Ladislava Šušková pracuje jako marketingová ředitelka e-shopu Battery-Import.cz. V rozhovoru jsme si povídali třeba o tom, co firmě v prodeji baterií funguje nejvíce, jakou roli hrají cenové srovnávače a co marketér od e-shopu potřebuje, aby odvedl dobrou práci.
Ačkoliv se to nemusí na první pohled znát, Battery-Import.cz poměrně aktivně investuje do vývoje nových technologií, automatizace a do prozákaznického přístupu, který ho prý výrazně odlišuje od konkurence. Přesto se potýká s mnoha výzvami, které nebudou cizí ani dalším e-shopům. Celý rozhovor najdete v našem podcastu o podnikání.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Jirka
Před 4 roky
Jeden z mála rozhovorů, který jsem nedokoukal. Nechť madam promine, ale nedala se poslouchat. Nejspíš to asi bylo nervozitou, Jirka jí pravda někdy tak trochu griloval. A 5x wow stačilo :)
Odpovědět »