Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Tomáš Wojcik: Jak vypadá budoucnost Atoto.cz?

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Atoto.cz má za cíl svým uživatelům usnadnit nákup potravin a drogerie na internetu. Právě proto porovnává nabídku a ceny největších online supermarketů, jako je třeba Rohlík.cz, iTesco a další.

Se spoluzakladatelem Atoto.cz Tomášem Wojcikem jsem se bavil o tom, jakou hodnotu vlastně srovnávače na trh přináší, zda netlačí prodejce jen k nízkým cenám a zda Atoto.cz nečeká něco podobného jako kauza #BezHeureky.

Probrali jsme také byznys model Atoto.cz a Tomášovi zkušenosti z CostLockeru, což je úspěšný projekt, který v minulosti založil.

Co se dozvíte?

  • Jaký je trh srovnávačů online supermarketů?
  • Kdy si trh zaslouží vlastní srovnávač?
  • Co srovnávače trhu přináší? Jakou vytváří hodnotu?
  • Je Atoto.cz Heurekou pro online supermarkety?
  • Jaký má Tomáš názor na #BezHeureky (odchod e-shopů z Heureky)?
  • Na čem Atoto.cz vydělává a jaký je jeho byznys model?
  • Jak se chce Atoto.cz prosadit na trhu?
  • Co Tomáše nejvíce baví na podnikání a co by poradil ostatním?

atoto-1

atoto-3

atoto-2

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Slavo Glinsky Sledovat @Slavomier

Před 8 roky

Veľmi rád sledujem Mladého Podnikatela. Často tu nachádzam hodnotné rozhovory do hĺbky a cením si otázky na telo od Jirky.

Táto časť ma sklamala. Keďže ma kauza bezherueky nezasiahla. Videl som iba polovicu lebo po par minútach sa Jirka snažil z nejakého dôvodu presvedčiť Tomáša, že jeho vlastne škodí trhu. Keď sa tema zasekla niekoľko desať minút na tomto bode, vypol som to.

Teším sa na ďalšie rozhovory a dúfam že do budúcna mi ani nenapadne prestať sledovať časť. :)

Odpovědět »

Honza Vorel

Před 8 roky

Po 10 minutách jsem to vypnul, nemohl jsem se soustředit na nic jiného než na to, že jsem pánovi počítal kolikrát řekl „jakoby“ .

Odpovědět »

Jan Majka

Před 6 roky

Jo a až mu to přestane jít tak uděl stejný tunel jako u City Mobilu a převede to na nějakého Litevce.

Odpovědět »

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Okurková sezóna: Jak si zauditovat vlastní firmu? | Petr Macek (Caflou)

Premium
petr-bilek-web

Z malého stánku na 150 milionů ročně. Takhle vyrostlo BiOOO | Petr Bílek

Premium Nyní zdarma
jiri-rostecky-posunout

Jiřího klienti #5: Jak se v podnikání posunout dál?

marek-odehnal-web

První pololetí 2024 pohledem investora: Co se dělo na burzách? | Marek Odehnal

Premium
tomas-mahring-web

Na jejich blog chodí stovky tisíc lidí a prodali desítky tisíc kuchařek | Tomáš Mähring

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-prodej

Jiřího klienti #4: Každý prodává jinak

kovar-bazala-web

Umělá inteligence: Jak mění logistiku? | Max Kovář a Jaroslav Bazala

Premium
ondrej-kratky-web

Vyměnil Liftago za novou firmu. Co ho naučilo 11 let podnikání? | Ondřej Krátký