta za štěstím Pavla Milana Černého

Premium
josef-buryan-web

2 hlavní důvody, díky kterým roste Aktin.cz | Josef Buryan

Premium
jan-fabini-web

Jak se řídí značka Fabini: Od financí a strategie po nábor lidí a investory | Jan Fabini

Premium
petr-janosik-web

Takhle se za víc jak miliardu prodal Smartlook | Petr Janošík

Premium
jiri-diblik-web

3 miliony uživatelů ze 176 zemí světa. Jak roste aplikace VOS? | Jiří Diblík

Premium
tomas-zapletal-web

Nízké marže a zaměstnanecké akcie. Jak to zvládá startup Worldee? | Tomáš Zapletal

Premium
martin-kus-web

Vuch: Strategie firmy, riskování, finance i vstup investora | Martin Kůs

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Premium
pavel-ungr-web

SEO se hodně změní, Google zaspal, texty z ChatGPT může penalizovat, říká Pavel Ungr

Inzerce