Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Proč SpokojenýPes.cz opustil Heureku? A vrátí se někdy?

KomentářVideo

V rámci výzvy Bez Heureky, kterou vyvolala Alza.cz, opustil e-shop se zvířecími krmivy a chovatelskými potřebami Spokojený pes online srovnávač zboží Heureka. Co ho k tomu vedlo?

Na konferenci Eshopista jsem mluvil s Janem Svobodou, jedním ze spolumajitelů Spokojeného psa. Zajímalo mě, proč se jeho e-shop jako první připojil k Alze a Heuréku opustil. Ptal jsem se i na situaci, která by musela nastat, aby se Spokojený pes na Heuréku vrátil, a zda by ji Jan doporučil opustit i ostatním.

TIP: Čtěte názor Jirky Komára na odchod Alzy z Heureky

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)
Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 26 let. Hned po střední škole založil svoji první firmu, kterou o několik let později prodal. Dnes se naplno věnuje MladýPodnikatel.cz, který založil ještě při studiích. Provozuje stejnojmenný podcast, který byl v roce 2019 YouRadiem vyhlášen nejlepším podcastem o podnikání. V tomtéž roce ho časopis Forbes zařadil do žebříčku 30pod30. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 3

  1. Miloš

    -

    Dobry rozhovor. Co se tyce tech zaruk od Heureky… Vzdyt je to vlastne nelogicke. Protoze oni realne potrebuji vytvaret vizualizace nad chovanim zakazniku. Nepotrebujeme vedet jesli je to Anicka, Marek nebo Honza a ani znat jejich emaily. Potrebujeme je spajet do skupin – na to „staci“ tagovani, ktere pak navazete na vsechny zdroje trafficu a porovnate v case spolecne s KPI. Realne by jsme bez toho reseni byly v …… Jenom muj nazor.

    Odpovědět
  2. Pavel Ungr

    -

    Koukám, že na Heuréku se aplikuje presumpce viny a pocitu:-D Sice neexistuje jediný důkaz, že Heuréka data zneužívá, navíc si pán ze Spokojeného psa myslí, že se to nestane. Příšerná dojmologie, která nedává vůbec žádný smysl.

    Odpovědět
    • miloš

      -

      S tou Herkou je i tak nafoukla bublina :) Tak ono staci, kdyz vyuzivaji nejake vyspele BI reseni – predpokladam, ze v ramci koncernu bude stejne :) Ve finale je ale relevantnost v dobe dokonceni objednavky i kdyby to bylo first / lastk klik tak 20-30% max. V nasem pripade je to mene nez 20% a dle meho u psa to bude podobne (tedy pokud zakaznik neprisel presne pro nejaky produkt) Mozna u tady te kategorie to muze byt vice – asi nebudu porad brat nejakou jinou znacku. Jenom muj nazor.

      Odpovědět

Přidejte vlastní komentář



Skrýt reklamu