Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Rozjezd e-shopu Albatros Media, zdroje objednávek | Radek Mrkos

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Albatros je nakladatelství, které určitě znáte. Možná jste četli některé z knih populárního psychiatra Radkina Honzáka, které Albatros vydal, knihu z Deníku investorky Margarety Křížové, 7 návyků skutečně efektivních lidí Stephena Coveyho, nebo některou z dalších více než 9300 titulů.

Můj dnešní host – Radek Mrkos – řídí od roku 2011 e-shop Albatrosu, na kterém dohromady pracuje 5 lidí a za loňský rok vygeneroval 140 tisíc objednávek. Pro firmu zatím zdaleka není hlavním zdrojem příjmu, ale postupem času nabývá na síle.

Díky čemu a co se můžeme od Albatrosu naučit, si povíme v tomto rozhovoru. Najdete ho i v našem podcastu o podnikání.

Poslechněte si příběhy velkých českých e-shopů:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
topline-6-web

TOP Line #6: Webová analytika se mění. Advokát s expertem na marketing vysvětlují, jak na to reagovat | Josef Bátrla a Vladimír Smitka

Premium
jiri-rostecky-topline3

TOP Line #3: Rostou ceny reklamy i tržby e-shopů | Petr Miklík (Grizly) a Ondřej Chvojka (Shoptet)

Premium
pavel-ungr-web

Návštěvnost z vyhledávačů se může snížit. Uživatelům odpoví rovnou AI. Co to znamená pro SEO? | Pavel Ungr

dan-nytra-web

E-mail marketing a AI. Co už dnes funguje v praxi? | Dan Nytra

matej-astary-web

Retenční marketing e-shopu: Jak ho dělat správně? | Matej Aštary (Dexfinity)

Premium
martina-bechynova-web

Platí na sítích „náš zákazník, náš pán“? Nastavte komunikaci jako Liftago | Martina Bechyňová

Premium
pavel-ungr-web

SEO se hodně změní, Google zaspal, texty z ChatGPT může penalizovat, říká Pavel Ungr

Premium
juraj-slesar-web

Knihkupectví Martinus: Nic jako lovebrand neexistuje | Juraj Šlesar