Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Heuréka.cz

jan-krcmar-web

Automatizace e-mail marketingu: Jak ji dělá Vivantis, Heureka, Eset nebo Czech News Center? | Jan Krčmář (SmartEmailing.cz)

Podívejte se, jak automatizaci e-mail marketingu dělá Heureka, Vivantis, Eset nebo Czech News Center. Uvidíte konkrétní scénáře automatizace v praxi.

Před 1 rokem

ladislava-suskova-web

Ladislava Šušková: E-shop Battery-Import.cz, spolupráce se srovnávači zboží, práce marketéra, neatraktivní produkt

Ladislava Šušková pracuje jako marketingová ředitelka e-shopu Battery-Import.cz. V rozhovoru jsme si povídali třeba o tom, co firmě v prodeji baterií funguje nejvíce, jakou roli hrají cenové srovnávače a co marketér od e-shopu potřebuje, aby odvedl dobrou práci. Ačkoliv se…

Před 2 roky

Inzerce

jan-vetyska-web

Jan Vetyška (APEK): Česká e-commerce v roce 2016

Zhodnocení české e-commerce v roce 2016 výkonným ředitelem Asociace pro elektronickou komerci. Alza, Heureka, Amazon, EET a mnoho dalšího.

Před 6 roky

heureka-web

Jak získat více objednávek z Heureky?

Svoje 4 faktory uvádí officiálně Heureka jako faktory, které mají vliv na pozice produktu. Dle mého názoru však mají vliv i další faktory.

Před 6 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

petr-hudec-web

Petr Hudec (HuráMobil.cz): Závislost na Heurece a automatizace e-shopu

Jak snížit svou závislost na Heurece a jak s méně lidmi odbavit více objednávek?

Před 6 roky

tomas-wojcik-web

Tomáš Wojcik: Jak vypadá budoucnost Atoto.cz?

A jakou hodnotu trhu přináší srovnávače cen?

Před 6 roky

jan-svoboda-web

Proč SpokojenýPes.cz opustil Heureku? A vrátí se někdy?

V rámci výzvy Bez Heureky, kterou vyvolala Alza.cz, opustil e-shop se zvířecími krmivy a chovatelskými potřebami Spokojený pes online srovnávač zboží Heureka. Co ho k tomu vedlo?

Před 6 roky

podnikatel-box-web

Jde to i bez Heureky? Možná jde. Alza.cz je první, kdo se přidá?

Alza.cz minulý týden oznámila ukončení spolupráce s Heurekou a informovala, že své dosavadní aktivity přesměruje na jiné marketingové kanály.

Před 6 roky

ungr-2016-web

VIDEO: Pavel Ungr: Co se stane v online marketingu v roce 2016?

Co (ne)ovlivní celou českou e-commerce, světový marketing, ale i prosté živnostníky?

Před 6 roky

Affiliate podnikání

Podnikání v affiliate: Do jakých oborů se pustit?

Chcete vydělávat na affiliate a nevíte, do jakého oboru se pustit? Dali jsme dohromady data Heuréky a zkušenosti úspěšného affiláka. Co vzniklo?

Před 7 roky

uzivatelske-testovani-eshopu-web

Jiří Suchý: Jak provést uživatelské testování vašeho e-shopu?

Uživatelské testování e-shopu může odhalit spoustu chyb. Jak takové testování probíhá, kolik stojí a jak si jej může udělat začátečník, jsem se ptal Jiřího Suchého z agentury Dobrý web a ExperienceU.

Před 7 roky

eshopista-huramobil-web

Video: Jak řeší personalizaci HuráMobil.cz

Přinášíme vám 3 nejzajímavější videa ze setkání s Petrem Hudcem z HuráMobil.cz v cyklu diskusí Eshopista.

Před 7 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

Premium
petr-janosik-web

SaaS byznys: Jak se buduje Smartlook? | Petr Jánošík

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?

Inzerce