Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Ladislava Šušková: E-shop Battery-Import.cz, spolupráce se srovnávači zboží, práce marketéra, neatraktivní produkt

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Ladislava Šušková pracuje jako marketingová ředitelka e-shopu Battery-Import.cz. V rozhovoru jsme si povídali třeba o tom, co firmě v prodeji baterií funguje nejvíce, jakou roli hrají cenové srovnávače a co marketér od e-shopu potřebuje, aby odvedl dobrou práci.

Ačkoliv se to nemusí na první pohled znát, Battery-Import.cz poměrně aktivně investuje do vývoje nových technologií, automatizace a do prozákaznického přístupu, který ho prý výrazně odlišuje od konkurence. Přesto se potýká s mnoha výzvami, které nebudou cizí ani dalším e-shopům. Celý rozhovor najdete v našem podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak se prodávají baterie on-line?
  • Jaká je historie firmy a jak se vyvíjela?
  • Co může marketér vymyslet s nudným produktem?
  • Do čeho firma investuje nejvíce peněz a proč?
  • Jak hodnotí cenové srovnávače?
  • Co doporučuje dalším e-shopům?

Další rozhovory s e-shopy:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Jirka

Před 4 roky

Jeden z mála rozhovorů, který jsem nedokoukal. Nechť madam promine, ale nedala se poslouchat. Nejspíš to asi bylo nervozitou, Jirka jí pravda někdy tak trochu griloval. A 5x wow stačilo :)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

andrea-horniczka-web

Umělá inteligence a Meta. Jak se mění reklamy na Facebooku? | Andrea Horniczká (Dexfinity)

Premium
karel-parizek-web

Jak vybrat šéfa marketingu firmy? | Karel Pařízek

dan-nytra-web

E-mail marketing a AI. Co už dnes funguje v praxi? | Dan Nytra

dan-nytra-web

Umělá inteligence v marketingu. Co už dnes funguje a kde ušetřit peníze? | Dan Nytra

matej-astary-web

Retenční marketing e-shopu: Jak ho dělat správně? | Matej Aštary (Dexfinity)

demanova-rezort-web

Jak se dělá marketing populárního slovenského rezortu? | Jozef Droppa a Ondřej Lipták

ondrej-vodehnal-web

Jak zlepšit výkon PPC kampaní? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

Premium
martina-bechynova-web

Platí na sítích „náš zákazník, náš pán“? Nastavte komunikaci jako Liftago | Martina Bechyňová