Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Web je váš nový hlavní obchodník

inzerce
Před 4 roky

S nástupem nouzového stavu mnoho firem zjistilo, že buď bude prodávat online nebo vůbec. Co to znamená prakticky? Firma potřebuje systém online touchpointů, které na sebe vzájemně navazují a řeší různé fáze nákupního cyklu potenciálních a reálných zákazníků. A linky tohoto systému se nejčastěji sbíhají na firemním webu nebo e-shopu.

Web je tedy nejnáročnější a zároveň nejdůležitější místo vaší marketingové komunikace.

Víme to už roky. I proto jsme před lety uspořádali populární školení Strategický webdesign, které řeší návrh a tvorbu webu z pohledu zadavatele i dodavatele. Později jsme ho natočili jako videokurz a jak je vidět, tak se snaha vyplatila.

Inzerce

Díky kurzu Strategický webdesign, který jsem absolvoval více jak 2 roky zpět, jsem si především uvědomil zcela zásadní náročnost tvorby e-shopu na míru. Oba Honzové mě svými objektivními informacemi nastavili zrcadlo a díky nim jsem nakonec zůstal „pouze“ u redesignu v rámci e-shopového řešení Shoptet. S odstupem času mohu říci, že to bylo to nejlepší byznysové rozhodnutí za poslední roky. Také jsme dle informací z kurzu dokázali náš e-shop mnohem více připravit na jakékoliv změny na trhu. A to i když nyní šel segment auto-moto díky karanténě poměrně hodně dolů, tak jsem přesně věděli, jak na to máme reagovat. Máme připravené procesy, projektové řízení jede na jedničku, vyhodnocujeme každou korunu investovanou do firmy, máme přehledy nad finančním řízením a celkově zpracovanou marketingovou strategii. Kurz nám hodně pomohl v tom vytvořit základ naší firmy, na kterém nyní stavíme.

Radek Pavel, majitel Autodoplňky-obchod.cz

Honza i já máme na videokurz spoustu pozitivních reakcí. Honza Kvasnička si v posledních týdnech telefonoval s 50 firmami o tom, jak zvládají nouzový stav a závěr je jednoduchý – firmy, které si prošly kurzem, se zvládly rychleji adaptovat na dnešní situaci. Na rozdíl od jiných byly připravené.

Firma musí stát na pevných základech – mít vyřešené projektové řízení, vydefinované role a odpovědnosti, strategii, finanční řízení, monitoring stavu, práci s rezervami. A především musí být schopná dlouhodobě vyvolávat a získávat poptávku. K tomu slouží mimo jiné správně vytvořený web – rychlý, spolehlivý, vyvolávající emoce, komunikující dobře přednosti firmy, nalezitelný ve vyhledávačích apod. Bez těchto klíčových prvků se nedokážete přizpůsobovat novým situacím tak rychle, jako firmy, které mají svoje základy v pořádku. A je to skutečně znát.

V rámci videokurzu Strategický webdesign řešíme nejen návrh a tvorbu webu, ale i praktické aspekty, které s webem souvisí:

  • Komunikace značky
  • Analýza trhu a konkurence
  • Uživatelský výzkum
  • Poptávka a výběr dodavatele
  • Tvorba webu A-Z
  • Projektové řízení
  • Role a odpovědnosti
  • Prakticky-právní aspekty

Videokurz má celkem 3,5 hodiny videí. Know-how ale není to jediné, co potřebujete. Doplnili jsme tedy videa o 17 užitečných materiálů, které obratem využijete na svých projektech.

Školení strategického webdesignu bylo jedním z nejlepších, které jsem kdy absolvoval. Ze školení jsem odcházel nadšený, trochu vyděšený vlastními neznalostmi, ale především zahlcený spoustou nových informací. Tento videokurz je skvělý nástroj, jak si vše v klidu zopakovat a ještě lépe pochopit, jaká je optimální cesta k získání kvalitního webu.

– Radek Horký, iFauna.cz

Vládní restrikce se sice začínají uvolňovat, ale nikdo nevíme, zda a kdy přijde nová vlna pandemie. Pro přežití a prosperitu do budoucna je klíčové být připraven a mít web v pořádku.

Do konce května můžete mít Strategický webdesign za polovinu. Garantujeme vám 100 % spokojenost.

Honza Kvasnička & Jan Řezáč

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Vybraná témata

Nenechte si ujít

vit-krsnak-web

Vít Kršňák: Budování Tisk-Kvalitně.cz, B2B sales, zprostředkování služeb

martin-lonsky-web

Martin Lonský (ApuTime): Organizace práce ve firmě, projektové řízení, vývoj webové aplikace

ondrej-preuss-obrazky-web

Obrázky z internetu: Kdy je můžete použít a jak se vyhnout porušení licence?

konstantin-margaretis-web

Posílá zboží do 180 zemí a sbírá světová ocenění. Jak se buduje Skladon? | Konstantin Margaretis

jiri-jemelka-web

Loni řídili 113 firem s tržbami 21 miliard. Jak se dostávají z krizí? | Jiří Jemelka (JPF)

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing v podnikání: Kdy dává smysl? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero)

petr-macek-web

Vybudoval úspěšný nástroj od nuly a bez investora. Díky čemu Caflou vyrostlo? | Petr Macek

jaroslav-pokorny-web

Jak řídit firmu přes čísla? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)