V rámci výzvy Bez Heureky, kterou vyvolala Alza.cz, opustil e-shop se zvířecími krmivy a chovatelskými potřebami Spokojený pes online srovnávač zboží Heureka. Co ho k tomu vedlo?
Na konferenci Eshopista jsem mluvil s Janem Svobodou, jedním ze spolumajitelů Spokojeného psa. Zajímalo mě, proč se jeho e-shop jako první připojil k Alze a Heuréku opustil. Ptal jsem se i na situaci, která by musela nastat, aby se Spokojený pes na Heuréku vrátil, a zda by ji Jan doporučil opustit i ostatním.
TIP: Čtěte názor Jirky Komára na odchod Alzy z Heureky
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 1 týdnem
Před 1 týdnem
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 8 měsíců
Před 8 měsíců
Miloš
Před 7 roky
Dobry rozhovor. Co se tyce tech zaruk od Heureky… Vzdyt je to vlastne nelogicke. Protoze oni realne potrebuji vytvaret vizualizace nad chovanim zakazniku. Nepotrebujeme vedet jesli je to Anicka, Marek nebo Honza a ani znat jejich emaily. Potrebujeme je spajet do skupin – na to „staci“ tagovani, ktere pak navazete na vsechny zdroje trafficu a porovnate v case spolecne s KPI. Realne by jsme bez toho reseni byly v …… Jenom muj nazor.
Odpovědět »
Pavel Ungr Sledovat @pavelungr
Před 7 roky
Koukám, že na Heuréku se aplikuje presumpce viny a pocitu:-D Sice neexistuje jediný důkaz, že Heuréka data zneužívá, navíc si pán ze Spokojeného psa myslí, že se to nestane. Příšerná dojmologie, která nedává vůbec žádný smysl.
Odpovědět »
miloš
Před 7 roky
S tou Herkou je i tak nafoukla bublina :) Tak ono staci, kdyz vyuzivaji nejake vyspele BI reseni – predpokladam, ze v ramci koncernu bude stejne :) Ve finale je ale relevantnost v dobe dokonceni objednavky i kdyby to bylo first / lastk klik tak 20-30% max. V nasem pripade je to mene nez 20% a dle meho u psa to bude podobne (tedy pokud zakaznik neprisel presne pro nejaky produkt) Mozna u tady te kategorie to muze byt vice – asi nebudu porad brat nejakou jinou znacku. Jenom muj nazor.
Odpovědět »