Poslechněte si 173 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.
Omnichannel je v posledních letech často skloňovaným slovem. Propojení on-line a off-line prodeje se stává nezbytnou součástí pro většinu firem, ale přesto v tom často tápou.
V Tescomě vznikl on-line prodej v roce 2008. Firma dnes působí ve více než 100 zemích světa a má 40 prodejen a 100 frančíz. S omnichannelem se ale poměrně dost potrápila, o čemž jsem si v tomto rozhovoru povídal s vedoucím on-line obchodu Tescomy Radimem Roženkem.
Poslechnout si to můžete i jako podcast o podnikání.
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 1 týdnem
Před 1 týdnem
Před 2 dny
Před 2 dny
Před 3 týdny
Před 3 týdny
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc
Před 3 týdny
Před 3 týdny
Před 1 rokem
Před 1 rokem
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc
Před 1 rokem
Před 1 rokem