Inzerce

Power BI a automatizace reportů: Jak ušetřit práci zaměstnancům? | Petr Pilin a Jáchym Macek (iPodnik)

V každé firmě existuje někdo, kdo tráví čas přepisováním dat v tabulkách. To jsou slova jednoho z mých dnešních hostů – CEO iPodniku Petra Pilina. Náklady na takového člověka přitom nejsou nízké, ačkoliv se dají snížit efektivní automatizací procesů a využitím inteligentnějších nástrojů.

Jedním z nich může být populární Power BI, které funguje v cloudu a firmám umožňuje snadnější práci s daty a jejich vizualizaci. Společně se svým kolegou Jáchymem Mackem nám Petr ukázal a vysvětlil, jak automatizovat procesy, jak Power BI funguje a co se v něm například dá vytvořit. Ve videu najdete konkrétní ukázky rozhraní Power BI a jeho využití pro e-shopy.

Celý rozhovor si v audio verzi můžete poslechnout i v našem podcastu.

Další tipy pro vaše firemní procesy:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Projektové řízení: Jakých základních pravidel se držet? | Petr Macek (Caflou.cz)

pavel-schiller-web

Procesní řízení v malé firmě | Pavel Schiller (ASN Plus)

jan-krcmar-web

Automatizace e-mail marketingu: Jak ji dělá Vivantis, Heureka, Eset nebo Czech News Center? | Jan Krčmář (SmartEmailing.cz)

Právě vyšlo

radim-rozenek-web

Omnichannel strategie v Tescomě | Radim Roženek

tomas-ruzicka-web

Expanze e-shopu do zahraničí prakticky | Tomáš Růžička (Expandeco)

vit-endler-web

Finanční inventura e-shopu: Jak zjistit, kde proděláváte peníze? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding