Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

VIDEO: Magdalena Čevelová: Pochopte, kdo jste, a podle toho si nastavte marketing

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 98 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Stává se to poměrně často. Napíše některý ze čtenářů a ptá se, s čím má v rámci svého marketingu začít. Netuší, jaký z marketingových nástrojů použít jako první, jaký mu bude fungovat nejlépe a který ho navíc bude i bavit. A přesně o tom je toto video.

Natočil jsem jej z podnětu Tomáše Nykla, čtenáře našeho magazínu, který se mi na našem setkání svěřil právě s tímto problémem. Návodů, jak používat různé marketingové nástroje, je kolem něj mnoho. Jenomže on je sám a nezvládne všechny.

Stejný problém trápí spoustu dalších začínajících podnikatelů, a proto jsem hledal někoho, kdo by jim s tím mohl pomoci.

Vzpomněl jsem si na Madlu Čevelovou, která sama sebe nazývá marketingovou čarodějnicí. Kombinuje totiž marketing s psychologií a se svými klienty se snaží hledat nejen to, co jim bude v podnikání fungovat, ale co je bude i bavit a naplňovat.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Že mají její postupy smysl, mohu potvrdit i z vlastní zkušenosti. Několikrát jsem s ní konzultovat i svoje podnikání.

Živlová typologie

Před vydáním tohoto rozhovoru jsem měl trochu strach, jak na něj diváci zareagují. Zmiňujeme v něm totiž tzv. živlovou typologii, která nám má pomoci právě ve zjištění, které marketingové nástroje se více shodují s naší osobností, a tudíž nám jejich využívání může přinést i lepší výsledky.

Společně s Madlou proto ve videu rozebíráme jednotlivé živly a snažíme se najít nástroje, které jim fungují a kterým se naopak mohou vyhnout.

Zní to trochu jako šarlatánství, ale něco na tom bude. Zkuste si v tomto jednoduchém testu vyzkoušet, jaké živly vyjdou vám, a na následujících stránkách si o nich něco přečíst:

Jak živly fungují a jak ovlivňují např. vaše zákazníky, najdete v tomto článku. Velmi podrobně jsme to rozebrali i ve videu.

Madla aktuálně pořádá i kurz, ve kterém se živlovou typologií zabývá ještě podrobněji. Pokud si tedy stále nejste jisti, neváhejte se přihlásit.

Madla v rozhovoru zmiňuje i MBTI test. Co to je, zjistíte na této stránce.

Pro koho je video určené?

Video je zaměřeno zejména na začínající podnikatele, zejména jednotlivce, které trápí některý z následujících problémů:

  • je toho na ně moc a neví, s jakým marketingovým nástrojem pracovat (video vám může napovědět, podle čeho si jej vybrat)
  • začínají podnikat a rozhodují se, čemu se v rámci jejich marketingu věnovat a jak (díky živlům můžete přijít na odpověď)
  • nebaví je marketing a cítí se při něm špatně (možná právě proto, že si vybrali špatný nástroj)
  • chtějí se vzdělat napříč marketingem v kombinaci s psychologií a živlovou typologií

Magdalena Čevelová

Co dalšího byste si měli zhlédnout?

Sledujte i naše další videa, případně sledujte náš podcast.

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

jindrich-jira-web

Jindřich Jíra (SmartEmailing.cz): Jak přemýšlet při hledání práce v marketingu?

honza-bartos-web

Honza Bartoš: Tvorba on-line produktů, natáčení videí, reklama pro živnostníky

diana-zadakova-web

Diana Zadáková: Jak se i v karanténě mohou sebevzdělávat (nejen) studenti?

Právě vyšlo

adam-neuberger-web

Začátek recese kryptoměn? | Adam Neuberger (Probinex)

jiri-peslar-web

Podnikatel na cestách. Proč myslet na pojištění? | Jiří Peslar

Premium
jan-karel-web

Výkon obchodníků: Jak ho zvýšit? | Jan Karel

Nejoblíbenější

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

martin-kasa-web

Martin Kasa: Investice do startupů, nemovitostí i bitcoinů, byznys s Pilulkou, ochrana spotřebitele

Inzerce