Omnichannel je v posledních letech často skloňovaným slovem. Propojení on-line a off-line prodeje se stává nezbytnou součástí pro většinu firem, ale přesto v tom často tápou.
V Tescomě vznikl on-line prodej v roce 2008. Firma dnes působí ve více než 100 zemích světa a má 40 prodejen a 100 frančíz. S omnichannelem se ale poměrně dost potrápila, o čemž jsem si v tomto rozhovoru povídal s vedoucím on-line obchodu Tescomy Radimem Roženkem.
Poslechnout si to můžete i jako podcast o podnikání.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 20 hodinami
Před 20 hodinami
Před 2 týdny
Před 2 týdny