Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Speciálně pro členy Expertního boardu 21

To jsem já. :-)

Dobrý den!

Jmenuji se Jirka Rostecký a tvořím tento portál. Je to největší český vzdělávací web pro podnikatele. Takřka každý den natáčím nové rozhovory, ve kterých podrobně zpovídám majitele firem, manažery a další specialisty z byznysu. Mým cílem je vzdělávat podnikatele a pomáhat jim růst, prosperovat a řídit své firmy efektivněji a lépe.

Speciálně pro Expertní board 21 jsem vybral 3 rozhovory, které si můžete přehrát zcela zdarma. Ty nejlepší rozhovory najdete v premium sekci, kde je už více než 70 podrobných a praktických rozhovorů s TOP podnikateli a manažery, jako je například jeden z nejbohatších Čechů Jan Bednář, šéfka CZC.cz Jitka Dvořáková, ředitelka Deloitte Diana Rádl Rogerová, spoluzakladatel Pilulka.cz Petr Kasa, bývalý generální ředitel O2 Tomáš Budník a mnoho dalších.

Premium obsah si můžete zakoupit právě teď na této stránce.

10% sleva pro Expertní board 21

Zadejte při registraci speciální slevový kód EXPERTNIBOARD21 a získáte slevu 10 % na 1 platbu.

JYSK: Jak se řídí známý obchodní řetězec s nábytkem?

Jeho ředitel Peter Brányik má desítky let zkušeností z vedení firem. Poslechněte si, jak funguje firemní kultura JYSKu, jak vyhodnocuje práci svých zaměstnanců na prodejnách po Česku a Slovensku a jak je motivuje k růstu.

Jak předat firmu nástupci a zaměřit se na strategii?

Chcete se z operativy posunout do strategické role, nebo se firmě už vůbec nevěnovat? Zkušený byznysmen Martin Hausenblas vám poradí, jak se to povedlo jemu v jeho miliardové firmě MALFINY (dříve Adler).

Jak se tvoří vlastní značky produktů?

Grizly.cz je úspěšný e-shop, který prodává vlastní značky produktů. Jejich tvorba přitom nemusí být tak náročná, jak to vypadá. A nabízí i mnohem vyšší marže. Poslechněte si zakladatele firmy Dominika Píchala a zjistěte, jak přemýšlí nad strategií firmy.

10% sleva pro Expertní board 21

Zadejte při registraci speciální slevový kód EXPERTNIBOARD21 a získáte slevu 10 % na 1 platbu.

Další rozhovory:

Premium
ondrej-machala-web

Ovečkárna se osamostatnila od zakladatele. Jak se změnila? | Ondřej Machala

Premium
hana-hutlova-web

Marketing postavený na věrných zákaznících. Jak ho dělá Econea? | Hana Hutlová

Premium
vladimir-kvas-web

650 milionů ročně. Přesto firma málem zkrachovala | Vladimír Kvaš (Geetoo)

Premium
martin-komarek-web

Sklad pro rychle rostoucí e-shop. Jak ho buduje Grizly.cz? | Martin Komárek

katka-luskova-web

Z korporátu na volnou nohu. Jak rozjet úspěšný byznys? | Jiří Rostecký & Katka Lusková

Premium
gabriela-teissing-web

Expanze do zahraničí za 100 milionů. Jak Creative Dock dobývá svět? | Gabriela Teissing

Premium
marcel-klaus-web

1,5 miliardy ročně. Jak Marcel Klaus vybudoval největšího výrobce dřevěných palet v Česku?

Premium
peter-minich-web

Muziker byl kousek od krachu. Co udělal špatně a jak to napravil? | Peter Minich

Premium
josef-jelinek-web

125 let na trhu, v Česku tržby 955 milionů. Jak funguje byznys spotřebičů Miele? | Josef Jelínek

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.