Hledáte, jak automatizovat procesy ve vašem podnikání? Připravili jsme pro vás návody, jak s automatizací procesů začít a jak vůbec nad firemními procesy přemýšlet. Přehrát si je můžete jako video, ale také jako podcast.
Usnadněte svým zaměstnancům práci a ušetřete peníze. Podívejte se, jak funguje nástroj Power BI a jak ho využít v praxi ve vaší firmě.
Před 1 rokem
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Podívejte se, jak automatizaci e-mail marketingu dělá Heureka, Vivantis, Eset nebo Czech News Center. Uvidíte konkrétní scénáře automatizace v praxi.
Před 1 rokem
Většina firem podceňuje finanční řízení a řízení interních procesů. Na příkladu reklamní agentury si ukážeme, jak na řízení cashflow, projektů a zaměstnanců.
Před 1 rokem
Praktické ukázky využití automatizace procesů pro jednotlivce i firmy. Podívejte se, jaké nástroje použít a jak nad automatizací přemýšlet. Návod pro začátečníky.
Před 1 rokem
Stahujete desítky faktur z příloh vašich e-mailů a následně je přeposíláte vaší účetní? Hledáte faktury na konci zdaňovacího období ve vašem e-mailovém inboxu jako jehlu v kupce sena? Zkuste to tentokrát jinak.
Před 2 roky
Petr Majtán z Innovatee.com je zkušeným specialistou na automatizaci procesů ve firmě. V našem rozhovoru jsme si povídali o tom, jak s automatizací začít, co to vlastně znamená a jak zjistit, co můžete zautomatizovat i vy. O automatizaci se mluví…
Před 2 roky
Jak se bude do budoucna vyvíjet marketing? Jaké marketingové profese nahradí umělá inteligence? A jak se Incomakeru daří vyvíjet současně několik marketingových nástrojů? O tom je dnešní rozhovor se CEO Incomakeru Tomášem Šalamonem. Incomaker je systém pro inteligentní automatizaci marketingu…
Před 4 roky
Když někde řeknu, že se zabývám marketingovou automatizací, tak si většina posluchačů představí extrémně sofistikované nástroje vhodné pro korporace (např. Marketo). Taky stále častěji slýchávám: „Jo to je to posílání mailů, když si něco dám do košíku a nekoupím.“ Nevím,…
Před 5 roky
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.