Je to pár dní před tímto natáčením, kdy investiční skupina Miton stojící třeba za projekty, jako je Slevomat, oznámila další investici – do dárcovské platformy Donio.cz. O tom, jak skupina nad investicemi přemýšlí a jak se Donio muselo změnit, aby do něj investovala, jsem si povídal s jedním z investorů Mitonu Tomášem Hodboděm.
Probrali jsme i to, jak vůbec Miton posuzuje zakladatele nových firem a podle jakých kritérií se rozhoduje, zda do nich investuje. Tomáš nás nechal nahlédnout i do procesu hodnocení jednotlivých investičních příležitostí a marketingu, který kolem nich Miton dělá. Rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce