Inzerce

Inzerce

Proč SpokojenýPes.cz opustil Heureku? A vrátí se někdy?

V rámci výzvy Bez Heureky, kterou vyvolala Alza.cz, opustil e-shop se zvířecími krmivy a chovatelskými potřebami Spokojený pes online srovnávač zboží Heureka. Co ho k tomu vedlo?

Na konferenci Eshopista jsem mluvil s Janem Svobodou, jedním ze spolumajitelů Spokojeného psa. Zajímalo mě, proč se jeho e-shop jako první připojil k Alze a Heuréku opustil. Ptal jsem se i na situaci, která by musela nastat, aby se Spokojený pes na Heuréku vrátil, a zda by ji Jan doporučil opustit i ostatním.

TIP: Čtěte názor Jirky Komára na odchod Alzy z Heureky

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

karel-dytrych-web

Karel Dytrych: Jak vznikl SEO-servis.cz?

adam-zbiejczuk-web

Kde pracovat: Korporát, agentura, nebo podnikání na volné noze | Adam Zbiejczuk

radek-sakac-web

Radek Sakáč (inSPORTline.cz): Budoucnost e-commerce, dopady marketplaces, personalizace e-shopu

Právě vyšlo

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Nejoblíbenější

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Komentáře

Miloš

Před 4 roky

Dobry rozhovor. Co se tyce tech zaruk od Heureky… Vzdyt je to vlastne nelogicke. Protoze oni realne potrebuji vytvaret vizualizace nad chovanim zakazniku. Nepotrebujeme vedet jesli je to Anicka, Marek nebo Honza a ani znat jejich emaily. Potrebujeme je spajet do skupin – na to „staci“ tagovani, ktere pak navazete na vsechny zdroje trafficu a porovnate v case spolecne s KPI. Realne by jsme bez toho reseni byly v …… Jenom muj nazor.

Odpovědět »

Pavel Ungr Sledovat @pavelungr

Před 4 roky

Koukám, že na Heuréku se aplikuje presumpce viny a pocitu:-D Sice neexistuje jediný důkaz, že Heuréka data zneužívá, navíc si pán ze Spokojeného psa myslí, že se to nestane. Příšerná dojmologie, která nedává vůbec žádný smysl.

Odpovědět »

miloš

Před 4 roky

S tou Herkou je i tak nafoukla bublina :) Tak ono staci, kdyz vyuzivaji nejake vyspele BI reseni – predpokladam, ze v ramci koncernu bude stejne :) Ve finale je ale relevantnost v dobe dokonceni objednavky i kdyby to bylo first / lastk klik tak 20-30% max. V nasem pripade je to mene nez 20% a dle meho u psa to bude podobne (tedy pokud zakaznik neprisel presne pro nejaky produkt) Mozna u tady te kategorie to muze byt vice – asi nebudu porad brat nejakou jinou znacku. Jenom muj nazor.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

daniel-kafka-web

Daniel Kafka: Budování agentury Fragile, zvládání stresu v podnikání, blížící se finanční krize

petr-hlozek-web

Petr Hložek: Jak předejít syndromu vyhoření?

jan-ambroz

VIDEO: Jan Ambrož začínajícím copywriterům: Nejdůležitější je začít něco dělat

Jiří Urban

Jak ve VašeČočky.cz dělají uživatelské testování?

Inzerce