Inzerce

Jiří Jemelka: Jak vyřešit nedostatek pracovních sil ve vaší firmě?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Nezaměstnanost v České republice je už pod 3 % a stále klesá. Nedostatek pracovních sil řeší většina firem, a to i na poli e-commerce. Jak tento problém vyřešit a jak do své firmy přitáhnout kvalitní talenty? O tom byl náš rozhovor s Jiřím Jemelkou z J.I.P. pro firmy.

Inzerce

Jiří Jemelka v rámci J.I.P. pro firmy pomáhá podnikatelům se zvládáním krizových situací. Mezi ně řadí například zhoršující se obchodní výsledky, stagnaci v rámci růstu firmy, ale třeba i nedostatek pracovních sil.

V rozhovoru jsme rozebrali, jak tento problém řešit a jak do firmy přivést co nejvíce kvalitních talentů.

Navštivte konferenci Milcon, kterou Jiří Jemelka se svými kolegy pořádá. Je o motivaci, inspiraci a leadershipu. Mezi hosty se představí tři úspěšní podnikatelé – Zbyněk Frolík, Stanislav Martinec a Jaroslava Valová. MladýPodnikatel.cz je mediálním partnerem akce, tak se přijďte nachytřit: www.milcon.cz

Další rozhovory s Jiřím Jemelkou:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

samuel-huba-web

Samuel Huba: Budoucnost a strategie Shoptetu

adam-neuberger-web

Jak začít s investováním? | Adam Neuberger

max-kovar-web

Logistika: V čem se liší výrobní od té v e-commerce? | Max Kovář (Skladon)

Právě vyšlo

Premium
jan-skrabanek-web

Košík.cz: Vznik nové značky produktů a hledání příležitostí na trhu | Jan Škrabánek

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Premium
milan-duda-web

Kampaň Dvojky v CZC.cz: Jak dělat brandové kampaně? | Milan Duda

Nejoblíbenější

Premium
lenka-ondruchova-web

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová

Premium
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

Premium
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

Komentáře

Honza

Před 3 roky

Příjemný a hlavně hodně přínosný rozhovor :)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier