Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

VIDEO: Magdalena Čevelová: Pochopte, kdo jste, a podle toho si nastavte marketing

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Stává se to poměrně často. Napíše některý ze čtenářů a ptá se, s čím má v rámci svého marketingu začít. Netuší, jaký z marketingových nástrojů použít jako první, jaký mu bude fungovat nejlépe a který ho navíc bude i bavit. A přesně o tom je toto video.

Natočil jsem jej z podnětu Tomáše Nykla, čtenáře našeho magazínu, který se mi na našem setkání svěřil právě s tímto problémem. Návodů, jak používat různé marketingové nástroje, je kolem něj mnoho. Jenomže on je sám a nezvládne všechny.

Stejný problém trápí spoustu dalších začínajících podnikatelů, a proto jsem hledal někoho, kdo by jim s tím mohl pomoci.

Vzpomněl jsem si na Madlu Čevelovou, která sama sebe nazývá marketingovou čarodějnicí. Kombinuje totiž marketing s psychologií a se svými klienty se snaží hledat nejen to, co jim bude v podnikání fungovat, ale co je bude i bavit a naplňovat.

Inzerce

Že mají její postupy smysl, mohu potvrdit i z vlastní zkušenosti. Několikrát jsem s ní konzultovat i svoje podnikání.

Živlová typologie

Před vydáním tohoto rozhovoru jsem měl trochu strach, jak na něj diváci zareagují. Zmiňujeme v něm totiž tzv. živlovou typologii, která nám má pomoci právě ve zjištění, které marketingové nástroje se více shodují s naší osobností, a tudíž nám jejich využívání může přinést i lepší výsledky.

Společně s Madlou proto ve videu rozebíráme jednotlivé živly a snažíme se najít nástroje, které jim fungují a kterým se naopak mohou vyhnout.

Zní to trochu jako šarlatánství, ale něco na tom bude. Zkuste si v tomto jednoduchém testu vyzkoušet, jaké živly vyjdou vám, a na následujících stránkách si o nich něco přečíst:

Jak živly fungují a jak ovlivňují např. vaše zákazníky, najdete v tomto článku. Velmi podrobně jsme to rozebrali i ve videu.

Madla aktuálně pořádá i kurz, ve kterém se živlovou typologií zabývá ještě podrobněji. Pokud si tedy stále nejste jisti, neváhejte se přihlásit.

Madla v rozhovoru zmiňuje i MBTI test. Co to je, zjistíte na této stránce.

Pro koho je video určené?

Video je zaměřeno zejména na začínající podnikatele, zejména jednotlivce, které trápí některý z následujících problémů:

  • je toho na ně moc a neví, s jakým marketingovým nástrojem pracovat (video vám může napovědět, podle čeho si jej vybrat)
  • začínají podnikat a rozhodují se, čemu se v rámci jejich marketingu věnovat a jak (díky živlům můžete přijít na odpověď)
  • nebaví je marketing a cítí se při něm špatně (možná právě proto, že si vybrali špatný nástroj)
  • chtějí se vzdělat napříč marketingem v kombinaci s psychologií a živlovou typologií

Magdalena Čevelová

Co dalšího byste si měli zhlédnout?

Sledujte i naše další videa, případně sledujte náš podcast.

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
adela-zugarova-web

Praží a prodávají kávu za desítky milionů. Jak roste Dos Mundos? | Adéla Zugarová

Premium
martin-nedved-web

Obchod je základní kompetence každého podnikatele. Jak se ho naučit? | Martin Nedvěd

petra-kotalova-web

Z juniorky manažerkou. Jak rozjet kariéru? | Petra Kotalová

Premium
eliska-dobiasova-turkova-web

Rozjela e-shop s výrobou dětských plenek. Teď chce předat řízení firmy nástupci | Eliška Dobiášová Turková

Premium
jiri-rostecky-senta-cermakova-web

Jirka Rostecký: Úspěch v podnikání určuje i naše rodina | Senta Čermáková

jiri-peslar-web

Kariéra ve financích: Jak ji vybudovat? | Jiří Peslar (Allrisk)

Premium
matej-razga-web

Podnikání v módě. Jak rozjet zakázkové krejčovství? | Matěj Rázga (The Owners)

Premium
kiska-horky-web

Vyplatí se ještě zakládat nové startupy? Duel Andreje Kisky a Vítka Horkého