Inzerce

Inzerce

Ladislava Šušková: E-shop Battery-Import.cz, spolupráce se srovnávači zboží, práce marketéra, neatraktivní produkt

Ladislava Šušková pracuje jako marketingová ředitelka e-shopu Battery-Import.cz. V rozhovoru jsme si povídali třeba o tom, co firmě v prodeji baterií funguje nejvíce, jakou roli hrají cenové srovnávače a co marketér od e-shopu potřebuje, aby odvedl dobrou práci.

Ačkoliv se to nemusí na první pohled znát, Battery-Import.cz poměrně aktivně investuje do vývoje nových technologií, automatizace a do prozákaznického přístupu, který ho prý výrazně odlišuje od konkurence. Přesto se potýká s mnoha výzvami, které nebudou cizí ani dalším e-shopům. Celý rozhovor najdete v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak se prodávají baterie on-line?
  • Jaká je historie firmy a jak se vyvíjela?
  • Co může marketér vymyslet s nudným produktem?
  • Do čeho firma investuje nejvíce peněz a proč?
  • Jak hodnotí cenové srovnávače?
  • Co doporučuje dalším e-shopům?

Další rozhovory s e-shopy:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

milan-pichlik-web

Milan Pichlík: Aktuální stav v českých e-shopech, affiliate marketing, doporučení pro partnery

ondrej-hajek-web

Ondřej Hájek (eHub.cz): Jak správně přistupovat k vašemu affiliate manažerovi?

ondrej-hajek-6-web

Jak úspěšně rozjet vlastní affiliate marketing?

Právě vyšlo

jakub-kaderavek-web

Koho si najmout na váš web na WordPressu? | Jakub Kadeřávek

marek-odehnal-web

Jak v podnikání vytvořit skutečné jmění? | Marek Odehnal

jakub-cerny-web

Zvýšení tržeb e-shopu díky vyhledávání na webu: Jak na to? | Jakub Černý

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Jirka

Před 9 měsíci

Jeden z mála rozhovorů, který jsem nedokoukal. Nechť madam promine, ale nedala se poslouchat. Nejspíš to asi bylo nervozitou, Jirka jí pravda někdy tak trochu griloval. A 5x wow stačilo :)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

Master mind skupiny

Michal Hantl: Jak využít mastermind skupiny pro svoje podnikání?

tereza-salte-web

Tereza Salte: Jak zapojit blogery do vašeho marketingu?

eva-pavlikova-web

Eva Pavlíková (Nutric.cz): Jak v byznysu kombinovat racionalitu a srdce?

dominik-rihak-web

Dominik Řihák (Top-Obaly.cz): Využití obalových materiálů e-shopu, logistika, zefektivnění skladu, B2B marketing

Inzerce