Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Proč SpokojenýPes.cz opustil Heureku? A vrátí se někdy?

V rámci výzvy Bez Heureky, kterou vyvolala Alza.cz, opustil e-shop se zvířecími krmivy a chovatelskými potřebami Spokojený pes online srovnávač zboží Heureka. Co ho k tomu vedlo?

Na konferenci Eshopista jsem mluvil s Janem Svobodou, jedním ze spolumajitelů Spokojeného psa. Zajímalo mě, proč se jeho e-shop jako první připojil k Alze a Heuréku opustil. Ptal jsem se i na situaci, která by musela nastat, aby se Spokojený pes na Heuréku vrátil, a zda by ji Jan doporučil opustit i ostatním.

TIP: Čtěte názor Jirky Komára na odchod Alzy z Heureky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

karel-dytrych-web

Karel Dytrych: Jak vznikl SEO-servis.cz?

huba-babinec-web

Česká e-commerce v roce 2023. Jaká bude? Duel Shoptetu a Skladonu

samuel-huba-web

Česká e-commerce. Kdo v ní má šanci uspět? | Samuel Huba (Shoptet)

Právě vyšlo

Premium
petr-miklik-web

Ziskovost e-shopu: Jak zvyšovat marže a snižovat PNO? Příklad Grizly.cz | Petr Miklík

adamcak-endler-web

Jak předat firmu novému CEO? Příklad 2 firem | Pavol Adamčák a Vít Endler

ondrej-vodehnal-web

Jak zlepšit výkon PPC kampaní? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

Miloš

Před 7 roky

Dobry rozhovor. Co se tyce tech zaruk od Heureky… Vzdyt je to vlastne nelogicke. Protoze oni realne potrebuji vytvaret vizualizace nad chovanim zakazniku. Nepotrebujeme vedet jesli je to Anicka, Marek nebo Honza a ani znat jejich emaily. Potrebujeme je spajet do skupin – na to „staci“ tagovani, ktere pak navazete na vsechny zdroje trafficu a porovnate v case spolecne s KPI. Realne by jsme bez toho reseni byly v …… Jenom muj nazor.

Odpovědět »

Pavel Ungr Sledovat @pavelungr

Před 7 roky

Koukám, že na Heuréku se aplikuje presumpce viny a pocitu:-D Sice neexistuje jediný důkaz, že Heuréka data zneužívá, navíc si pán ze Spokojeného psa myslí, že se to nestane. Příšerná dojmologie, která nedává vůbec žádný smysl.

Odpovědět »

miloš

Před 7 roky

S tou Herkou je i tak nafoukla bublina :) Tak ono staci, kdyz vyuzivaji nejake vyspele BI reseni – predpokladam, ze v ramci koncernu bude stejne :) Ve finale je ale relevantnost v dobe dokonceni objednavky i kdyby to bylo first / lastk klik tak 20-30% max. V nasem pripade je to mene nez 20% a dle meho u psa to bude podobne (tedy pokud zakaznik neprisel presne pro nejaky produkt) Mozna u tady te kategorie to muze byt vice – asi nebudu porad brat nejakou jinou znacku. Jenom muj nazor.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Inzerce