Inzerce

Inzerce

VIDEO: Magdalena Čevelová: Pochopte, kdo jste, a podle toho si nastavte marketing

Stává se to poměrně často. Napíše některý ze čtenářů a ptá se, s čím má v rámci svého marketingu začít. Netuší, jaký z marketingových nástrojů použít jako první, jaký mu bude fungovat nejlépe a který ho navíc bude i bavit. A přesně o tom je toto video.

Natočil jsem jej z podnětu Tomáše Nykla, čtenáře našeho magazínu, který se mi na našem setkání svěřil právě s tímto problémem. Návodů, jak používat různé marketingové nástroje, je kolem něj mnoho. Jenomže on je sám a nezvládne všechny.

Stejný problém trápí spoustu dalších začínajících podnikatelů, a proto jsem hledal někoho, kdo by jim s tím mohl pomoci.

Vzpomněl jsem si na Madlu Čevelovou, která sama sebe nazývá marketingovou čarodějnicí. Kombinuje totiž marketing s psychologií a se svými klienty se snaží hledat nejen to, co jim bude v podnikání fungovat, ale co je bude i bavit a naplňovat.

Že mají její postupy smysl, mohu potvrdit i z vlastní zkušenosti. Několikrát jsem s ní konzultovat i svoje podnikání.

Živlová typologie

Před vydáním tohoto rozhovoru jsem měl trochu strach, jak na něj diváci zareagují. Zmiňujeme v něm totiž tzv. živlovou typologii, která nám má pomoci právě ve zjištění, které marketingové nástroje se více shodují s naší osobností, a tudíž nám jejich využívání může přinést i lepší výsledky.

Společně s Madlou proto ve videu rozebíráme jednotlivé živly a snažíme se najít nástroje, které jim fungují a kterým se naopak mohou vyhnout.

Zní to trochu jako šarlatánství, ale něco na tom bude. Zkuste si v tomto jednoduchém testu vyzkoušet, jaké živly vyjdou vám, a na následujících stránkách si o nich něco přečíst:

Jak živly fungují a jak ovlivňují např. vaše zákazníky, najdete v tomto článku. Velmi podrobně jsme to rozebrali i ve videu.

Madla aktuálně pořádá i kurz, ve kterém se živlovou typologií zabývá ještě podrobněji. Pokud si tedy stále nejste jisti, neváhejte se přihlásit.

Madla v rozhovoru zmiňuje i MBTI test. Co to je, zjistíte na této stránce.

Pro koho je video určené?

Video je zaměřeno zejména na začínající podnikatele, zejména jednotlivce, které trápí některý z následujících problémů:

  • je toho na ně moc a neví, s jakým marketingovým nástrojem pracovat (video vám může napovědět, podle čeho si jej vybrat)
  • začínají podnikat a rozhodují se, čemu se v rámci jejich marketingu věnovat a jak (díky živlům můžete přijít na odpověď)
  • nebaví je marketing a cítí se při něm špatně (možná právě proto, že si vybrali špatný nástroj)
  • chtějí se vzdělat napříč marketingem v kombinaci s psychologií a živlovou typologií

Magdalena Čevelová

Co dalšího byste si měli zhlédnout?

Sledujte i naše další videa, případně sledujte náš podcast.

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

jindrich-jira-web

Jindřich Jíra (SmartEmailing.cz): Jak přemýšlet při hledání práce v marketingu?

diana-zadakova-web

Diana Zadáková: Jak se i v karanténě mohou sebevzdělávat (nejen) studenti?

ondrej-hajek-pa-web

Ondřej Hájek (eHub.cz): Nejúspěšnější příběhy české affiliate scény

Právě vyšlo

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Nejoblíbenější

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

tomas-sebek-web

Tomáš Šebek: Budování uLékaře.cz, spolupráce s investory, zdraví podnikatelů

peter-hajducek-web

Peter Hajduček (Footshop): Rozšiřování sortimentu, financování e-shopu, zvládání krize

michal-majgot-web

Michal Majgot: Podnikání na internetu, influencer marketing, trendy v affiliate

martin-schovanec-web

Martin Schovanec (Xzone.cz): Prodej her na internetu, vývoj herního trhu, budování komunity

Inzerce