Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Ladislava Šušková: E-shop Battery-Import.cz, spolupráce se srovnávači zboží, práce marketéra, neatraktivní produkt

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 99 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Ladislava Šušková pracuje jako marketingová ředitelka e-shopu Battery-Import.cz. V rozhovoru jsme si povídali třeba o tom, co firmě v prodeji baterií funguje nejvíce, jakou roli hrají cenové srovnávače a co marketér od e-shopu potřebuje, aby odvedl dobrou práci.

Ačkoliv se to nemusí na první pohled znát, Battery-Import.cz poměrně aktivně investuje do vývoje nových technologií, automatizace a do prozákaznického přístupu, který ho prý výrazně odlišuje od konkurence. Přesto se potýká s mnoha výzvami, které nebudou cizí ani dalším e-shopům. Celý rozhovor najdete v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak se prodávají baterie on-line?
  • Jaká je historie firmy a jak se vyvíjela?
  • Co může marketér vymyslet s nudným produktem?
  • Do čeho firma investuje nejvíce peněz a proč?
  • Jak hodnotí cenové srovnávače?
  • Co doporučuje dalším e-shopům?

Další rozhovory s e-shopy:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Právě vyšlo

petr-macek-web

Práce na dálku. Budoucnost, nebo jen dočasný trend? | Petr Macek (Caflou.cz)

jiri-jemelka-web

Firma neroste. Co s tím? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Nejoblíbenější

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

Premium
lenka-oneill-web

Pietro Filipi: Příčiny pádu módní značky | Lenka O’Neill

Komentáře

Jirka

Před 2 roky

Jeden z mála rozhovorů, který jsem nedokoukal. Nechť madam promine, ale nedala se poslouchat. Nejspíš to asi bylo nervozitou, Jirka jí pravda někdy tak trochu griloval. A 5x wow stačilo :)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů

Premium
radovan-vavra-web

Radovan Vávra: Jak přemýšlet nad budoucností firmy?

Premium
jan-skrabanek-web

Košík.cz: Vznik nové značky produktů a hledání příležitostí na trhu | Jan Škrabánek

Premium
david-manych-web

Finanční problémy a financování firem | David Manych (Natland)

Inzerce