Inzerce

Tomáš Wojcik: Jak vypadá budoucnost Atoto.cz?

Atoto.cz má za cíl svým uživatelům usnadnit nákup potravin a drogerie na internetu. Právě proto porovnává nabídku a ceny největších online supermarketů, jako je třeba Rohlík.cz, iTesco a další.

Inzerce

Se spoluzakladatelem Atoto.cz Tomášem Wojcikem jsem se bavil o tom, jakou hodnotu vlastně srovnávače na trh přináší, zda netlačí prodejce jen k nízkým cenám a zda Atoto.cz nečeká něco podobného jako kauza #BezHeureky.

Probrali jsme také byznys model Atoto.cz a Tomášovi zkušenosti z CostLockeru, což je úspěšný projekt, který v minulosti založil.

Co se dozvíte?

  • Jaký je trh srovnávačů online supermarketů?
  • Kdy si trh zaslouží vlastní srovnávač?
  • Co srovnávače trhu přináší? Jakou vytváří hodnotu?
  • Je Atoto.cz Heurekou pro online supermarkety?
  • Jaký má Tomáš názor na #BezHeureky (odchod e-shopů z Heureky)?
  • Na čem Atoto.cz vydělává a jaký je jeho byznys model?
  • Jak se chce Atoto.cz prosadit na trhu?
  • Co Tomáše nejvíce baví na podnikání a co by poradil ostatním?

atoto-1

atoto-3

atoto-2

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

jan-foret-web

Jak se buduje kurýrní služba Wolt? | Jan Foret

michal-sleziak-web

Jak vytvořit úspěšný digitální produkt? | Michal Sleziak (GoodRequest)

vit-endler-web

Hledáte investora? Co ho bude nejvíce zajímat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Právě vyšlo

vit-endler-web

Finanční inventura e-shopu: Jak zjistit, kde proděláváte peníze? | Vít Endler (finGOOD.cz)

juraj-harkabuzik-web

Jak vytvořit zákaznickou podporu e-shopu? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

petr-macek-web

Jak připravit firmu na oživení ekonomiky? | Petr Macek (Caflou.cz)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Slavo Glinsky Sledovat @Slavomier

Před 5 roky

Veľmi rád sledujem Mladého Podnikatela. Často tu nachádzam hodnotné rozhovory do hĺbky a cením si otázky na telo od Jirky.

Táto časť ma sklamala. Keďže ma kauza bezherueky nezasiahla. Videl som iba polovicu lebo po par minútach sa Jirka snažil z nejakého dôvodu presvedčiť Tomáša, že jeho vlastne škodí trhu. Keď sa tema zasekla niekoľko desať minút na tomto bode, vypol som to.

Teším sa na ďalšie rozhovory a dúfam že do budúcna mi ani nenapadne prestať sledovať časť. :)

Odpovědět »

Honza Vorel

Před 5 roky

Po 10 minutách jsem to vypnul, nemohl jsem se soustředit na nic jiného než na to, že jsem pánovi počítal kolikrát řekl „jakoby“ .

Odpovědět »

Jan Majka

Před 3 roky

Jo a až mu to přestane jít tak uděl stejný tunel jako u City Mobilu a převede to na nějakého Litevce.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů