Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Jak automatizovat procesy

Hledáte, jak automatizovat procesy ve vašem podnikání? Připravili jsme pro vás návody, jak s automatizací procesů začít a jak vůbec nad firemními procesy přemýšlet. Přehrát si je můžete jako video, ale také jako podcast.

michael-urban-web

Závislost agentury na jednom klientovi a zbytečně mnoho procesů | Michael Urban (Abbreva)

Nahlédněte do zákulisí digitální agentury Abbreva a zjistěte, proč musela diverzifikovat portfolio svých klientů a kdy sama sebe „přeprocesovala“.

Před 3 měsíce

adam-kuncicky-web

Rozšiřování sortimentu a technologie e-shopu | Adam Kunčický (YourGames)

Prodávali pouze počítačové hry. Dnes u nich ale koupíte pečivo, alkohol i koloběžku. Jejich sklad navíc ovládají roboti. Podívejte se do zákulisí YourGames.

Před 4 měsíce

Inzerce

tomas-pilsky-web

Jak se změnil obchod v CZC.cz za 10 let? | Tomáš Pilský

Před 10 lety byly hrubé tržby za prodané zboží CZC.cz kolem 1 miliardy korun. Dnes je to něco kolem 6 miliard. Jak se za tu dobu firma změnila?

Před 1 rokem

pilin-macek-web

Power BI a automatizace reportů: Jak ušetřit práci zaměstnancům? | Petr Pilin a Jáchym Macek (iPodnik)

Usnadněte svým zaměstnancům práci a ušetřete peníze. Podívejte se, jak funguje nástroj Power BI a jak ho využít v praxi ve vaší firmě.

Před 1 rokem

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

jan-krcmar-web

Automatizace e-mail marketingu: Jak ji dělá Vivantis, Heureka, Eset nebo Czech News Center? | Jan Krčmář (SmartEmailing.cz)

Podívejte se, jak automatizaci e-mail marketingu dělá Heureka, Vivantis, Eset nebo Czech News Center. Uvidíte konkrétní scénáře automatizace v praxi.

Před 1 rokem

martin-stanovsky-web

Řízení cashflow digitální agentury | Martin Stanovský

Většina firem podceňuje finanční řízení a řízení interních procesů. Na příkladu reklamní agentury si ukážeme, jak na řízení cashflow, projektů a zaměstnanců.

Před 1 rokem

petr-macek-web

Automatizace procesů pro firmy i živnostníky + ukázky | Petr Macek (Caflou.cz)

Praktické ukázky využití automatizace procesů pro jednotlivce i firmy. Podívejte se, jaké nástroje použít a jak nad automatizací přemýšlet. Návod pro začátečníky.

Před 1 rokem

petr-majtan-web

Návod: Jak automatizovat stahování faktur a ušetřit spoustu času každý měsíc?

Stahujete desítky faktur z příloh vašich e-mailů a následně je přeposíláte vaší účetní? Hledáte faktury na konci zdaňovacího období ve vašem e-mailovém inboxu jako jehlu v kupce sena? Zkuste to tentokrát jinak.

Před 2 roky

petr-majtan-web

Petr Majtán (Innovatee.com): Jak začít s automatizací procesů ve firmě?

Petr Majtán z Innovatee.com je zkušeným specialistou na automatizaci procesů ve firmě. V našem rozhovoru jsme si povídali o tom, jak s automatizací začít, co to vlastně znamená a jak zjistit, co můžete zautomatizovat i vy. O automatizaci se mluví…

Před 2 roky

tomas-salamon-web

Tomáš Šalamon (Incomaker): Automatizace a budoucnost marketingu, práce s daty, vývoj nových nástrojů

Jak se bude do budoucna vyvíjet marketing? Jaké marketingové profese nahradí umělá inteligence? A jak se Incomakeru daří vyvíjet současně několik marketingových nástrojů? O tom je dnešní rozhovor se CEO Incomakeru Tomášem Šalamonem. Incomaker je systém pro inteligentní automatizaci marketingu…

Před 4 roky

marketing-tablet-web

Marketingová automatizace: 5 základních nástrojů a postupů pro české weby a e-shopy

Když někde řeknu, že se zabývám marketingovou automatizací, tak si většina posluchačů představí extrémně sofistikované nástroje vhodné pro korporace (např. Marketo). Taky stále častěji slýchávám: „Jo to je to posílání mailů, když si něco dám do košíku a nekoupím.“ Nevím,…

Před 5 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Automatizujte své procesy:

TOP obsah

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

Premium
rene-nekuda-web

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda

Inzerce