Ladislava Šušková pracuje jako marketingová ředitelka e-shopu Battery-Import.cz. V rozhovoru jsme si povídali třeba o tom, co firmě v prodeji baterií funguje nejvíce, jakou roli hrají cenové srovnávače a co marketér od e-shopu potřebuje, aby odvedl dobrou práci.
Ačkoliv se to nemusí na první pohled znát, Battery-Import.cz poměrně aktivně investuje do vývoje nových technologií, automatizace a do prozákaznického přístupu, který ho prý výrazně odlišuje od konkurence. Přesto se potýká s mnoha výzvami, které nebudou cizí ani dalším e-shopům. Celý rozhovor najdete v našem podcastu o podnikání.
Co se v rozhovoru dozvíte?
- Jak se prodávají baterie on-line?
- Jaká je historie firmy a jak se vyvíjela?
- Co může marketér vymyslet s nudným produktem?
- Do čeho firma investuje nejvíce peněz a proč?
- Jak hodnotí cenové srovnávače?
- Co doporučuje dalším e-shopům?
Další rozhovory s e-shopy:
- Jan Houdek: Budování DokonaláKáva.cz, content marketing, spolupráce s influencery, B2B obchod
- Tomáš Urbánek: Tvorba e-shopu s pletivem, content marketing u neatraktivního zboží, lokální expanze
- Libor Chrástecký: Budování firmy DeWALT Morava, tvorba e-shopu, služby pro zákazníky, expanze na Slovensko
- Klára Borlová: Tvorba e-shopu LittleShoes.cz, změny e-shopového řešení, financování růstu
Jirka
Před 4 roky
Jeden z mála rozhovorů, který jsem nedokoukal. Nechť madam promine, ale nedala se poslouchat. Nejspíš to asi bylo nervozitou, Jirka jí pravda někdy tak trochu griloval. A 5x wow stačilo :)
Odpovědět »