Inzerce

Marketing a prodej aplikace, výhry v soutěžích | Michal Hudeček (Včelka.cz)

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

V médiích vídáte různé soutěže a jejich výherce. Určitě i vy jste narazili na spoustu článků nebo třeba statusů na Facebooku, ve kterých někdo slavil, jak jeho firma vyhrála v nějaké soutěži. Zda mají podobné soutěže smysl a co mohou firmě ve skutečnosti přinést, si budu povídat s Michalem Hudečkem – zakladatelem učebního nástroje pro děti, rodiče a učitele Včelka.cz, která uspěla nejen v Česku, ale i v zahraničí.

Mluvili jsme také o tom, jak firma získává nové klienty, co jí pomáhá podporovat organické šíření aplikace a jak komunikuje se školami a dalšími institucemi. Rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Další tipy pro vaši aplikaci:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Případová studie: Jak dělat marketing vlastní aplikace? | Petr Macek (Caflou.cz)

Pro předplatitele
pav-jindra-web

Znalost zákazníka. Proč webová analytika nestačí? | Matez Jindra & Honza Páv

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Právě vyšlo

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Co určuje jejich hodnotu a proč kolísá? | Adam Neuberger (Probinex)

Pro předplatitele
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

petr-macek-web

Vracíme se z home-officu do kanceláří? | Petr Macek (Caflou.cz)

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Pro předplatitele
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Pro předplatitele
ivana-sediva-web

Růst firmy: Jak mu postavit pevné základy? | Ivana Šedivá

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

Pro předplatitele
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Pro předplatitele
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)