Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Největší zdroj zkušeností o tvorbě e-shopů na českém internetu

zuzana-vesela

Zuzana Veselá: E-shopaři mají často texty až na chvostu svých priorit

Jan Penkala: Je klíčové, aby e-shop posílal takové e-maily zákazníkům, které budou chtít číst

Stanislav Zrůst: Lidé si často myslí, že mít e-shop je velmi jednoduché. To je velký omyl

Martin Matějka o svém e-shopu: Chtěl jsem mít vlastní projekt, na kterém bych mohl zkoušet SEO kouzla

Inzerce

Jakub Černý: Personalizace není jen o zvyšování obratu, ale také o snižování nákladů

Vyplatí se dnes ještě zakládat e-shop?

Michal Novák: Provozovatel e-shopu musí mít nápad, tah na bránu a neustále se vzdělávat

Jakub Hladký: S e-shopem musíte jít za lidmi vy, nikoli oni za vámi

Jak se připravit na Vánoce? Ptali jsme se odborníků, co by eshopařům poradili!

Lukáš Mikulaško: Největší chybou provozovatele eshopu je to, že se nevzdělává a nesleduje aktuální trendy

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.