Inspirace pro vaše podnikání a marketing

VIDEO: Magdalena Čevelová: Pochopte, kdo jste, a podle toho si nastavte marketing

Je toho na vás moc a nevíte, čemu se věnovat dřív? To se v dnešním přetlaku informací o marketingu může snadno stát.

Stává se to poměrně často. Napíše některý ze čtenářů a ptá se, s čím má v rámci svého marketingu začít. Netuší, jaký z marketingových nástrojů použít jako první, jaký mu bude fungovat nejlépe a který ho navíc bude i bavit. A přesně o tom je toto video.

Natočil jsem jej z podnětu Tomáše Nykla, čtenáře našeho magazínu, který se mi na našem setkání svěřil právě s tímto problémem. Návodů, jak používat různé marketingové nástroje, je kolem něj mnoho. Jenomže on je sám a nezvládne všechny.

Stejný problém trápí spoustu dalších začínajících podnikatelů, a proto jsem hledal někoho, kdo by jim s tím mohl pomoci.

Vzpomněl jsem si na Madlu Čevelovou, která sama sebe nazývá marketingovou čarodějnicí. Kombinuje totiž marketing s psychologií a se svými klienty se snaží hledat nejen to, co jim bude v podnikání fungovat, ale co je bude i bavit a naplňovat.

Že mají její postupy smysl, mohu potvrdit i z vlastní zkušenosti. Několikrát jsem s ní konzultovat i svoje podnikání.

Živlová typologie

Před vydáním tohoto rozhovoru jsem měl trochu strach, jak na něj diváci zareagují. Zmiňujeme v něm totiž tzv. živlovou typologii, která nám má pomoci právě ve zjištění, které marketingové nástroje se více shodují s naší osobností, a tudíž nám jejich využívání může přinést i lepší výsledky.

Společně s Madlou proto ve videu rozebíráme jednotlivé živly a snažíme se najít nástroje, které jim fungují a kterým se naopak mohou vyhnout.

Zní to trochu jako šarlatánství, ale něco na tom bude. Zkuste si v tomto jednoduchém testu vyzkoušet, jaké živly vyjdou vám, a na následujících stránkách si o nich něco přečíst:

Jak živly fungují a jak ovlivňují např. vaše zákazníky, najdete v tomto článku. Velmi podrobně jsme to rozebrali i ve videu.

Madla aktuálně pořádá i kurz, ve kterém se živlovou typologií zabývá ještě podrobněji. Pokud si tedy stále nejste jisti, neváhejte se přihlásit.

Madla v rozhovoru zmiňuje i MBTI test. Co to je, zjistíte na této stránce.

Pro koho je video určené?

Video je zaměřeno zejména na začínající podnikatele, zejména jednotlivce, které trápí některý z následujících problémů:

  • je toho na ně moc a neví, s jakým marketingovým nástrojem pracovat (video vám může napovědět, podle čeho si jej vybrat)
  • začínají podnikat a rozhodují se, čemu se v rámci jejich marketingu věnovat a jak (díky živlům můžete přijít na odpověď)
  • nebaví je marketing a cítí se při něm špatně (možná právě proto, že si vybrali špatný nástroj)
  • chtějí se vzdělat napříč marketingem v kombinaci s psychologií a živlovou typologií

Magdalena Čevelová

Co dalšího byste si měli zhlédnout?

Sledujte i naše další videa, případně sledujte náš podcast.

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)
Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 24 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    Skrýt reklamu